Website: www.ledgloeilamp.nl
Adres: Van Galenlaan 32 3941VD
Plaats: Doorn
Telefoon: 0303200007

LEDGloeilamp.nl

Pluspunten
Tot nu toe geen
Op maandagmiddag een bestelling gedaan van artikelen die in voorraad zijn. Volgens de site is het "voor 22.00 uur besteld andere dag in huis". Op woensdag staat de bestelstatus nog op "bestelling wordt verwerkt". Op de mail wordt niet gereageerd en de telefoon wordt niet beantwoordt. een zeer slechte zaak, dit riekt naar oplichting.
M. Otte
Goes

Gepubliceerd op: 20/11/2019

Pluspunten
Duidelijke site
En snel geleverd spot en led lampen
Goed advies toen de lampen niet goed om een led driver te monteren
Jammer dat ze een minimum bedrag hanteren om te bestellen zo moest ik naar een ander leverancier voor deze driver
Gerrit
Oss

Gepubliceerd op: 21/07/2019

Pluspunten
Na meer als een week wachten eindelijk mijn bestelling in huis. Maar wat schetst mijn verbazing, maar 6 lampjes en niet de 10 bestelde. Van deze lampjes doen het er 2 niet eens en is er een niet koppelaar. Na meerdere mails en 30 keer gebeld te hebben nog steeds niemand bereikt. Hoezo klantenservice! !
Eindelijk bericht via de mail na meerdere keer contact zoeken. Lampen retour gestuurd en geld terug gehad. Ben nog steeds niet tevreden over de klantenservice welke telefonisch niet te bereiken is. Lampen die het niet doen worden dus niet gecontroleerd voor levering wat frustrerend is voor de ontvanger. Er zijn dus veel punten die verbeterd kunnen worden en ik hoop dat ze dat meenemen.
Ruud
Geertruidenberg

Gepubliceerd op: 13/05/2019

Geertruidenberg
29/04/2019

Pluspunten
Zeer slecht.Ik zit al een week op een bestelling te wachten. Op alle mogelijke manieren contact gezocht. Telefoon nemen ze niet op, op mail wordt niet gereageerd. Ik denk dat ik kan fluiten naar mijn geld en bestelling!

Albers
Millingen aan de Rijn