Website: www.lataza.nl
Adres: Middenwei 15 9248 SJ
Plaats: Siegerswoude

Laptoptassen alleen maar zwart en saai? Echt niet meer! Lataza biedt online een groot assortiment stijlvolle laptoptassen, iPhone & iPad hoesjes en Apple accessoires aan.

Zeer goede service en klantgerichtheid, zowel vóór, tijdens als na het bestellen. Makkelijk bereikbaar via mail, telefoon en livechat.

Gratis en snelle verzending binnen Nederland, België en Duitsland. 30 dagen bedenktijd en gratis retourneren.

Lataza
2010 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
-goede kwaliteit
-goede service
-mooie spullen
Misschien is het handig om niet op de site te zetten voor 23:59 besteld morgen in huis. Want dat is niet zo
Beste Iris,

Bedankt voor je beoordeling! Voorradige producten die voor 23:59 uur besteld zijn, worden de volgende dag bezorgd. Deze tas had een levertijd van 3-5 werkdagen. Dat staat dan bij het product vermeld. Waarschijnlijk is dat tijdens het bestellen over het hoofd gezien.

Ik wens je heel veel plezier van de tas!

Iris
RAAMSDONKSVEER

Gepubliceerd op: 28/08/2019

Pluspunten
Geen mail ontvangen bij ontvangst retour zending.
Beste Richard,

Bedankt voor de beoordeling!

Er is door drukte helaas vertraging ontstaan in de verwerking van retouren. Daardoor is ook nog geen bevestiging verstuurd. Zodra de retour verwerkt is, ontvang je hier bericht over.

Jammer dat de BookBook niet past. Overigens is deze wel van leer gemaakt.

Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust!

richard
KRIMPEN AAN DEN IJSSEL

Gepubliceerd op: 08/07/2019

Pluspunten
Geen mail ontvangen bij ontvangst retour zending.

KRIMPEN AAN DEN IJSSEL
08/07/2019

Pluspunten
Service
Nvt
Beste Ger,

Bedankt voor de beoordeling! Jammer dat onze service met een onvoldoende wordt beoordeeld. Ik heb een paar keer prettig telefonisch contact met u gehad n.a.v. het verkeerd bestelde hoesje.
Wel jammer dat het nieuwe product een defect had. Deze hebben we retour ontvangen en het geld is teruggestort.

Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust!

Ger
ROZENBURG ZH

Gepubliceerd op: 30/03/2019

Product had lichte afwijkingen
Beste Sanjay,

Hartelijk dank voor de beoordeling! Wat jammer te lezen dat het product lichte afwijkingen had. U had hiervoor gerust meteen contact met ons kunnen opnemen.

We hebben inmiddels rechtstreeks contact met u opgenomen om het te kunnen oplossen.

Sanjay
Ghent

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
Snelle reactie op mail
Beter opletten of ze het goede product versturen. Tot twee keer toe verkeerde product ontvangen. Om moedeloos van te worden. Foto op website toont portemonnee met ingenaaid label RFID protectie en twee keer portemonnee zonder label ontvangen.
Beste mevrouw,

Bedankt voor de beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat het juiste product niet is opgestuurd. Het betreft hier een aanpassing in het ontwerp, wat ondanks toezeggingen van het merk, nog niet was doorgevoerd.

We hebben in goed overleg met u afgesproken om de juiste portemonnee op te sturen zodra deze leverbaar is.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

R
ALMELO