Website: www.lataza.nl
Adres: Middenwei 15 9248 SJ
Plaats: Siegerswoude

Laptoptassen alleen maar zwart en saai? Echt niet meer! Lataza biedt online een groot assortiment stijlvolle laptoptassen, iPhone & iPad hoesjes en Apple accessoires aan.

Zeer goede service en klantgerichtheid, zowel vóór, tijdens als na het bestellen. Makkelijk bereikbaar via mail, telefoon en livechat.

Gratis en snelle verzending binnen Nederland, België en Duitsland. 30 dagen bedenktijd en gratis retourneren.

Lataza
1976 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Service
Nvt
Beste Ger,

Bedankt voor de beoordeling! Jammer dat onze service met een onvoldoende wordt beoordeeld. Ik heb een paar keer prettig telefonisch contact met u gehad n.a.v. het verkeerd bestelde hoesje.
Wel jammer dat het nieuwe product een defect had. Deze hebben we retour ontvangen en het geld is teruggestort.

Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust!

Ger
ROZENBURG ZH

Gepubliceerd op: 30/03/2019

Product had lichte afwijkingen
Beste Sanjay,

Hartelijk dank voor de beoordeling! Wat jammer te lezen dat het product lichte afwijkingen had. U had hiervoor gerust meteen contact met ons kunnen opnemen.

We hebben inmiddels rechtstreeks contact met u opgenomen om het te kunnen oplossen.

Sanjay
Ghent

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
Snelle reactie op mail
Beter opletten of ze het goede product versturen. Tot twee keer toe verkeerde product ontvangen. Om moedeloos van te worden. Foto op website toont portemonnee met ingenaaid label RFID protectie en twee keer portemonnee zonder label ontvangen.
Beste mevrouw,

Bedankt voor de beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat het juiste product niet is opgestuurd. Het betreft hier een aanpassing in het ontwerp, wat ondanks toezeggingen van het merk, nog niet was doorgevoerd.

We hebben in goed overleg met u afgesproken om de juiste portemonnee op te sturen zodra deze leverbaar is.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

R
ALMELO

Gepubliceerd op: 06/01/2019

Pluspunten
Nette website
Er worden standaard productfoto's gebruikt. Ik zou het van toegevoegde waarde vinden als er filmpjes of foto's getoond worden met spullen in de tas.

Gepubliceerd op: 27/06/2018