Website: www.lataza.nl
Adres: Middenwei 15 9248 SJ
Plaats: Siegerswoude

Laptoptassen alleen maar zwart en saai? Echt niet meer! Lataza biedt online een groot assortiment stijlvolle laptoptassen, iPhone & iPad hoesjes en Apple accessoires aan.

Zeer goede service en klantgerichtheid, zowel vóór, tijdens als na het bestellen. Makkelijk bereikbaar via mail, telefoon en livechat.

Gratis en snelle verzending binnen Nederland, België en Duitsland. 30 dagen bedenktijd en gratis retourneren.

Lataza
1975 beoordelingen (totaal)
12080 keer bekeken

Pluspunten
Snelle service
Ik heb opgemerkt dat er een kleine beschadiging is aan mijn tas. Lataza wilde dit niet oplossen en adviseerde mij om met een marker eroverheen te gaan
Antwoord Lataza
Beste Shiymaa,

Bedankt voor de review! Spijtig te lezen dat u niet tevreden bent.

Helaas kunnen wij geen garantie geven op beschadigingen die ontstaan door gebruik van de tas. Hier hebben wij ook contact met u over gehad.

Omdat de beschadiging zelf niet te repareren of te verwijderen is, is er aangegeven dat het minder of niet meer zichtbaar zou zijn als er met een zwarte marker overheen gegaan zou worden.

Uiteraard begrijpen wij dat het erg vervelend is en om u tegemoet te komen hebben wij u nog een andere oplossing aangeboden waarmee u akkoord bent gegaan. U heeft per e-mail laten weten dat u het waardeert dat Lataza de moeite neemt om het op te lossen.

Met vriendelijke groeten,

Jannie van Lataza