Website: www.lataza.nl
Adres: Middenwei 15 9248 SJ
Plaats: Siegerswoude

Laptoptassen alleen maar zwart en saai? Echt niet meer! Lataza biedt online een groot assortiment stijlvolle laptoptassen, iPhone & iPad hoesjes en Apple accessoires aan.

Zeer goede service en klantgerichtheid, zowel vóór, tijdens als na het bestellen. Makkelijk bereikbaar via mail, telefoon en livechat.

Gratis en snelle verzending binnen Nederland, België en Duitsland. 30 dagen bedenktijd en gratis retourneren.

Lataza

Pluspunten

Contact met klantenservice. Totaal niet persoonlijk. Pakket terugsturen: eerst drie dagen op verzendlabel moeten wachten. Pakket teruggestuurd, geen teken van leven meer. Ook geen geld in zicht (nu 8 dagen na aflevering pakket bij bedrijf).
Antwoord Lataza
Beste Sandra,
Dat is inderdaad vervelend dat het niet gaat zoals het hoort te gaan.
We hebben inmiddels telefonisch contact gehad en uitgelegd dat uw retourzending is door onbekende reden is blijven liggen voor behandeling. We hadden u daar eerder van de op hoogte moeten stellen waarvoor onze excuses. We hebben de retourzending alsnog meteen verwerkt en het bedrag meteen teruggestort.
Met vriendelijke groeten, Hendrikus Nijhof, Lataza.
Sandra
NIGTEVECHT