Website: www.lataza.nl
Adres: Middenwei 15 9248 SJ
Plaats: Siegerswoude

Laptoptassen alleen maar zwart en saai? Echt niet meer! Lataza biedt online een groot assortiment stijlvolle laptoptassen, iPhone & iPad hoesjes en Apple accessoires aan.

Zeer goede service en klantgerichtheid, zowel vóór, tijdens als na het bestellen. Makkelijk bereikbaar via mail, telefoon en livechat.

Gratis en snelle verzending binnen Nederland, België en Duitsland. 30 dagen bedenktijd en gratis retourneren.

Lataza

Pluspunten
Snelle levering en een product dat aan de verwachtingen voldoet
Kleine beschadigingen aan de tas
P
TILBURG

Gepubliceerd op: 17/11/2018

Pluspunten
Ik ben zeer aangenaam verrast over de service bij Lataza. Ik heb mijn bestelling geplaatst rond 22u 's avonds en de volgende dag (zaterdag) werd de bestelling al thuisgeleverd (in België). Door omstandigheden was ik niet helemaal tevreden met de tas die ik besteld had. Nadat ik dit gemeld heb aan Lataza, hebben ze het heel gemakkelijk gemaakt om de tas om te ruilen voor een ander exemplaar. Ik heb de eerste tas bvb nog niet retour gestuurd (het pakketje ligt klaar), maar toch mag ik vandaag mijn nieuwe tas al verwachten. Handig, want zo kan ik maandag met mijn nieuwe laptoptas naar het werk (i.p.v. de retourprocedure af te wachten). Het is heel fijn als je als klant het voordeel van de twijfel krijgt. Dankjewel voor het vertrouwen en dikke pluim voor Jannie van Lataza om alles te regelen!

Ilse

Gepubliceerd op: 16/11/2018

Pluspunten
Snelle levering.
Geen Tips. De verpakkings doos van de tas was wel heel groot.
Antwoord Lataza
Bedankt voor je review! Het komt inderdaad soms wel eens voor dat de doos aan de grote kant is. Wij nemen deze tip mee als verbeterpunt.
Groeten, Hendrikus Nijhof, Lataza
Evelien

Gepubliceerd op: 15/11/2018

Pluspunten
- Een zeer breed assortiment in iedere prijsklasse
- Een zeer snelle levering
- Een zeer snel reagerende en klantvriendelijke "Jannie" van de klantenservice, die ook nog eens snel gezorgd heeft voor de levering van de schouderband die in de originele zending ontbrak. @Jannie, hij is binnen hoor, THANX! :-)
- Een overzichtelijke website
- v.w.b. mijn ervaring geen enkele
Annemieke
SPIJKENISSE

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
Snelle en correcte levering en ondanks dat product niet in het assortiment eerst zit heeft de klantenservice het beoordeeld en binnen een dag toegevoegd en daarna rechtstreeks van de leverancier toegezonden. ga zo door.
Ga zo door, goede snelle en heldere dienstverlening
Raymond

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
Snelle service, uitstekend product

MB
NIJMEGEN

Gepubliceerd op: 13/11/2018

Pluspunten
heel blij met het bedrijf!

Beste Lorna,

Bedankt voor de beoordeling! Fijn om te lezen dat je tevreden bent.

Veel plezier van de tas gewenst!

Lorna
UTRECHT

Gepubliceerd op: 08/11/2018

Gepubliceerd op: 07/11/2018

Pluspunten
Update informatie volledig en zeer snelle levering.
Beste KR,

Hartelijk dank voor de beoordeling en veel plezier van de trolley gewenst!

KR

Gepubliceerd op: 07/11/2018

Pluspunten
Snelle service
Ik heb opgemerkt dat er een kleine beschadiging is aan mijn tas. Lataza wilde dit niet oplossen en adviseerde mij om met een marker eroverheen te gaan
Beste Shiymaa,

Bedankt voor de review! Spijtig te lezen dat u niet tevreden bent.

Helaas kunnen wij geen garantie geven op beschadigingen die ontstaan door gebruik van de tas. Hier hebben wij ook contact met u over gehad.

Omdat de beschadiging zelf niet te repareren of te verwijderen is, is er aangegeven dat het minder of niet meer zichtbaar zou zijn als er met een zwarte marker overheen gegaan zou worden.

Uiteraard begrijpen wij dat het erg vervelend is en om u tegemoet te komen hebben wij u nog een andere oplossing aangeboden waarmee u akkoord bent gegaan. U heeft per e-mail laten weten dat u het waardeert dat Lataza de moeite neemt om het op te lossen.

S

Gepubliceerd op: 05/11/2018