Website: www.lataza.nl
Adres: Middenwei 15 9248 SJ
Plaats: Siegerswoude

Laptoptassen alleen maar zwart en saai? Echt niet meer! Lataza biedt online een groot assortiment stijlvolle laptoptassen, iPhone & iPad hoesjes en Apple accessoires aan.

Zeer goede service en klantgerichtheid, zowel vóór, tijdens als na het bestellen. Makkelijk bereikbaar via mail, telefoon en livechat.

Gratis en snelle verzending binnen Nederland, België en Duitsland. 30 dagen bedenktijd en gratis retourneren.

Lataza

Pluspunten
Mijn bestelling kwam eerder dan de verwachte 3 werkdagen dus dit was uiterst positief. En door de toen geldende korting waren ze ook de goedkoopste!

Rolf
BEVERWIJK

Gepubliceerd op: 16/08/2017

Pluspunten
Snel en compleet

Hans
NIJEVEEN

Gepubliceerd op: 15/08/2017

Pluspunten
Snelle levering, goede prijs, leuk dat ik er een portemonnee bij heb gekregen :)

Lianne
WADDINXVEEN

Gepubliceerd op: 14/08/2017

Teuntje
VUGHT

Gepubliceerd op: 11/08/2017

Pluspunten
Voor mij is dit de eerste keer dat ik wat besteld van dit bedrijf,
Kan ik nog geen antwoord op geven.
AL
WORMERVEER

Gepubliceerd op: 11/08/2017

Pluspunten
Door omstandigheden heb ik een product terug moeten sturen. In eerste instantie werd er niet op mijn verzoek gereageerd maar de tweede keer is dit naar volle tevredenheid toch opgelost, waarvoor mij dank

A

Gepubliceerd op: 09/08/2017

Graag reageren op mails

26/07/2017

Pluspunten
Goed contact! Lataza geeft snel antwoord en vindt het klantencontact belangrijk. De kwaliteit van jet product is top!

Amber
HEERHUGOWAARD

Gepubliceerd op: 08/08/2017

teus
MUSSELKANAAL

Gepubliceerd op: 07/08/2017

Pluspunten
Ik ben enorm goed geholpen door de klantenservice. Ik was vergeten gratis extra's aan te vullen en ik werd eraan herinnerd na de bestelling te hebben geplaatst. Ik kon ook nog zonder problemen een afhaalpunt opgeven i.p.v. versturen naar mijn adres. Dit is allemaal in het weekend geregeld.
Heb ik niet.
Matthijs
UTRECHT

Gepubliceerd op: 06/08/2017

Pluspunten

Beter aangeven of het op voorraad is
Antwoord Lataza
Beste Mark,

Hartelijk dank voor de beoordeling op Kiyoh!
Naar aanleiding hiervan hebben wij u onderstaand bericht gestuurd. Helaas hebben wij nog geen antwoord ontvangen.

"U geeft aan dat het beter aangegeven zou moeten worden of het op voorraad is.
We willen dit uiteraard graag verbeteren en horen graag wat dit voor u zou kunnen zijn.

Ten tijde van bestellen was de Paspoort houder voorradig. Dit wordt op de productpagina, winkelwagen pagina en afrekenpagina aangegeven.

Ik zie dat de bestelling is geplaatst op 20 juli en de betaling is gedaan op zondag 23 juli. De bestelling is vervolgens op maandag 24 juli verstuurd en de volgende dag bezorgd.

Uw input zie ik graag tegemoet.
Alvast bedankt!"

Met vriendelijke groeten,