Website: www.laptopaccushop.nl
Adres: Lemsterpad 54A20 8531 AA
Plaats: Lemmer

Op Laptopaccushop.nl vindt u altijd de juiste accu of adapter voor elke laptop. Veel mensen willen een nieuwe adapter of een extra accu omdat de levensduur van de batterij beperkt is. De nieuwe laptop accu zorgt er voor dat u langer zonder oplader kunt werken. Met een extra accu kunt u langer gebruik maken van uw laptop, als u op reis bent bijvoorbeeld. In deze webshop vindt u een laptop adapter van alle bekende merken. Deze producten kunt gemakkelijk online bestellen en thuis laten bezorgen. Staat uw laptop accu of adapter er toch niet bij? Laat het ons gerust weten en we bestellen deze voor u.

Laptopaccushop.nl
nvt

Pluspunten
Accu goed ontvangen, verder nog geen ervaring met de rest

Timo westerman
Sneek

Gepubliceerd op: 29/04/2018

Pluspunten
Had een laptopadapter besteld, echter vond ik de verwachte levertijd toch te lang. Na een mailtje om de bestelling te annuleren dag later reactie dat bestelling geannuleerd was en het betaalde bedrag teruggestort zou worden. Binnen 2 dagen was dit geregeld inclusief terugstorten! Perfect!!
Uiteindelijk toch een te lange "verwachte" levertijd.
MM

Gepubliceerd op: 24/02/2018

24/02/2018

Pluspunten
Prima accu

Ipuh
Joure

Gepubliceerd op: 04/01/2018

Pluspunten
Niks op aan te merken, had em volgende dag in huis en werkt goed
Beter kunnen zoeken op de website
Victor

Gepubliceerd op: 03/01/2018

Pluspunten

Eerst werd een lange levertijd gecommuniceerd voor een item dat volgens de site op voorraad was. Na hiermee akkoord te zijn gegaan viel alle communicatie stil. Na 2x de (reeds lange) levertijd heb ik contact opgenomen. Meer dan: "dit gaan we bekijken" heb ik niet teruggekregen. Een tijdje later komt het pakje toch aan, volledig onaangekondigd. en zonder verder bericht.
Beste Jens,

Bedankt voor uw feedback. Dit is inderdaad niet goed verlopen.

Uit het mail contact blijkt dat u op 6-11 heeft gevraagd naar de status van uw order. Hierop hebben wij 7-11 een reactie verstuurd. Na het vaststellen van het probleem hebben we op 13-11 de bestelling alsnog verstuurd.

Het spijt ons voor de vertraging en gebrekkige communicatie. Wij verwachten dit de komende tijd te verbeteren.

Als we u toch nog kunnen helpen om u meer tevreden te maken, horen we het graag.

Groet,

Max van Laptopaccushop
Jens
Wevelgem

Gepubliceerd op: 11/12/2017

Pluspunten
geen tegenvallers, ik zal dit bedrijf aanbevelen

Maximilian
Rijswijk

Gepubliceerd op: 20/10/2017

Pluspunten
Uiteindelijk is er wel e-mailcontact geweest, heb ik de aankoop kunnen annuleren, en is het bedrag dat betaald was weer teruggeboekt op mijn rekening. Dat gedeelte is redelijk vlot verlopen.
Op 14 september online een accu besteld en betaald. Per mail een bevestiging van de betaling. Levering zou plaatsvinden binnen 48 uur. 18 september nog niets binnen. 19 september gebeld tussen 15.00-16.00 uur maar het nummer lijkt uitgeschakeld.
19 september een e-mail gestuurd via de website: geen reactie.
22 september na 10.00 uur gebeld: nummer is uitgeschakeld.
uiteraard ook nog niets geleverd. Tot nu toe absoluut geen aanrader en lijken onbetrouwbaar, laten niets van zich horen, communicatie per e-mail of telefoon is onmogelijk. Mijn slechte ervaring hoeft geen graadmeter te zijn voor anderen.
Beste Marco,

Spijtig dat dit zo amateuristisch is verlopen. tijdens onze verhuizing afgelopen maand waren wij inderdaad niet voldoende bereikbaar.

Wij begrijpen dat de bestelling nu geannuleerd is. Als we toch nog wat voor u kunnen betekenen, zijn we nu weer goed bereikbaar.

Onze excuses voor het ongemak.

Groet,

Max van Laptopaccushop
Marco
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 06/10/2017

Pluspunten
19 september een e-mail gestuurd via de website: geen reactie.
22 september na 10.00 uur gebeld: nummer is uitgeschakeld.

Apeldoorn
22/09/2017

Pluspunten

Op jullie site moet je een account aanmaken. De postcode die ik invulde kwam niet overeen met mijn adres (twee straten met zelfde postcode). Uw medewerker gaf aan dat ik gewoon moest bestellen. Hij zou adres dan wijzigen. Pakket toch verkeerd bezorgd en dus later afgeleverd op het foutieve adres!!! Afspraken hoor je na te komen!
Dag Frank,

Bedankt voor de feedback en vervelend dat dit fout is gegaan. Gelukkig is het pakket uiteindelijk toch goed bij u aangekomen.

We zijn inmiddels met een nieuwe website bezig waarbij dit probleem ook verholpen wordt.

Gr Max van Laptopaccushop.nl
Frank
Zelhem

Gepubliceerd op: 30/08/2017

Gepubliceerd op: 18/08/2017

Pluspunten
Er wordt geleverd wat er besteld is en snel
Betere communicatie omtrent de leverdag
Ferdi van den Ouden
Oude-Tonge