Website: www.alimentatiedesk.nl
Plaats: Naarden
Telefoon: 088 629 00 40

Landelijke Alimentatie Desk
7.9

Pluspunten
Goed advies, luisterent oor
Als je doorgestuurd wordt is het fijn als dat met een advocate kantoor in de buurt zou zijn. Medewerker van jullie zag dat ik recht heb op een vergoeding aanvulling kosten advocaat, wordt ik door gestuurd naar een kantoor die dit niet doet wel een gereduceerd uur tarief. Vervolgens opnieuw gebeld zou aangemeld worden voor een ander advocaten kantoor nog niks van vernomen
Lorry
Purmerend

Gepubliceerd op: 13/11/2018

Pluspunten
Er is goed geluisterd naar mijn wensen en ik werd snel doorgestuurd naar het desbetreffende advocaten kantoor. Ook vond ik het prettig om bevestiging te ontvangen via mijn e-mail adres.

ABMR

Gepubliceerd op: 02/11/2018

Suzanne
Zandvoort

Gepubliceerd op: 29/10/2018

Pluspunten
vriendelijk gesprek
Luisteren naar de klant en daarnaar handelen. Ik vroeg een afspraak in Zoetermeer. Had gezien dat jullie ook met een advocaat in Zoetermeer werken. Maar jullie hebben mijn vraag/dossier doorgezet naar een advocaat in Oegstgeest. Ik heb op jullie e-mail nog geantwoord wat er is afgesproken en om correctie of toelichting gevraagd, maar niets meer vernomen van jullie.
Antwoord Landelijke Alimentatie Desk
Geachte mevrouw Soekhan, bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat het niet naar verwachting is verlopen. Wij proberen altijd een advocaat bij u in de woonplaats te vinden. Dit lukt ons niet altijd dan kan het zijn dat de advocaat wat verder weg zit. Wij hebben meerdere malen geprobeerd om met u in contact te komen. Helaas is ons dit op heden nog niet gelukt. Kunt u misschien contact met ons opnemen via telefoonnummer 088 629 0040 . Met vriendelijke groet, Customer Support
Joyce
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Gepubliceerd op: 11/10/2018

Pluspunten
snel
totaal niet geluisterd naar mijn vraag, doorverwezen naar een compleet ongeschikt kantoor. Niet prettig om het zacht uit te druk. pure tijdsverspilling.
Antwoord Landelijke Alimentatie Desk
Geachte mevrouw Delmte, bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat het niet naar verwachting is verlopen. Wij hebben meerdere malen geprobeerd om met u in contact te komen. Helaas is ons dit op heden nog niet gelukt. Kunt u misschien contact met ons opnemen via telefoonnummer 088 629 0040. Dan kunnen wij met u uw klacht bespreken en proberen een passende oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, Customer Support

Gepubliceerd op: 10/10/2018

Pluspunten
Snelle nette reactie

Gepubliceerd op: 09/10/2018

Pluspunten
Snelle reaktie
Zoek een advokaat met ervaring, niet een zonder.
Antwoord Landelijke Alimentatie Desk
Geachte heer Polman, bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat het niet naar verwachting is verlopen. Zojuist probeerde wij u telefonisch te bereiken. Kunt u misschien contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-6290040. Dan kunnen wij met u uw klacht bespreken en proberen een passende oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, Customer Support
Jeroen
Enschede

Gepubliceerd op: 20/09/2018

Pluspunten
Snelle reaktie
Zoek een advokaat met ervaring, niet een zonder.

Enschede
06/09/2018

Pluspunten
Snel contact. Snel terug gebeld.
Ik had gevraagd om een specifieke mediator / advocaat meer in de regio. Zonder overleg werden toen mijn gegevens aan iemand anders doorgegeven.
C
Wageningen

Gepubliceerd op: 18/09/2018

Pluspunten
Ik werd op een vriendelijke en correcte manier te woord gestaan.
Nvt

Gepubliceerd op: 11/09/2018