Website: http://www.lab21.nl/
Adres: Euroweg 27 3825HA
Plaats: Amersfoort
Telefoon: 033 494 19 36

LAB21 BV

Pluspunten
erg vriendelijke service en zeer gemotiveerde personeel .
zeker de moeite waard om er langs te gaan in Amersfoort
wel jammer dat ze niet in Noord Holland zitten zou een uitkomst zijn voor de mensen hier in IJmuiden en omgeving
Dennis
IJmuiden

Gepubliceerd op: 20/02/2018

Dre
Delft

Gepubliceerd op: 20/02/2018

Pluspunten
Professioneel en vriendelijk geholpen bij verkoop.

Niels Scholtens
Bergschenhoek

Gepubliceerd op: 16/02/2018

Pluspunten
Goed geholpen door vriendelijk personeel. Aanrader!
Nvt
Jeroen
ENSCHEDE

Gepubliceerd op: 15/02/2018

Pluspunten
Houding naar klant, afspraken nakomen!!! Aanpassing in showroom. Alle vloeren hangen onder zwaar kunstlicht. Het verstrekken van een stukje vloer om in dag licht te kunnen bekijken. Kop koffie na een eind rijden zou erg vriendelijk zijn.
Beste mevrouw Weijers,

Nadat we uw feedback hebben ontvangen, hebben we direct contact met u gezocht. Hierin is uitvoerig gezocht naar een mogelijkheid om uw ervaring te verbeteren, helaas was hier geen mogelijkheid toe. We wensen u veel succes met het zoeken naar een vloer.

Met vriendelijke groet, LAB21
Suzanne
Boijl

Gepubliceerd op: 08/02/2018

Pluspunten
Denken heel erg mee in oplossingen. Willen een stapje extra zetten voor hun klanten. Hele goede service, klantgericht, deskundige adviseurs. De tijd die je nodig hebt om te komen tot een goede, weloverwogen keuze, wordt aan je gegeven.
Wachttijd eerste bezoek, maar zodra je geholpen bent weet je dat dat komt omdat ze de tijd nemen voor elke klant om voor te lichten, alle vragen te beantwoorden en te helpen zoeken naar de beste oplossing.
Beste Elsbeth,

We sturen op kwaliteit, en dat blijven we ondanks de groei ook doen. Dank voor de bevestiging dat dit ook zo wordt gevoeld.

Elsbeth

Gepubliceerd op: 08/02/2018

Assendelft

Gepubliceerd op: 04/02/2018

Pluspunten
Voor zover helemaal tevreden. Goede service, behulpzame medewerkers. We kijken uit naar de plaatsing van de nieuwe vloer.

Beste de heer Van Driel,

Wij ook! Veel succes met de overige werkzaamheden en alvast veel plezier met uw nieuwe vloer.

Gepubliceerd op: 01/02/2018

Pluspunten
mooie ruime showroom
Liever de order afsluiten bij de verkoper in de zaak als online.
Beste Nicole,

Dat zijn we met u eens. Mocht u eens in de buurt zijn dan helpen we u uiteraard ook in de showroom.

Nicole
asten

Gepubliceerd op: 30/01/2018

Pluspunten
Aardig geholpen. Groot assortiment

Naar aanleiding van onderstaande revieuw is actief actie ondernomen om misverstanden in de toekomst te voorkomen. De communicatie daarover is zeer professioneel en uiterst vriendelijk verlopen. Ondanks de eerdere ervaring heeft deze afhandeling een zeer positief gevoel over dit bedrijf achtergelaten. Een absoluut pluspunt wanneer een bedrijf zijn verantwoordelijkheid neemt. Bedankt Lab21
Als een prijsberekening genaakt wordt moet je de klant geen mail sturen die begint met “ dank voor uw bestelling” hierop haken wij af. Ook mails retour zijn tot tweemaal toe niet beantwoord.
Bram

Gepubliceerd op: 30/01/2018

Pluspunten
Aardig geholpen. Groot assortiment

16/01/2018