Website: http://www.lab21.nl/
Adres: Euroweg 27 3825HA
Plaats: Amersfoort
Telefoon: 033 494 19 36

LAB21 BV

Pluspunten
Snelle levering.
Wij hebben van onze opa en oma een vloer gekregen voor ons nieuwe huis, en deze uitgezocht bij lab21. Voordat wij de vloer aanschaften, hebben wij specifiek gevraagd of de vloer tegen zonlicht kan. De medewerker zei dat dit geen probleem was. Mijn vader van 70 heeft de vloer geplaatst, we waren er erg blij mee. Dit duurde echter niet lang. De zomer kwam kijken. Huh dit hadden wij toch gevraagd??? Tot onze verbazing ging de vloer op sommige plekjes bol staan, dit viel uiteraard wel mee maar toch even melding maken bij lab21. Netjes kregen wij een voorstel: Of 200 euro retour, of een nieuwe vloer uitzoeken voor dezelfde prijs en wij halen de oude vloer eruit en plaatsen de nieuwe. Wij weinig zin om weer in de rommel te zitten voor een nieuwe vloer, want we waren al flink aan het verbouwen geweest en die kleine bollingen vielen wel mee. Wij dachten laten we maar voor die 200 kiezen. Wij dit doorgeven en geen reactie. Maar nu, hittegolven. Je verwacht het al. De vloer leek wel een golfslagbad in combinatie met kieren. Wij in de stress. Wij naar lab21 en het verhaal verteld. Medewerker: die vloer is ROMMEL, en verkopen wij niet meer. Nieuwe vloer uitgezocht. Wij wachten op de bevestiging. Krijgen mail terug met WIJ HEBBEN DE 200 GESTORT OP JULLIE REKENING.. Ok nou dan storten wij dit toch terug? Maar dat kon niet meer en ga maar naar de geschillencommissie. Wij voelen ons niet eerlijk behandeld! Een beetje meedenken was op prijs gesteld. Dank jullie wel LAB21! Klant is koning..
Beste Dan,

We vinden het uiteraard heel vervelend dat u niet tevreden bent met uw vloer.
U heeft een vloer die onder invloed van direct zonlicht uitzet en daardoor gaan de planken bol staan.
We hebben deze klacht erkend en u hiervoor twee oplossingen aangeboden. U heeft toen zelf voor gekozen voor een financiële compensatie. Wij hebben de klacht daarmee opgelost maar nu wilt u toch een andere oplossing.
De afwijzing van uw tweede claim voor hetzelfde probleem is vanuit ons perspectief terecht.
We willen echter toch met u overleggen hoe we tot een bevredigende oplossing kunnen komen.
Als u contact opneemt met onze klantenservice helpen wij u graag verder.

Dan
Krimpen

Gepubliceerd op: 23/09/2018

Pluspunten
Alle aandacht voor de klant.
Deskundige uitleg.
Klant zelf laten beslissen.
Geen zaken bewust opdringen.
Flexibele houding. Alle benodigde tijd
nemen.
Op maandag open.
Vriendelijke behandeling.
Kan er geen bedenken. Wij zijn op maandag geweest.
Erg gunstige tijd.
Beste Emile,

Bedankt voor uw mooie review.

Wij zijn blij te horen dat onze verkoopadviseur u heeft kunnen helpen.

Emile
Den Bosch

Gepubliceerd op: 10/09/2018

Pluspunten
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en geven je goede raad zodat je goed weet wat je gaat kiezen.
V oor Mij was het moeilijk om alle gegevens door te geven.
maar met hulp van het personeel is het toch allemaal gelukt.
Beste Jan,

Bedankt voor uw review!
Wat fijn dat onze verkoopadviseur u heeft kunnen helpen!

Jan
Eemnes

Gepubliceerd op: 10/09/2018

Pluspunten
Ruime keus
Aandacht voor klant in showroom.
Beste Klant,

Bedankt voor de review. We zijn blij dat u tevreden bent maar de beoordeling van 3 sterren laat ruimte voor verbetering. Uw opmerking met betrekking tot uw ervaring in de showroom zien wij als een aanmoediging om hier nog alerter op te zijn.

Gepubliceerd op: 30/08/2018

Pluspunten
Vakkundige verkoper in de zaak
Vriendelijke administratieafdeling
Nvt
Beste Pim,

Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat u goed bent geholpen door een van onze verkoopadviseurs en dat u het contact met onze administratie als prettig heeft ervaren.

Wij wensen u alvast veel plezier van uw nieuwe vloer!

Pim

Gepubliceerd op: 28/08/2018

Pluspunten
Tips en meedenken
De 50 euro kosten voor het werkopnemen ter plaatsen is niet meer van deze tijd. Dat moet service zijn
Beste Tineke,

Bedankt voor uw mooie review!

Voorsinspectie wordt door ons zichtbaar doorberekend omdat wij graag transparant zijn over onze prijzen.

Dit geeft de klant de mogelijkheid om bepaalde zaken wel of niet door ons uit te laten voeren en het geeft inzicht in de werkelijke kosten.

Er zijn veel bedrijven die dit niet doen en het in de prijs verwerken, maar ook daar wordt het betaald, alleen niet zichtbaar.

Lab21 kiest ervoor om duidelijk en eerlijk te zijn over de prijzen dat past bij ons en volgens ons bent u daar als klant ook beter mee geïnformeerd.

Tineke
Terneuzen

Gepubliceerd op: 29/07/2018

Pluspunten
Vriendelijke bediening en beschikt over praktische inzichten en kennis van het product. Verkoper weet goed de voor's en tegen's van het product te verwoorden.

Beste D. Markerink,

Bedankt voor uw bezoek aan onze showroom en deze mooie review.

Fijn dat u zo goed bent geholpen door onze verkoopadviseur. Wij werken er met het hele team hard aan om onze klanten een goede service te bieden.

Wij wensen u alvast veel plezier van uw nieuwe vloer!

Dave Markerink
Nuenen

Gepubliceerd op: 27/07/2018

Pluspunten
Veel keuze.
Ronduit slechte service. De verkoper had weinig geduld en probeerde dmv doorzichtige verkooptrucs te duwen naar andere type producten. Daarnaast werd de aanbetaling van 25% zonder overleg 'naar boven afgerond'. Van de aanbetaling hebben wij geen factuur gekregen noch ontvangen via mail. Verder was de verkoper vaag over de afhandeling van de bestelling. Op de vraag wanneer wij gebeld zouden worden om een afspraak te maken voor het inmeten van de vloer werd kortaf "daar bemoei ik me niet mee" geantwoord. Al met al wekt de gehele service weinig vertrouwen in een goede afloop en hebben we spijt hier wat gekocht te hebben.

Gepubliceerd op: 27/07/2018

Pluspunten
Mooie vloer!
Stuur alsjeblieft niet zo snel de enquête. Voordat de bestelling is geplaatst word er al gevraagd wat ik er van vind. Misschien even tijd geven om hier over na te kunnen denken?
Beste Ewout,

Excuus dat wij u (te) vroeg gevraagd hebben om een review.
Fijn om te lezen dat u wel tevreden bent met uw vloer.

We zullen uw commentaar gebruiken om deze fout in de toekomst te voorkomen.

Wij wensen u heel veel woonplezier op uw nieuwe vloer.

Ewout
Nijkerk

Gepubliceerd op: 20/07/2018

Pluspunten
Mooie producten in het magazijn.
Communicatie, afspraken niet nakomen, egalisatie van de vloer niet goed, afwerking van de vloer/plinten slordig, klantvriendelijkheid, klantenservice (afschepen met een dinerbon voor alle misstappen, dreigen met juridische stappen als je een negatieve review plaatst)
Ton van der Linden
Eemnes