Website: http://www.lab21.nl/
Telefoon: 033 494 19 36

LAB21 BV
8.1
11909 keer bekeken

Pluspunten
Wij werden goed en netjes geholpen met een goede uitleg
Misschien een lekker bakkie koffie aanbieden .
Dennis

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Pluspunten
-vriendelijk personeel in de winkel
- Aanbetaling staat niet in de order
- Medewerkers kunnen betalingen niet zien. Blijven zeggen dat het eerst bij de bank verwerkt moet worden?!
- Er wordt geen (extra) service verleend of meegedacht als je de levering zo snel mogelijk wil hebben.
Beste Roel,

Hartelijk dank voor de feedback. Bij een snelle levering zit de betaling wel eens in de weg. Dit heeft ons ook doen besluiten om een ander betalingssysteem te integreren. Momenteel zijn we bezig met het opzetten, zodat deze problemen zich niet meer voordoen.

Gepubliceerd op: 05/06/2018

Pluspunten
Ik kon na sluitingstijd nog terecht. En er werd toen nog alle tijd genomen. Ik heb een klus tussendoor. Ondanks dat het om een relatief kleine ruimte gaat hebben ze zo geschoven dat alles op het gewenste tijdstip gelegd gaat worden. Top!!

Beste Mieke,

Hartelijk dank dat je dit verhaal wilt delen. Erg fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Veel plezier met de vloer!

Mieke
Lemmer

Gepubliceerd op: 28/05/2018

Pluspunten
Eerlijkheid en duidelijke uitleg vriendelijk geholpen
Beste Johan,

Wat leuk dat u gisteren bij ons in Amersfoort langskwam. Fijn dat u ook echt geholpen bent tijdens dit bezoek en dat u dit wilt delen als review. Succes met het maken van uw keuze en graag tot ziens!

johan
de bilt

Gepubliceerd op: 24/05/2018

Pluspunten
Erg toegankelijk
Kundig
Duidelijk
Veel keuze
Goede prijzen
Geen verbeterpunten nodig, misschien meer reclame maken, ik kende dit bedrijf niet, kreeg het adres viavia
Beste Marja,

Hartelijk dank voor uw feedback. Een mooier verbeterpunt kunnen wij ons niet wensen, namelijk dat we bekender worden en meer klanten kunnen helpen aan een prachtige vloer! We willen u bedanken voor uw bezoek en wensen u veel woongenot.

Marja
Leusden

Gepubliceerd op: 24/05/2018

Pluspunten
Super lieve mensen heel goed geholpen !
Eigenlijk niks ... mis op de website zette. Dat de bedragen zonder btw zijn
Beste Mariska,

Wat een mooi bericht! Henk Jan gaat ook altijd voor de beste oplossing voor zijn klanten. Erg fijn dat u een review over het bezoek heeft willen schrijven. We communiceren zoveel als mogelijk met inclusief BTW prijzen. We gaan bekijken waar we meer overzicht over de prijzen kunnen geven. Alvast veel plezier met uw vloeren!

Gepubliceerd op: 22/05/2018

Pluspunten
Goed geholpen even af wachten hoe levering verloopt
Na eerste bezoek werd er gezegd dat er na gebeld werd is niet gebeurd
Beste Jan,

Dank dat u uw ervaringen wilt delen op de reviewsite. We zijn blij met de 5 sterren! Gelukkig heeft u zelf weer het initiatief gezocht na uw eerste bezoek. Veel woongenot toegewenst met uw vloer!

Jan
Wateringen

Gepubliceerd op: 19/05/2018

Pluspunten
Snelle service, persoonlijke benadering.
Hartelijk dank.
Roel Geuzinge vijf sterren

Beste Roel,

Erg bedankt voor de vijf sterren review! De persoonlijke benadering is een groot compliment voor LAB21 en onze verkoper Walter. Veel succes met de door u uitgekozen laminaatvloer.

Vriendelijke groet,
Geuzinge & Groeneveld BV
Ouderkerk a/d Amstel

Gepubliceerd op: 14/05/2018

Pluspunten
Mooie showroom in Amersfoort. Erg prettig geholpen en goed advies gekregen. Werkdag erna meteen de offerte ontvangen.
Eigenlijk geen verbeterpunten, maar de lever-/legtijd had van mij wel korter gemogen.
Beste dhr/mw. Zitzmann,

Hartelijk dank voor uw zeer positieve review. De legtijd willen we verkorten door onze legdienst uit te breiden, maar niet voordat we zeker weten dat nieuwe leggers ook goede kwaliteit leveren. Dank voor uw feedback hierover en veel plezier met uw vloer.

H.I.
Amersfoort

Gepubliceerd op: 07/05/2018

Pluspunten
Goed mee gedacht. Veel tijd gemaakt. Prima prijs.

Beste Floor,

Bedankt dat u ook tijd heeft vrijgemaakt om uw ervaring te delen. We helpen u graag en wensen u veel woongenot met uw nieuwe vloer.

Amersfoort

Gepubliceerd op: 30/04/2018