Website: http://www.lab21.nl/
Plaats: Amersfoort
Telefoon: 033 494 19 36

LAB21 BV

Gepubliceerd op: 10/12/2017

Pluspunten
Prettig aangesproken, veel keuze, juiste benadering!

E. Verhoog

Gepubliceerd op: 07/12/2017

Pluspunten
Grote sortering voor prima prijs zeker wat PVC aan gaat!
Meer bekendheid geven wat betreft Delft,wist niet eens dat het er zat!
Delft

Gepubliceerd op: 06/12/2017

Pluspunten
Snel geholpen en goed advies
?
Maaike

Gepubliceerd op: 06/12/2017

Pluspunten
vriendelijke man met behoorlijke kennis van zaken goede uitleg
noemde naast de voordelen van het product ook de nadelen

Gepubliceerd op: 03/12/2017

Gepubliceerd op: 03/12/2017

Pluspunten
Op zoek naar een laminaatvloer hebben we diverse bedrijven bezocht. Zo kwamen we ook uit bij Lab21 in Geldrop.
Hier werden we goed geadviseerd en kregen wel zelfs een groot vloerstuk mee om te kijken of die vloer in onze woning zou passen. Alles was geheel vrijblijvend. Dat voelde prettig aan. Vervolgens hebben we besloten om bij Lab21 een mooie laminaatvloer te kopen. De bestelling werd in januari 2017 gedaan. De vloer was pas in april nodig en werd ook keurig op tijd bezorgd.
Ik heb de vloer zelf gelegd. Prima kwaliteit.
Onlangs werd onze nieuwe keuken geplaatst en kon ik de vloer in de keuken ook helemaal leggen. Helaas had ik 1 meter staande plint te kort. Vandaag naar de winkel gegaan om een lengte te bestellen.
Daar werden wij zeer klantvriendelijk ontvangen. Men gaf aan dat de verzendkosten veel duurder zouden zijn dan een lengte plint. De verkopen bood ons aan om binnenkort een lengte vanuit Apeldoorn zelf mee te nemen naar Geldrop zodat wij geen transportkosten hoeven te betalen.
Dat noem ik service en klantgericht werken.
Lab21 Prima.
Als het prima is hoeft er niets te verbeteren. Alleen dit vasthouden.
Harm
Geldrop

Gepubliceerd op: 02/12/2017

Pluspunten
Mooie vloer, goede prijs

Later is er nog contact met me opgenomen, de plint is inmiddels kosteloos bij me thuisgebracht. Bedankt dat jullie dit tot tevredenheid hebben opgelost, maar het misverstand had voorkomen kunnen worden door duidelijke communicatie.
Antwoord LAB21 BV
Beste Richard,

U had helemaal gelijk over de verwarring bij 60 euro transportkosten. Voor het verzenden van plinten vragen we niet dit standaard tarief. Om het goed te maken hebben we kosteloos de plint bij u gebracht gisterenavond. Fijn om te horen dat u deze service erg waardeert.

Met vriendelijke groet, LAB21
Richard

Gepubliceerd op: 29/11/2017

Pluspunten
Mooie vloer, goede prijs
Administratieve chaos. Bij het kopen van de plinten bleek de voorraadadministratie niet te kloppen, en moesten 5 plinten alsnog besteld worden. Toen ik op de afgesproken dag kwam, bleek de bestelling toch niet gedaan te zijn en kon ik zonder plinten weer naar huis. Naderhand bleek ik 1 plint te weinig gekocht te hebben, die kon ik extra bestellen, maar dan werd wel 60 euro aan transportkosten berekend. Ik heb de plint dus maar ergens anders gekocht. Ondanks de mooie vloer zien ze mij niet meer terug bij Lab 21!

15/11/2017

Pluspunten
Vriendelijk ontvangen in de showroom in Geldrop. Nadat vastgesteld was wat het beste past bij onze situatie een prachtige pvc vloer uitgekozen. De vloer ligt er natuurlijk nog niet in maar we twijfelen er niet aan dat ook dit net zo soepel zal verlopen.

Mariƫlle & Cas

Gepubliceerd op: 25/11/2017

Pluspunten
Zeer goede service en advies.
Er wordt mee gedacht met alles.
Cindy

Gepubliceerd op: 25/11/2017