Website: www.laagsteprijsgarantie.com
Adres: Sluisweg 200 5237 MZ
Plaats: ’s-Hertogenbosch
Telefoon: 088-2266300 / +31(0)882266300

Laagsteprijsgarantie.com

Pluspunten
Goedkoop. Maar kennelijk een duurkoop.
De volgende keer wel de schroeven er bij doen. Bed gekregen, nu wil ik hem in elkaar zetten, dan zitten er geen schroeven bij. Is het de bedoeling dat de klant dit zelf koopt?
Beste,

Bedankt voor uw beoordeling.
Wat enorm vervelend om te lezen op welke wijze u uw bestelling heeft ontvangen, mijn excuses hiervoor! Zojuist heb ik telefonisch contact met u gehad betreffende de schroeven welke bij u zijn nageleverd en de voorgeboorde gaten. Deze situatie is inmiddels volledig samen met u opgelost! Ik wens u heel veel plezier toe met uw bestelling en wil u nogmaals onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak!

Gina
Customer Service
Ikki

Gepubliceerd op: 19/01/2020

Pluspunten
Goede service en snelle levering

E.van Gaelen
APELDOORN

Gepubliceerd op: 17/01/2020

Gepubliceerd op: 16/01/2020

Pluspunten
simpele layout en makkelijk te vinden.
pakket is 3 dagen later. geen duidelijke beschrijving waar het pakket is of wat er mee aan de hand is
Beste Marcel,

Bedankt voor uw beoordeling. Wat enorm vervelend te vernemen dat de bestelling later dan verwacht aan u geleverd is, mijn oprechte excuses hiervoor. Ik zie dat het pakket inmiddels aan u afgeleverd is, en hoop dat u veel plezier van uw bestelling mag beleven. Graag verneem ik van u of ik nog iets voor u kan betekenen, zodoende help ik u graag direct verder. Mocht de levering verder naar wens zijn, wil ik u vragen het artikel en de service nogmaals te beoordelen. Hiervoor heb ik u zojuist een uitnodiging gestuurd. Wanneer u ons niet nogmaals wilt beoordelen, maar uw beoordeling willen verwijderen, is dit uiteraard ook mogelijk. Als u dit aan ons doorgeeft, sturen wij een verzoek naar kiyOh.

In afwachting van uw reactie.

Gepubliceerd op: 14/01/2020

Pluspunten
Goede levering,jammer dat de stoel lichte beschadigingen had..bij het frame en de ketting om de stoel aan op te hangen..

Jant

Gepubliceerd op: 12/01/2020

Pluspunten

Ik bestelde 2 kaptafel. Op de site wordt er gezegd dat ze THUIS GELEVERD zouden worden. Ik krijg een mail met een leveringsdatum
... (je mag de datum niet zelf kiezfn spijtig genoeg). Ik moest werken die dag, ik heb mijn dochter gevrashd om heel de dag thuis te blijven. Zij heeft een gele dag van haar kerstvakantie opgeofferd.. En wat gebeurt er.. de bezorger zet de 2 (tamelijk zware dozen) af bij het gazettewinkeltje 70 huizen verder (btw) en stuur ern AUTOMATISCHE mail dat het pakje 'bij de buren' is geleverd!!!!!!! DIT KAN NIET!!! Aanbellen moeten ze en anders moet je op de site zetten: 'wordtgeleverd bij de buren 70 huizen verder'!!!! Ik moet die dozen maandag (gazettewinkel was gesloten zat namiddag en zondag!) te voet naar huis sleuren! LAAT UW BEZORGERS AANBELLEN AUB! En ik eis schadevergoeding voor de dag die mijn dochter kwijt is voor NIETS!
Beste Yasmina,

Naar aanleiding van ons telefonisch contact, hebben we de situatie voor nu kunnen oplossen samen. We betreuren het dan ook ten zeerste dat de situatie op deze wijze moet verlopen, ondanks de drukke periode. Het is niet netjes hoe een bezorger omgaat met een levering, en dat uw dochter hiervoor thuis moet blijven. Ik vertrouw erop de situatie samen opgelost te hebben naar uw tevredenheid. Mochten er nog vragen zijn, verneem ik deze graag van u!

Kimberly, Team klantenservice.
088-2266300
Mina
Mechelen

Gepubliceerd op: 12/01/2020

Pluspunten
Snelle levering.
Helaas een onderdeel beschadigd aangekomen.
Beste Emma,

Bedankt voor het invullen van ons beoordelingsformulier. Wat enorm vervelend te vernemen, dat na het lange wachten, ook een beschadigde stoel aan u is geleverd, mijn oprechte excuses hiervoor. Graag zou ik u willen vragen te bellen naar 088-2266300 of te mailen naar info@laagsteprijsgarantie.com. Zodoende kunnen we samen kijken hoe we de situatie voor u op kunnen lossen.

In afwachting van uw reactie, verblijf ik.

Marloes
Team klantenservice

Gepubliceerd op: 10/01/2020

Pluspunten
Na een vraag, netjes te woord gestaan.
Controleer eerst de inhoud van de verpakking, want het was niet compleet (miste een stoelpoot dop waardoor deze nu wiebelt). Neem alsjeblieft een andere leverancier dan GLS als je je klanten wilt laten terugkeren, want de reviews van GLS zijn erg slecht en dit hebben we nu zelf ook ervaren. Levering was 5 uur te laat geleverd en dus voor niets een vrije dag genomen. Onacceptabel!
Charles
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 09/01/2020

Pluspunten
Ik wil jullie beoordeling best invullen maar Ik heb mijn bestelling nog niet gekregen.
Kan ik nog niet beoordelen omdat ik de stoelen nog niet gekregen heb.
Jacqueline van den Herik
Brielle

Gepubliceerd op: 09/01/2020

Pluspunten
Telefonisch een keer fijn te woord gestaan
* 1 stoel was beschadigd aan de poot
* Bij een andere stoel paste het ijzeren
frame niet in elkaar
* De eerste keer kwam de bezorger meer dan een uur en kwartier voor het tijdblok (14:30-17:30)
waarin hij zou komen.
Bij de tweede levering stond,
dat de bezorger de eerste keer :
27 dec 2019 om 16:21
geweest zou zijn.
Dit is niet waar!
Toen wij om 13:15 thuis kwamen was hij al geweest en lag er een "niet thuis" briefje op de deurmat??

Gepubliceerd op: 07/01/2020