Website: www.laagsteprijsgarantie.com
Plaats: ’s-Hertogenbosch
Telefoon: 088-2266300 / +31(0)882266300

Laagsteprijsgarantie.com

61% (2079)

Pluspunten
Snelle bezorging
Er ontbraken onderdelen voor de trap van het kattenhuis
Beste Francine,

Bedankt dat u mij zojuist heeft gebeld.
We hebben de onderdelen voor het trapje met PostNL voor u ingepland en deze mag u morgen uiteraard verwachten.

We bedanken u voor de gegeven feedback en wensen u nog veel plezier van het product.

Nick van Daelen
CS Manager
Francine
Rijswijk

Gepubliceerd op: 03/12/2019

Pluspunten
Snel geleverd. Echter te weinig afdichtdopjes en stoelen waren beschadigd in de doos.
De stoelen waren beschadigd in de doos en te weinig afdichtdopjes.

Bedankt voor uw beoordeling.
Wat enorm vervelend om te lezen op welke wijze u uw bestelling heeft ontvangen, mijn oprechte excuses hiervoor. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Graag kijk ik direct met u mee naar een passende oplossing.

Graag verneem ik van u per e-mail via info@laagsteprijsgarantie.com. Zodoende ontvangen wij graag van u foto's van de ontvangen bestelling zodat deze situatie direct naar uw tevredenheid bij u wordt opgelost en u een fijner gevoel overhoudt aan uw bestelling! Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak!

+31 (0)88 - 22 66 300 | info@laagsteprijsgarantie.com

Gepubliceerd op: 15/11/2019

Pluspunten
Snelle levering.
Goed verpakt.
Ontbreken geen delen.
Kwaliteit van het stof van de stoelen erg slecht. Na nog geen 2 dagen al puntjes te zien in het stof.
Geen aanrader deze stoelen als je kinderen hebt.
Klittenband van het stofje voor om de arm leuning is wit ipv zwart.
Nopjes laten zwarte vegen achter op de vloer.
Ijzer deeltjes in de stoelen van het voor boren, maakt lawaai als je de stoelen beweegt.
Beste Linda,

Bedankt voor uw beoordeling, ik heb zojuist getracht contact met u te zoeken maar helaas kreeg ik geen gehoor. Daar ik ook geen voicemail in kon spreken, stuur ik u graag dit bericht om alsnog met u in contact te komen.

Graag wil ik u verzoeken om mij terug te bellen op het telefoonnummer 088-2266300 of om naar info@laagsteprijsgarantie.com te e-mailen wanneer u telefonisch bereikbaar bent. Zodoende kijk ik graag met u mee naar een passende oplossing voor de ontstane situatie!

Gepubliceerd op: 11/11/2019

Pluspunten
4 van 6 stoelen zijn beschadigd of bekrast. Stof van stoelen niet netjes afgewerkt. Jammer.
Verkoop wat je afbeeld. Kwalitatief zijn dit echt geen goede stoelen
Beste,

Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend dat uw bestelling niet aan uw verwachtingen voldoet! Dit is natuurlijk niet de bedoeling, mijn excuses hiervoor. Ik heb zojuist getracht om u telefonisch te bereiken, helaas kreeg ik geen gehoor.

Ik heb uw voicemail ingesproken met het verzoek om mij terug te bellen, u kunt mij bereiken via 088-2266300 of via info@laagsteprijsgarantie.com wanneer u niet telefonisch bereikbaar bent.

Zodoende loop ik de situatie graag met u door en kijk ik met u mee naar een passende oplossing. Ik hoop van u te mogen vernemen.

Chantal
vroomshoop

Gepubliceerd op: 10/11/2019

Pluspunten

Leveren wanneer klant het aangeeft
Beste,

Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend dat uw bestelling niet conform uw afspraak is geleverd! Dit is natuurlijk niet de bedoeling, mijn excuses hiervoor. Ik heb zojuist getracht om u telefonisch te bereiken, helaas kreeg ik geen gehoor.

Ik heb uw voicemail ingesproken met het verzoek om mij terug te bellen, u kunt mij bereiken via 003188-2266300 of via info@laagsteprijsgarantie.com wanneer u niet telefonisch bereikbaar bent.

Nel kraal
Maarssen

Gepubliceerd op: 09/11/2019

Pluspunten
Slechte levering, zou de volgende dag worden geleverd. Wacht nu al dagen. Krijg ook geen updates voor levering.
Website met (actuele) levertijden verbeteren.
Beste Jordy,

Bedankt voor uw beoordeling, wat spijtig om te vernemen hoe u uw bestelling heeft ervaren. Dit is absoluut niet onze intentie, mijn excuses hiervoor. Ik heb getracht u telefonisch te bereiken, helaas kreeg ik geen gehoor. Ik wil graag met u in contact komen om de situatie met u door te nemen en te zoeken naar een passende afhandeling hiervoor.

Ik wil u dan ook graag verzoeken om mij terug te bellen op 088-2266300 of via de e-mail (info@laagsteprijsgarantie.com) te laten weten wanneer u te bereiken bent.

Zodoende zorg ik er graag voor dat ik samen met u de situatie naar uw tevredenheid op zal lossen.

John

Gepubliceerd op: 05/11/2019

Pluspunten

Het juiste artikel leveren. Tent van 2x2 ipv 3x3. Pas na 1 week antwoord gekregen. Bon gekregen van 25€. Bolderkar besteld. 1 wiel met gat in luchtkamers. Dus... Eigenlijk is de laagste prijs voor mij gelijk aan de laagste service. Ik heb de 100€ niet gewonnen volgens mij.
Beste Hugo,

Bedankt voor uw beoordeling.
Wat enorm vervelend om te lezen dat uw bestellingen op deze wijze zijn verlopen, mijn oprechte excuses hiervoor.

U geeft aan dat u een gat heeft in één wiel van de bij u geleverd bolderkar. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie dat u hierover nog geen contact heeft gehad met onze klantenservice. Graag verneem ik van u per e-mail via info@laagsteprijsgarantie.com. Zodoende ontvang ik graag van u een foto van dit dit defect, zodat ik direct met u kan meekijken naar een passende oplossing.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Hugo beygaert

Gepubliceerd op: 15/10/2019

Pluspunten
Wij hebben 4 eetkamer stoelen besteld, helaas kregen we deze beschadigd binnen! Het leek alsof de stoelen al 4 jaar in gebruik waren i.p.v nieuw! We konden de stoelen omruilen maar hebben toch gekozen om ze retour te doen! Een vergoeding konden we ook krijgen dit bedrag was echter schandalig laag vergeleken met de aankoopprijs.

Beste Shivani,

Bedankt voor uw beoordeling.
Wat enorm vervelend om te lezen dat u uw bestelling defect heeft ontvangen, mijn oprechte excuses hiervoor. Dit is natuurlijk niet de wijze waarop u uw bestelling hoort te ontvangen.

U heeft hierover contact gehad met onze klantenservice en aangegeven dat u uw bestelling wenst te retourneren in plaats van een omruiling. Er is met u een afhaalafspraak gemaakt. Zodra wij uw bestelling retour ontvangen, dit zal de eerstvolgende werkdag na het ophalen zijn, vindt de terugbetaling binnen veertien werkdagen plaats. Dit zal plaatsvinden op de rekening waar u mee betaald heeft.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Enschede

Gepubliceerd op: 15/10/2019

Pluspunten
Aardige mensen bij de klantenservice en bezorging op tijd
Ik heb twee keer de verkeerde bestelling gekregen en elke keer kost het mij veel moeite om te zorgen dat ik beschikbaar ben tijdens de bezorging maar dat doe ik dus vervolgens voor niks. Na de tweede keer bellen over de bestelling werd mij verteld dat er dit keer wel goed gekeken werd naar de bestelling, terwijl dit gewoon het standaard zou moeten zijn. Een fout is oke en begrijpelijk, maar twee achter elkaar is onprofessioneel.
Beste Anne Lotte,

Bedankt voor uw beoordeling.
Wat enorm vervelend om te lezen op welke wijze uw bestelling is verlopen, mijn oprechte excuses hiervoor. Dit is inderdaad absoluut niet de bedoeling. Graag verneem ik van u per e-mail via info@laagsteprijsgarantie.com, zodoende zorg ik er graag voor dat u alsnog een fijner gevoel overhoudt aan uw bestelling daar dit niet de wijze is waarop uw bestelling hoort te verlopen. Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ongemak!

+31 (0)88 - 22 66 300 | info@laagsteprijsgarantie.com
Anne
Den haag

Gepubliceerd op: 27/09/2019

Verkeerd product verstuurd
Beste Marianne,

Bedankt voor uw beoordeling.
Wat enorm vervelend om te lezen dat u een verkeerd product heeft ontvangen bij uw bestelling, mijn excuses hiervoor. Dit is niet de bedoeling en wij begrijpen dat dit enorm vervelend voor u is geweest!

Uiteraard kunnen wij dit altijd bij u oplossen de volgende werkdag door middel van een omruiling, echter heeft u aangegeven dat u liever uw bestelling wenste te retourneren. Dit is uiteraard geheel in orde! Wanneer wij uw bestelling retour hebben ontvangen, vindt de terugbetaling binnen veertien werkdagen naar u plaats.

Mocht u in de toekomst ondanks deze bestelling, wederom een bestelling wensen te plaatsen, dan kijk ik graag mee naar een passende korting!

Gina
Marianne