Bedrijfsgegevens

Website: www.laagsteprijsgarantie.com
Adres: Sluisweg 200 5237 MZ
Plaats: ’s-Hertogenbosch
Telefoon: 088-2266300 / +31(0)882266300

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Laagsteprijsgarantie.com
totaal score
8.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
3544 beoordelingen (12 maanden)
10429 beoordelingen (totaal)
52863 keer bekeken
90% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
61% (2160)
24% (855)
7% (238)
3% (115)
5% (164)

Klantbeoordelingen

3
Pluspunten
Aardige klantenservice
Verbeterpunten
Niet een bepaalde levertijd beloven als jullie je hier niet aan kunnen houden.
Antwoord Laagsteprijsgarantie.com
Beste Auruliana,

Helaas heb ik tot op heden nog niets van u vernomen. Graag verneem ik van u of we wellicht nog iets voor u kunnen betekenen.

Hiervoor kunt u contact opnemen met telefoonnummer 088-2266300 of een mail sturen naar info@laagsteprijsgarantie.com.

Mochten we niets voor u kunnen betekenen, maar u uw beoordeling aan wilt passen, is dit uiteraard mogelijk. Hiervoor heeft u inmiddels een uitnodiging ontvangen.

Mocht ik nog iets voor u kunnen betekenen, verneem ik dit uiteraard graag van u.

In afwachting van uw reactie, verblijf ik.

Met vriendelijke groet,
Marloes
Auruliana
Rotterdam

Gepubliceerd op: 10/01/2020
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Snelle levering.
Verbeterpunten
Krabpaal is niet stevig. Trapje wat erbij zit konden we niet eraan vastmaken omdat er verkeerde schroeven erbij zaten.
Sasha
Waalwijk

Gepubliceerd op: 05/01/2020
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Ik heb een rotan hangstoel besteld . Maar heb allen het frame ontvangen en niet de stoel . Jammer het is voor een verjaardag van mijn dochter die vandaag jarig is .
Verbeterpunten
 
Margreet Veldman
Zeerijp

Gepubliceerd op: 04/01/2020
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Heb aangegeven dat het product niet direct geleverd moet worden. Maar krijg de dag van bestelling dat post nl morgen het pakket komt afleveren. En nu krijg ik al een melding dat het product geleverd is, terwijl het volgende week vrijdag pas geleverd word.
Antwoord Laagsteprijsgarantie.com
Beste Geert,

Bedankt dat ik u zojuist persoonlijk heb mogen spreken.
Wij begrijpen de verwarring/miscommunicatie en omarmen uw feedback hierin. Intern gaan we kijken hoe we dit kunnen verbeteren voor de toekomst.

Uw bestelling staat vooralsnog op de afgesproken datum klaar.
Bedankt voor uw feedback en tijd,

Met vriendelijke groet,

Nick van Daelen
CS Manager
Geert Geertsema
Hooghalen

Gepubliceerd op: 28/12/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
De vriendelijke medewerkers bij de klantenservice
Verbeterpunten
Als men zegt dat men iets op voorraad heeft en bevestigt dat het verzonden is maar je drie dagen later zelf moet bellen om te horen dat de pakketdienst het niet heeft opgehaald. Het weer wordt aangeboden en je het dan weer niet krijgt vind ik echt slecht.
Antwoord Laagsteprijsgarantie.com
Beste Wenny,

Bedankt dat ik u zojuist persoonlijk heb mogen spreken.
Wij betreuren de situatie en nemen uw feedback graag ten harte om onze service te verbeteren.

Hopelijk mogen wij u desondanks de situatie nogmaals verwelkomen in onze webshop.

Met vriendelijke groet,

Nick van Daelen
CS Manager
Wenny
Ijsselstein

Gepubliceerd op: 28/12/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
2 keer iets besteld wat op voorraad was,en dan toch niet kunnen leveren.
Ook telefonisch contact gehad en toegezegd dat het binnen een paar dagen komen leveren!!!!!!!
Antwoord Laagsteprijsgarantie.com
Beste meneer Vogels,

Bedankt voor uw beoordeling en de tijd welke u heeft genomen om mij telefonisch te woord te staan. Helaas is er tot tweemaal toe geen persoonlijke controle bij u uitgevoerd waardoor u tot tweemaal toe teleurgesteld werd vanuit ons bedrijf. Dit is niet de manier waarop wij willen werken, ik bied u hier dan ook graag mijn excuses voor aan.

Inmiddels heb ik contact met u gehad om ervoor te zorgen dat ik u persoonlijk kan verzekeren van de voorraad, maar ook om samen met u een product naar wens uit te zoeken. Ik vertrouw erop dat ik samen met u de situatie naar uw tevredenheid op kan lossen. Ik zie uw reactie dan ook graag tegemoet!

Met vriendelijke groet,

Maudy
Klant
Best

Gepubliceerd op: 20/12/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
levering een dag te laat en spullen kapot.
Antwoord Laagsteprijsgarantie.com
Beste Beyke,

Bedankt dat ik u zojuist persoonlijk te woord mocht staan. Ik betreur uw situatie ten zeerste, nogmaals hiervoor mijn excuses.

Samen hebben we uw situatie besproken en hebben deze naar een mooie oplossing weten te brengen.

Bedankt voor uw feedback,
Hopelijk mogen wij u nogmaals verwelkomen in onze webshop,

Met vriendelijke groet,

Nick van Daelen
CS Manager
Klant

Gepubliceerd op: 19/12/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Snelle bezorging
Verbeterpunten
Er ontbraken onderdelen voor de trap van het kattenhuis
Antwoord Laagsteprijsgarantie.com
Beste Francine,

Bedankt dat u mij zojuist heeft gebeld. We hebben de onderdelen voor het trapje met PostNL voor u ingepland en deze mag u morgen uiteraard verwachten.

Wij bedanken u voor de gegeven feedback en wensen u nog veel plezier van het product.

Met vriendelijke groet,
Nick van Daelen
CS Manager
Francine
Rijswijk

Gepubliceerd op: 03/12/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Snel geleverd. Echter te weinig afdichtdopjes en stoelen waren beschadigd in de doos.
Verbeterpunten
De stoelen waren beschadigd in de doos en te weinig afdichtdopjes.
Antwoord Laagsteprijsgarantie.com
Beste,

Bedankt voor uw beoordeling.
Wat enorm vervelend om te lezen op welke wijze u uw bestelling heeft ontvangen, mijn oprechte excuses hiervoor. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Graag kijk ik direct met u mee naar een passende oplossing.

Graag verneem ik van u per e-mail via info@laagsteprijsgarantie.com. Zodoende ontvangen wij graag van u foto's van de ontvangen bestelling zodat deze situatie direct naar uw tevredenheid bij u wordt opgelost en u een fijner gevoel overhoudt aan uw bestelling! Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,
Gina van der Geld-Giesbers
Team Klantenservice
+31 (0)88 - 22 66 300 | info@laagsteprijsgarantie.com
Klant

Gepubliceerd op: 15/11/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Snelle levering.
Goed verpakt.
Ontbreken geen delen.
Verbeterpunten
Kwaliteit van het stof van de stoelen erg slecht. Na nog geen 2 dagen al puntjes te zien in het stof.
Geen aanrader deze stoelen als je kinderen hebt.
Klittenband van het stofje voor om de arm leuning is wit ipv zwart.
Nopjes laten zwarte vegen achter op de vloer.
Ijzer deeltjes in de stoelen van het voor boren, maakt lawaai als je de stoelen beweegt.
Antwoord Laagsteprijsgarantie.com
Beste Linda,

Bedankt voor uw beoordeling, ik heb zojuist getracht contact met u te zoeken maar helaas kreeg ik geen gehoor. Daar ik ook geen voicemail in kon spreken, stuur ik u graag dit bericht om alsnog met u in contact te komen.

Graag wil ik u verzoeken om mij terug te bellen op het telefoonnummer 088-2266300 of om naar info@laagsteprijsgarantie.com te e-mailen wanneer u telefonisch bereikbaar bent. Zodoende kijk ik graag met u mee naar een passende oplossing voor de ontstane situatie!

Met vriendelijke groet,

Maudy
Team Klantenservice
Klant

Gepubliceerd op: 11/11/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer