Website: www.laagsteprijsgarantie.com
Telefoon: 088-2266300 / +31(0)882266300

Laagsteprijsgarantie.com

61% (2079)

Pluspunten

Kwaliteit van spullen verbeteren en betere klantenservice! Ik heb alleen maar heel veel gedoe gehad en uiteindelijk niet het product wat ik wilde omdat zowel de levering als de kwaliteit van wat ik wel kreeg belabberd was

Gepubliceerd op: 10/12/2019

Pluspunten

heb geen bouten gekregen, hoe moet ik überhaupt bouten vinden met precies dezelfde diameter?
Beste Aybike,

Helaas krijg ik u telefonisch niet te pakken. Om de situatie al direct voor u op te lossen sturen wij het bevestigingsmateriaal toe en krijgt u deze conform de huidige verwachting morgen (27-11-2019) geleverd.

Graag kom ik nog telefonisch in contact met u om de situatie te bespreken zodat wij deze naar uw algehele tevredenheid kunnen oplossen.

Nick van Daelen
CS Manager
Aybike Balkaya

Gepubliceerd op: 09/12/2019

Pluspunten
Heel slecht eerst krijg je bed waar gaatjes verkeerd geplaatst zijn dan wordt nog keer bezorgd en kunnen ze zogenaamd niet bezorgen laatste keer ik hier besteld heb moet nu weer tot maandag wachten en dan hopen ze dan wel komen
Andere bezorg dienst en afhaal punt
Beste Desiree,

Zojuist heb ik u telefonisch mogen spreken, waarvoor veel dank.
Onze extra inzet en controle van vrijdag jl. heeft mogen resulteren in een opgeloste situatie met uw product! Wij willen u hartelijk danken dat u ons in de gelegenheid heeft gesteld om deze situatie voor u te mogen oplossen.

Veel plezier van uw product,

Nick van Daelen
CS Manager
Ds van wingerden
Den haag

Gepubliceerd op: 06/12/2019

Afspraken nakomen!
Beste Sabine,

Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend dat er geen afspraken nagekomen zijn bij uw bestelling! Ik heb zojuist getracht telefonisch contact met u te leggen, helaas kreeg ik geen gehoor. Ik heb uw voicemail ingesproken met het verzoek om mij terug te bellen, u kunt mij bereiken via 088-2266300 of via info@laagsteprijsgarantie.com wanneer u niet telefonisch bereikbaar bent.

Zodoende loop ik de situatie graag met u door en kijk ik met u mee naar een passende oplossing. Ik hoop van u te mogen vernemen.

Sabine
Zeeland

Gepubliceerd op: 25/11/2019

Beste Yvette,

Bedankt voor uw beoordeling.
Wat jammer om te horen dat uw bestelling niet naar wens is! Mijn excuses voor het ongemak. Na het bekijken van uw order zie ik dat de bestelling niet op correcte wijze is verlopen en ik zou dan ook graag voor u willen kijken wat ik voor u kan betekenen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te melden via info@laagsteprijsgarantie.com? Zodoende help ik u graag.

Yvette
Zeist

Gepubliceerd op: 13/11/2019

Pluspunten

tijdig leveren zou ideaal zijn
Beste,

Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend dat uw bestelling niet tijdig bij u is geleverd! Dit is natuurlijk niet de bedoeling, mijn excuses hiervoor. Ik heb zojuist getracht om u telefonisch te bereiken, helaas kreeg ik geen gehoor.

Ik heb uw voicemail ingesproken met het verzoek om mij terug te bellen, u kunt mij bereiken via 003188-2266300 of via info@laagsteprijsgarantie.com wanneer u niet telefonisch bereikbaar bent.

Gepubliceerd op: 10/11/2019

Slechte kwaliteit geleverde goederen
Beste WIllem Jan,

Bedankt voor uw beoordeling.
Het is erg jammer om te horen dat de kwaliteit van uw bestelling niet naar wens is! Mijn excuses voor de teleurstelling. Ik kijk graag met u mee naar een passende oplossing en hoop dat ik u toch een fijn gevoel kan laten overhouden aan uw bestelling. Zou u eventueel een foto/foto's toe kunnen sturen van uw bestelling. Zodoende kijk ik graag wat ik voor u kan betekenen.

Ik hoop van u te mogen vernemen.
info@laagsteprijsgarantie.com
Willem Jan
Dronten

Gepubliceerd op: 10/11/2019

Pluspunten
Geen!!!!!!
Ik heb betaald nooit mail gehad nooit track en tracé ook geen kaptafel. Nu moet ik gaan bellen en boos worden .
Beste Esther,

Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend dat uw bestelling niet conform uw afspraak is geleverd! Dit is natuurlijk niet de bedoeling, mijn excuses hiervoor. Ik heb zojuist getracht om u telefonisch te bereiken, helaas kreeg ik geen gehoor.

Esther Oudendorp
Leiderdorp

Gepubliceerd op: 09/11/2019

Pluspunten
Na 3x een sorteerfout, 2 nieuwe afspraken en 1klacht nog altijd niet ontvangen waar ik voor heb betaald en ook mijn geld niet terug
Beste Gedy,

Bedankt voor uw beoordeling.
Wat enorm vervelend dat de levering van uw bestelling op deze manier is verlopen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak! Ik heb direct per mail contact met u opgenomen, om samen de situatie op te lossen.

Ik hoop dan ook een reactie van u te mogen vernemen.
Gedy
Zuidhorn

Gepubliceerd op: 07/11/2019

Pluspunten
De stoelen zijn beschadigd.
Een gat voor de schroef was dicht geniet. Veel gaten kloppen niet.
De stof is scheef gestikt bij 2 van de 4 stoelen.. kortom, niet tevreden
Beste Marloes,

Bedankt voor uw beoordeling, ik betreur de wijze waarop u uw bestelling heeft ontvangen. Dit is natuurlijk niet onze intentie, mijn excuses hiervoor.

Graag wil ik met u naar een passende oplossing zoeken, ik heb daarvoor getracht u telefonisch te bereiken maar ik krijg u helaas niet te pakken. Ik wil u dan ook graag verzoeken om mij terug te bellen op 088-2266300 of via de e-mail (info@laagsteprijsgarantie.com) te laten weten wanneer u te bereiken bent.

Zodoende zorg ik er graag voor dat ik samen met u de situatie naar uw tevredenheid op zal lossen.

Marloes
Mierlo