Website: www.laagsteprijsgarantie.com
Adres: Sluisweg 200 5237 MZ
Plaats: ’s-Hertogenbosch
Telefoon: 088-2266300 / +31(0)882266300

Laagsteprijsgarantie.com

Pluspunten
Goedkoop, maar troep.. dus goedkoop is duurkoop!
Voor tevreden klanten, moet je goede spullen leveren.
Beste Linda,

Bedankt voor uw beoordeling. Wat enorm vervelend te vernemen dat u ontevreden bent over het product welke aan u geleverd is, mijn oprechte excuses hiervoor. Graag kom ik met u in contact om de situatie te overleggen, en u tevreden te stellen. Wanneer u contact op zou willen nemen met telefoonnummer 088-2266300 of een mail zou willen sturen naar info@laagsteprijsgarantie.com, zodoende help ik u graag direct verder.

Linda
Purmerend

Gepubliceerd op: 19/01/2020

Pluspunten

3 barkrukken besteld voor kerst . Kwamen pas na kerst . Goed kan gebeuren maar helaas 1 andere stoel er bij . Bel je er over op maken ze via mail afspraak dat ze dag er op het komen ruilen . Word het smorgens al afgezegt . Tot heden geen compesatie of nieuwe stoel .
Heb zelf maar de juiste stoel opgehaald omdat ze te lam zijn de koerier te ontslaan en goede koerier aan te nemen .
Eenmaal op kantoor gekomen is alles moeilijk en moet ik me melden op kantoor om na 1 minuut naar magzijn gestuurd te worden . . De vergoeding om zelf te halen en ruilen 15 euro . Heb meer verstookt aan diesel maar das jammer voor mij word er dan gezegt . Mag leiden dat bedrijf dinsdag op rechtbank mag komen voor een falisment . Want zeggen dat ze nooit klachten krijgen me hol pallet vol retour en container vol oud ijzer allemaal lijkend op de partytent . Lagen er gemiddeld 20 in en magazijn is puinzooi
Beste Thijssen,

Bedankt voor uw beoordeling, ik vind het spijtig om te vernemen dat u de situatie zo ervaart, zeker daar u telefonisch aangegeven heeft dat deze oplossing voor u juist wel naar tevredenheid is.

De tegemoetkoming welke u heeft ontvangen is in deze situatie tweemaal vijftien euro, ik betreur dan ook dat u niet alle informatie volledig vermeld in uw beoordeling.

Desalniettemin hoop ik dat u veel plezier van uw bestelling mag ervaren. Mocht ik iets voor u kunnen betekenen, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen.

Maudy
Thijssen
Lage mierde

Gepubliceerd op: 13/01/2020

Lage mierde
30/12/2019

Pluspunten
Ik heb helemaal geen 6 stoelen ontvangen. Het is maandag en afgelopen zaterdag zou de levering zijn. Wel betaald maar geen levering gehad. Geen bericht dat de levering later kwam en bellen had geen zin kreeg een bandje dat het bedrijf gesloten was. Ik ben dus ontevreden. Adverteer dan niet met vandaag bestellen morgen in huis. Er word helemaal niet geleverd. Nu maar hopen dat ik €200,- terug zie te krijgen.

Van burik
Gorssel

Gepubliceerd op: 13/01/2020

Pluspunten

Pakket is nog steeds niet ontvangen
Beste Rik,

Uit onze gegevens is gebleken dat u een verzoek tot aanpassen heeft ontvangen. Helaas hebben wij tot op heden nog geen aanpassing op uw beoordeling mogen ontvangen. Graag zou ik u willen vragen de beoordeling te herschrijven naar de meest actuele situatie. U zal hiermee ons dan helpen om hier lering uit te trekken en aspecten te verbeteren in de toekomst. Mocht u uw review niet willen herschrijven maar willen laten verwijderen, is dit uiteraard ook mogelijk. Ik verneem dan graag van u een bevestiging hiervan zodat ik dit aan Kiyoh kan terugkoppelen.

Rik Bonhof
Epe

Gepubliceerd op: 12/01/2020

Pluspunten
Heb mijn bestelling nog steeds NIET ontvangen!!!!
Er stond op levering 26/12 we zijn ondertussen 29/12...
Beste Sarah,

Zojuist heb ik u getracht te bellen, helaas zonder succes. Graag kom ik met u in contact om de situatie te bespreken en te kijken wat we nog voor u kunnen betekenen. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 088-2266300 of een mail sturen naar info@laagsteprijsgarantie.com. Zodoende kijk ik direct met u mee.

Mocht het zo zijn dat we niets voor u kunnen betekenen, maar u toch uw beoordeling wilt herschrijven of verwijderen is dit uiteraard mogelijk. Een verzoek tot aanpassen heeft u inmiddels ontvangen.

Vertrouwende erop u voor zover voldoende te hebben geïnformeerd.

Gepubliceerd op: 12/01/2020

Pluspunten
Nog geen.....
Stipte levering en betere communicatie !
Beste Wimke,

Wim
Lier

Gepubliceerd op: 09/01/2020

Pluspunten

Heb schade aan mijn stoelen, en jullie doen een belachelijk voorstel, ik doe een tegenvoorstel en er word geen reactie meer gegeven
Beste Maxim,

Zojuist heb ik u getracht te bellen, helaas zonder succes.

Uit onze gegevens is gebleken dat u een tegemoetkoming heeft ogen ontvangen, helaas verneem ik van u dat deze niet naar wens is.

Graag zou ik met u in contact komen, om samen de situatie te bekijken, en kijken wat wij nog voor u kunnen betekenen.

U kunt hiervoor contact opnemen met telefoonnummer 088-2266300 of een mail sturen naar info@laagsteprijsgarantie.com.

Maxim
Rumbeke

Gepubliceerd op: 07/01/2020

Pluspunten

Zetten artikelen online als "op voorraad" sturen een mail dat de bestelling klaar staat voor verzenden en vervolgens hoor je dat ze je bestelde artikelen helemaal niet meer hebben. Erg slordig!!

Gepubliceerd op: 05/01/2020

Nakomen van afspraken

Gepubliceerd op: 03/01/2020

Pluspunten
Meisje van de klantenservice die ik telefonisch benaderde, deed haar best
- had ruim van te voren stoelen besteld voor een ok prijs maar kreeg een dag van te voren LAAT in de avond een mail dat de stoelen niet geleverd zouden worden en MISSCHIEN ergens in januari zouden komen (ben er de hele dag voor thuis gebleven)

- stond erg lang in de wachtrij tijdens het bellen

- konden me niet tegemoet komen

- ze zouden de stoelen komen ophalen tussen 08.00 in de ochtend en 22.00 in de avond. Wederom een dag thuis moeten blijven, ben er niks mee opgeschoten!

Geld kon niet meteen overgemaakt worden, volgende keer toch maar afterpay. Alhoewel ik bij jullie zeker geen volgende keer meer zal bestellen.
Beste Rian,

Bedankt voor uw beoordeling, wat vervelend om te vernemen hoe uw bestelling is verlopen! Dit is absoluut niet onze intentie, mijn excuses hiervoor.

Er is getracht om contact met u op te nemen maar dit is helaas niet gelukt. Inmiddels is uw bestelling geannuleerd en de terugbetaling door onze financiële afdeling in gang gezet.

Ik begrijp dat ik deze situatie niet meer kan veranderen daar ik de tijd niet terug kan draaien. Mocht u ons in de toekomst nogmaals een kans wensen te geven, verneem ik graag van u. Ik bied u dan graag een gepaste compensatie aan op uw nieuwe bestelling.

Maudy
Rian