Koop-een-partytent.nl

KVK: 63374498

Laagsteprijsgarantie
8.2
19435 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Goede service en snelle levering
E.van Gaelen
APELDOORN

Gepubliceerd op: 17/01/2020
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Goede prijs kwaliteit. Duidelijke website
Ik bestelde op zaterdag en kon als bezorgoptie de eerstvolgende maandag doorgeven. Maandagavond kom ik er echter pas achter dat in de kleine lettertjes staat dat dinsdag wordt bezorgd. Mail over bezorgmoment is niet heel duidelijk.
M.
Terheijden

Gepubliceerd op: 17/01/2020

Gepubliceerd op: 16/01/2020
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
vlotte levering
de opbergzak voor de tent was te kelin
De duivenmelkerij
Meerhout

Gepubliceerd op: 14/01/2020
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
simpele layout en makkelijk te vinden.
pakket is 3 dagen later. geen duidelijke beschrijving waar het pakket is of wat er mee aan de hand is
Beste Marcel,

Bedankt voor uw beoordeling. Wat enorm vervelend te vernemen dat de bestelling later dan verwacht aan u geleverd is, mijn oprechte excuses hiervoor. Ik zie dat het pakket inmiddels aan u afgeleverd is, en hoop dat u veel plezier van uw bestelling mag beleven. Graag verneem ik van u of ik nog iets voor u kan betekenen, zodoende help ik u graag direct verder. Mocht de levering verder naar wens zijn, wil ik u vragen het artikel en de service nogmaals te beoordelen. Hiervoor heb ik u zojuist een uitnodiging gestuurd. Wanneer u ons niet nogmaals wilt beoordelen, maar uw beoordeling willen verwijderen, is dit uiteraard ook mogelijk. Als u dit aan ons doorgeeft, sturen wij een verzoek naar kiyOh.

In afwachting van uw reactie.

Gepubliceerd op: 14/01/2020
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Duidelijke website

Nadat de ik deze review had geplaatst, is het netjes afgehandeld. De tent wordt binnenkort weer opgehaald en met de excuses van de vriendelijke dame aan te telefoon is het voor mij weer goed afgehandeld.
De tent zou op 27e bezorgd worden, ik kon de dag kiezen, maar werd pas bezorgd op de 30e. Terwijl wij hem de 29e nodig hadden voor een verjaardag.
De herinneringsmail voor het een review kwam eerder dan het product.
Antwoord Koop-een-partytent.nl
Beste Boaz,

Bedankt voor je beoordeling!
Zojuist heb ik u telefonisch benadert, waarin we het een en ander hebben besproken. Hierin is besloten uw bestelling te retourneren, en een oplossing samen te vinden! Ik vertrouw erop dat de situatie alsnog naar tevredenheid is opgelost. Mochten er nog vragen zijn, dan verneem ik deze graag van u!

Kimberly, Team klantenservice.
088-2266300
Boaz
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 13/01/2020
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Duidelijke wesite
De herinneringsmail voor het een review kwam eerder dan het product.

13/01/2020

Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Goede levering,jammer dat de stoel lichte beschadigingen had..bij het frame en de ketting om de stoel aan op te hangen..
Jant

Aanbeveling: Ja
Ik bestelde 2 kaptafel. Op de site wordt er gezegd dat ze THUIS GELEVERD zouden worden. Ik krijg een mail met een leveringsdatum
... (je mag de datum niet zelf kiezfn spijtig genoeg). Ik moest werken die dag, ik heb mijn dochter gevrashd om heel de dag thuis te blijven. Zij heeft een gele dag van haar kerstvakantie opgeofferd.. En wat gebeurt er.. de bezorger zet de 2 (tamelijk zware dozen) af bij het gazettewinkeltje 70 huizen verder (btw) en stuur ern AUTOMATISCHE mail dat het pakje 'bij de buren' is geleverd!!!!!!! DIT KAN NIET!!! Aanbellen moeten ze en anders moet je op de site zetten: 'wordtgeleverd bij de buren 70 huizen verder'!!!! Ik moet die dozen maandag (gazettewinkel was gesloten zat namiddag en zondag!) te voet naar huis sleuren! LAAT UW BEZORGERS AANBELLEN AUB! En ik eis schadevergoeding voor de dag die mijn dochter kwijt is voor NIETS!
Beste Yasmina,

Naar aanleiding van ons telefonisch contact, hebben we de situatie voor nu kunnen oplossen samen. We betreuren het dan ook ten zeerste dat de situatie op deze wijze moet verlopen, ondanks de drukke periode. Het is niet netjes hoe een bezorger omgaat met een levering, en dat uw dochter hiervoor thuis moet blijven. Ik vertrouw erop de situatie samen opgelost te hebben naar uw tevredenheid. Mochten er nog vragen zijn, verneem ik deze graag van u!

Kimberly, Team klantenservice.
088-2266300
Mina
Mechelen

Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Snelle afhandeling en levering
Tent palen waren beschadigd
JS-horses
Bassevelde

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Snelle levering.
Helaas een onderdeel beschadigd aangekomen.
Beste Emma,

Bedankt voor het invullen van ons beoordelingsformulier. Wat enorm vervelend te vernemen, dat na het lange wachten, ook een beschadigde stoel aan u is geleverd, mijn oprechte excuses hiervoor. Graag zou ik u willen vragen te bellen naar 088-2266300 of te mailen naar info@laagsteprijsgarantie.com. Zodoende kunnen we samen kijken hoe we de situatie voor u op kunnen lossen.

In afwachting van uw reactie, verblijf ik.

Marloes
Team klantenservice