Koop-een-partytent.nl

Laagsteprijsgarantie
8.2
19435 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Het tentzeil was zichtbaar gebruikt en zat onder de kreuken die erg opvallen door hun kleur. Ook was het zeil op een aantal plekken genaaid.
Antwoord Koop-een-partytent.nl
Beste Filip,

Bedankt voor uw beoordeling. Zojuist heb ik getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Wat enorm vervelend te vernemen dat u een tent heeft ontvangen, welke mogelijk gebruikerssporen vertoont, mijn oprechte excuses hiervoor. Graag wil ik u hiervoor een passende oplossing bieden. Zou u contact op willen nemen met telefoonnummer 088-2266300, of mailen naar info@laagsteprijsgarantie.com. Zodoende kijk ik graag direct met u mee naar een passende oplossing.

Filip

Gepubliceerd op: 16/01/2020
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Spijtig, maar de party tent is niet wat ik dacht. Gisteren, maandag 30 december, voor de eerste maal opgezet en meerder scheurtjes en gaten in boven zeil
Antwoord Koop-een-partytent.be
Beste Bart,

Bedankt voor uw beoordeling. Wat enorm vervelend te vernemen dat u een tent heeft mogen ontvangen, welke een defect dakzeil betreft. Graag wil ik deze situatie voor u oplossen. Helaas heb ik meerdere malen geen gehoor gekregen, waardoor ik u deze mail stuur. Wanneer u zou willen bellen naar 088-2266300, of zou willen mailen naar info@laagsteprijsgarantie.com, zodoende komen we direct tot een passende oplossing.

Team klantenservice.
Bart
Schilde

Gepubliceerd op: 14/01/2020
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Leuk bedrijf, leuke artikelen
Met drukke dagen beter de site inrichten dat de verwachtingen van leveren ook uit komen ipv 22e bestellen en nog niks ontvangen terwijl site aangeeft 24e leveren...
Adem
VLAARDINGEN

Gepubliceerd op: 13/01/2020
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Betaalbare prijzen
Jammer dat hun leverancier niet levert binnen 24 uur zoals wel vermeld op de site
Feestje van zondag nu zonder party tent hopelijk nog wel optijd voor oud en nieuw
Hier door het product nog niet kunnen beoordelen
Antwoord Koop-een-partytent.nl
Beste Marcel,

Uit onze gegevens is gebleken dat u een verzoek tot aanpassen heeft ontvangen. Helaas hebben wij tot op heden nog geen aanpassing op uw beoordeling mogen ontvangen. Graag zou ik u willen vragen de beoordeling te herschrijven naar de meest actuele situatie. U zal hiermee ons dan helpen om hier lering uit te trekken en aspecten te verbeteren in de toekomst. Mocht u uw review niet willen herschrijven maar willen laten verwijderen, is dit uiteraard ook mogelijk. Ik verneem dan graag van u een bevestiging hiervan zodat ik dit aan Kiyoh kan terugkoppelen.

Marcel

Gepubliceerd op: 12/01/2020
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Aardige klantenservice
Niet een bepaalde levertijd beloven als jullie je hier niet aan kunnen houden.
Antwoord Laagsteprijsgarantie.com
Beste Auruliana,

Helaas heb ik tot op heden nog niets van u vernomen. Graag verneem ik van u of we wellicht nog iets voor u kunnen betekenen.

Hiervoor kunt u contact opnemen met telefoonnummer 088-2266300 of een mail sturen naar info@laagsteprijsgarantie.com.

Mochten we niets voor u kunnen betekenen, maar u uw beoordeling aan wilt passen, is dit uiteraard mogelijk. Hiervoor heeft u inmiddels een uitnodiging ontvangen.

Mocht ik nog iets voor u kunnen betekenen, verneem ik dit uiteraard graag van u.

Auruliana

Gepubliceerd op: 10/01/2020
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Snelle levering.
Krabpaal is niet stevig. Trapje wat erbij zit konden we niet eraan vastmaken omdat er verkeerde schroeven erbij zaten.
Sasha
Waalwijk

Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Na het voorval wel snel het geld en reactie gekregen.
Vrijdag middag party tent besteld omdat wij zondags feest hadden. Bij de advertentie stond voor 21:00 besteld morgen in huis. Nog naar de klantenservice gebeld omdat het vrijdag was dus misschien zaterdag geen leverdag. Geen probleem zeiden ze daar. word zaterdag geleverd. Het is nu zondag en wij hebben geen tent. Mag maandag weer direct retour.
Marte
Oirschot

05/01/2020

Antwoord Koop-een-partytent.be
Beste Isabelle,

Na controle in ons systeem heb ik geconstateerd dat uw bestelling inmiddels retour is gezonde, en u het volledige bedrag terug heeft mogen ontvangen.

Graag verneem ik van u of ik nog iets voor u kan betekenen, wellicht een kortingcode voor de toekomst bij het plaatsen van een nieuwe bestelling.

Ik zou u willen vragen de afhandeling nogmaals te beoordelen, hiervoor heb ik u zojuist een aanpassingsverzoek gestuurd.

Vertrouwende erop u voor zover voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, verneem ik deze uiteraard graag van u.

Isabelle Thoelen
Stevoort

Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Ik heb een rotan hangstoel besteld . Maar heb allen het frame ontvangen en niet de stoel . Jammer het is voor een verjaardag van mijn dochter die vandaag jarig is .
Margreet Veldman
Zeerijp

Gepubliceerd op: 04/01/2020
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Levering was op tijd
De betreffende partytent heeft geen 1x opgestaan omdat bij de eerste keer opzetten meerdere stangen afbraken. Enorm slechte kwaliteit!!!

Moet gezegd worden dat de daarop volgende service ok was. Ophalen van de spullen ging niet super soepel, maar klantenservice was netjes en vriendelijke.
Ben
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 04/01/2020
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Levering was op tijd

Ik hoop dat ze hier goede en adequate opvolging aan gaan geven!

04/01/2020