Koop-een-partytent.nl

KVK: 63374498

Laagsteprijsgarantie
8.2
19435 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Heb nog niets ontvangen!!!!
Beloftes waarmaken!
Beste Piet,

Bedankt voor uw beoordeling.
Naar aanleiding van ons telefonisch contact, stuur ik u enkel nog een dit bericht ter bevestiging.
Zoals besproken is alles nu ontvangen, en is voor nu alles in orde. Het is spijtig dat het niet direct opgelost kon worden tijdens de levering met oudjaar, en dit neem ik intern ook zeker nog mee. Mochten er in de toekomst nog vragen zijn, verneem ik deze graag van u!

Kimberly,
088-2266300
Piet
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 15/01/2020
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Bestelling na ruim een week niet ontvangen, (zou volgende werkdag worden geleverd) is blijkbaar bij DPD blijven hangen (manco) maar koppelen dit niet terug
Betere vervoerder zoeken of betere afspraken maken met vervoerder zodat er eerder actie kan worden ondernomen.
Beste Chantal,

Uit onze gegevens is gebleken dat u een verzoek tot aanpassen heeft ontvangen. Helaas hebben wij tot op heden nog geen aanpassing op uw beoordeling mogen ontvangen. Graag zou ik u willen vragen de beoordeling te herschrijven naar de meest actuele situatie. U zal hiermee ons dan helpen om hier lering uit te trekken en aspecten te verbeteren in de toekomst. Mocht u uw review niet willen herschrijven maar willen laten verwijderen, is dit uiteraard ook mogelijk. Ik verneem dan graag van u een bevestiging hiervan zodat ik dit aan Kiyoh kan terugkoppelen.

Cm

Aanbeveling: Ja
3 barkrukken besteld voor kerst . Kwamen pas na kerst . Goed kan gebeuren maar helaas 1 andere stoel er bij . Bel je er over op maken ze via mail afspraak dat ze dag er op het komen ruilen . Word het smorgens al afgezegt . Tot heden geen compesatie of nieuwe stoel .
Heb zelf maar de juiste stoel opgehaald omdat ze te lam zijn de koerier te ontslaan en goede koerier aan te nemen .
Eenmaal op kantoor gekomen is alles moeilijk en moet ik me melden op kantoor om na 1 minuut naar magzijn gestuurd te worden . . De vergoeding om zelf te halen en ruilen 15 euro . Heb meer verstookt aan diesel maar das jammer voor mij word er dan gezegt . Mag leiden dat bedrijf dinsdag op rechtbank mag komen voor een falisment . Want zeggen dat ze nooit klachten krijgen me hol pallet vol retour en container vol oud ijzer allemaal lijkend op de partytent . Lagen er gemiddeld 20 in en magazijn is puinzooi
Beste Thijssen,

Bedankt voor uw beoordeling, ik vind het spijtig om te vernemen dat u de situatie zo ervaart, zeker daar u telefonisch aangegeven heeft dat deze oplossing voor u juist wel naar tevredenheid is.

De tegemoetkoming welke u heeft ontvangen is in deze situatie tweemaal vijftien euro, ik betreur dan ook dat u niet alle informatie volledig vermeld in uw beoordeling.

Desalniettemin hoop ik dat u veel plezier van uw bestelling mag ervaren. Mocht ik iets voor u kunnen betekenen, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen.

Maudy
Team Klantenservice
Thijssen
Lage mierde

13/01/2020

Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Ik heb helemaal geen 6 stoelen ontvangen. Het is maandag en afgelopen zaterdag zou de levering zijn. Wel betaald maar geen levering gehad. Geen bericht dat de levering later kwam en bellen had geen zin kreeg een bandje dat het bedrijf gesloten was. Ik ben dus ontevreden. Adverteer dan niet met vandaag bestellen morgen in huis. Er word helemaal niet geleverd. Nu maar hopen dat ik €200,- terug zie te krijgen.
Van burik
Gorssel

Aanbeveling: Nee
Pakket is nog steeds niet ontvangen
Beste Rik,

Rik Bonhof
Epe

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Heb mijn bestelling nog steeds NIET ontvangen!!!!
Er stond op levering 26/12 we zijn ondertussen 29/12...
Beste Sarah,

Zojuist heb ik u getracht te bellen, helaas zonder succes. Graag kom ik met u in contact om de situatie te bespreken en te kijken wat we nog voor u kunnen betekenen. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 088-2266300 of een mail sturen naar info@laagsteprijsgarantie.com. Zodoende kijk ik direct met u mee.

Mocht het zo zijn dat we niets voor u kunnen betekenen, maar u toch uw beoordeling wilt herschrijven of verwijderen is dit uiteraard mogelijk. Een verzoek tot aanpassen heeft u inmiddels ontvangen.

Vertrouwende erop u voor zover voldoende te hebben geïnformeerd.

Aanbeveling: Nee
zeggen op de site volgende werkdag geleverd, wij zouden hem dus maandag binnen moete krijgen, dit werd al van te voren aangekondigd dat het dinsdag zou aankomen, helaas kregen wij een melding dat we niet thuis waren. Dit was wel het geval er was zelf een briefje op de deur geplakt dat ze hem zo achter mochten laten. Na telefonisch contact, kreeg ik te horen dat hij 's ochtends al geweest was en dat hij hem pas 's middags had afgemeld. Het briefje was alleen de avond van te voren al opgehangen. Het verhaal klopte dus totaal niet.
Beste Jimmy,

Bedankt voor uw beoordeling. Wat enorm vervelend te vernemen dat de bestelling niet op de gewenste leverdag is geleverd, mijn oprechte excuses hiervoor. Helaas is het tijdens de feestdagen ontzettend druk geweest, waardoor er pakketten vertraging hebben opgelopen. Ik zie dat het pakket inmiddels bij u geleverd is, en hoop dat u veel plezier van de partytent mag beleven. Wanneer ik nog iets voor u kan betekenen, verneem ik dit uiteraard graag van u. Wanneer u de tent nogmaals wilt beoordelen, is dit uiteraard ook mogelijk, hiervoor heb ik u een verzoek gestuurd.

jimmy
Den hout

Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Nog geen.....
Stipte levering en betere communicatie !
Beste Wimke,

Wim
Lier

Gepubliceerd op: 09/01/2020
Aanbeveling: Nee
Heb schade aan mijn stoelen, en jullie doen een belachelijk voorstel, ik doe een tegenvoorstel en er word geen reactie meer gegeven
Beste Maxim,

Zojuist heb ik u getracht te bellen, helaas zonder succes.

Uit onze gegevens is gebleken dat u een tegemoetkoming heeft ogen ontvangen, helaas verneem ik van u dat deze niet naar wens is.

Graag zou ik met u in contact komen, om samen de situatie te bekijken, en kijken wat wij nog voor u kunnen betekenen.

U kunt hiervoor contact opnemen met telefoonnummer 088-2266300 of een mail sturen naar info@laagsteprijsgarantie.com.

Maxim
Rumbeke

Gepubliceerd op: 07/01/2020
Aanbeveling: Nee
Zetten artikelen online als "op voorraad" sturen een mail dat de bestelling klaar staat voor verzenden en vervolgens hoor je dat ze je bestelde artikelen helemaal niet meer hebben. Erg slordig!!

Gepubliceerd op: 05/01/2020