Koop-een-partytent.nl

Laagsteprijsgarantie B.V.
KVK: 63374498

Laagsteprijsgarantie
20522 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Goede prijs
Slechte communicatie over de levertermijn, meermalen
An

Gepubliceerd op: 24/04/2020
Aanbeveling: Nee
Geen communicatie gehad over of het pakket was aangekomen. Verder niet duidelijk hoe lang het zou duren tot het pakket aankwam en in welke staat het was.

Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Aardige medewerkers
Veel meer op voorraad hebben, vooral als je weet dat het lente seizoen begint
Hannah
Papendrecht

Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Good prices, that one is true
Lack of products to choose from.
Due tl covid refused delivery to the garden where actually the social distance would have been larger... Not even open for that seemed pure lazyness, as the garden can be reached from outside the house.
Better information better photos of the product would be welcome.
G
Amstelveen

Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Ik dacht snelle service
Foutieve levering, en late levering
Aysa
Antwerpen

Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Geen idee, product levering wordt nu voor de tweede keer verlengd. Nog niets ontvangen maar wel 3x verzoek gehad beoordeling in te vullen van wat ik inmiddels gehad had moeten hebben.
Op tijd leveren. Zoals afgesproken.

Aanbeveling: Nee
Duidelijkheid in de levering, 2 keer moeten wachten op een levering die niet is gekomen !!
Ik

Aanbeveling: Nee
Indien iets word beloofd ook na meerdere bevesteging telefonisch en via mail dat dit dan ook daadwerkelijk uitgevoerd word de geplande levering was volgend de site voor 21 u besteld morgen in huis wat al zeker niet het geval was uiteindelijk veel later word ze eindelijk geleverd is dit de verkeerde na wederom terug te bellen naar jullie werd me verzekerd dat deze morgen dus vandaag gingen leveren s’avonds bevestigingsmail dat het word omgeruild De volgende dag s’morgens nadat ik speciaal op sta een mail er is iets mis gegaan met de sortering dus word er weeral niet geleverd maar word er ook niet meegedeeld wanneer deze dan wel word geleverd ik betreur ten zeerste deze manier van werken dit is de eerste maal dat ik deze bij jullie bestel maar dit heb ik nog niet meegemaakt en ik denk dat ik om het jaar zeker zo een tent koop maar dit zal mijn laatste keer zijn bij jullie vrees ik ik heb gisteren nog specifiek uitgelegd aan de telefoon dat dit zeer belangrijk is vermits men zoontje autisme en epilepsie heefd en totaal niet tegen de zon kan door zijn ziekte dus hebben we een jacuzzi op het terras geplaatst waar deze tent dan word rond gezet zodat hij zich toch op zijn minst in de dag even in de jacuzzi kan en nu kan hij dit nog steeds niet vermits we nog steeds geen tent hebben en ik weet niet of u autisme kent maar dit krijg je dus niet uitgelegd aan een kind met autistisme en al zeker niet als dit het enige is dat ze hebben met deze tijden wij hebben geen tuin
Steve
Bazel

Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Trampoline met net besteld. Is alleen het net bezorgt. En de trampoline zijn ze kwijt op het depo van gls
Kim
Alkmaar

Gepubliceerd op: 21/04/2020
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Levering nog steeds niet volledig ontvangen. Eerst verkeerd adres, dan vertraging, dan blijkt adres nog steeds niet veranderd, geen antwoorden op mails meer maar misschien niet slecht aangezien hun mails vol leugens staan die ik kan bewijzen. Echt heel erg teleurgesteld in deze firma. En ik heb echt alle begrip voor vertraging nu vanwege de hele situatie nu maar ik heb een bloedhekel aan leugenaars!!!!
Vertel de klant de waarheid dan zal de klant veel minder snel boos worden. Ik hoop dat decrest van de bestelling nog komt
S.
Oosterzele