Website: http://www.laadkompas.nl
Plaats: Almere
Telefoon: 0202088999

Laadkompas

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Pluspunten
Prettige vlotte communicatie. Goed advies. Prijs is lager dan wat ik elders tegenkwam.
Huisartsenpraktijk
Helmond

Gepubliceerd op: 10/05/2019

Pluspunten
Snelle een correctie communicatie, afspraken perfekt nagekomen

André
Waalwijk

Gepubliceerd op: 10/05/2019

Pluspunten
Prima service en installatie

John
Veenendaal

Gepubliceerd op: 25/04/2019

Pluspunten
snelle reactie duidelijk advies gunstige prijs

Glenn

Gepubliceerd op: 13/04/2019

Pluspunten
Goede duidelijke offerte, volledig, complete offerte. Geven goed advies en nazorg.

Bouwadviesburo van Niekerk
Oirschot

Gepubliceerd op: 10/04/2019

Pluspunten
Keurige installatie, conform afspraak en alles netjes achtergelaten

Erwin

Gepubliceerd op: 05/04/2019

Pluspunten
Contact verliep snel en wist welke laadpaal ik het beste kon halen! Heel tevreden, kan nu het millieu helpen

Faik
Enschede

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
Prima contact en service tot aan de levering (EV-box Homeline).
Uiteindelijk heeft men de fouten erkend, waarbij men zover wilde gaan om eventueel het laadstation te vervangen.
Dat vond ik niet nodig, maar het is gelukkig wel naar tevredenheid opgelost. Eind goed, al goed.
Na levering blijkt dat Laadkompas de nodige verkeerde adviezen gegeven heeft:
- Smart charging zou hetzelfde zijn als home load balancing, waar ik voor gekozen had bij een concurrerende aanbieder. Dat blijkt dus geenszins het geval.
- Het instellen van de laadstroom zou eenvoudig door de gebruiker zelf gedaan kunnen worden tot een bepaald maximum afhankelijk van de aansluiting. Dat blijkt ook niet het geval.
- Laadkompas adviseert de laadpas van Vandebron, omdat die goedkoper zou zijn en een betere dekking zou bieden.
Deze zou eenvoudig op de EV-box geregistreerd kunnen worden en een laadpas van EV-box was derhalve niet nodig.
De Vandebron pas kan helemaal niet op de EV-box geregistreerd worden; die registratie is alleen mogelijk voor passen van EV-box. Om de geadviseerde Vandebron pas te kunnen gebruiken, zou de EV-box als openbaar laadstation gezet moeten worden, maar zelfs dan duurt het een week voordat het werkt.

Kortom: wel verkopen, maar nauwelijks kennis van zaken en valse voorlichting. Ik zit dus nu met een laadpaal zonder de gewenste load balancing en een laadpas die alleen elders gebruikt kan worden, terwijl die thuis het meeste nodig is.

Als Laadkompas er vervolgens op wordt aangesproken, wordt er niet thuis gegeven. Ze zouden zogezegd teruggebeld hebben, maar ik zou niet bereikbaar zijn.
Geen bericht gehad tot aan het moment dat er een beoordeling gegeven moet worden: toen was het oeps, foutje bedankt.
Huub

Gepubliceerd op: 06/03/2019

Pluspunten
Prima contact en service tot aan de levering (EV-box Homeline).
Na levering blijkt dat Laadkompas de nodige verkeerde adviezen gegeven heeft:

20/02/2019

Pluspunten
medewerker van Laadpas was heel erg eerlijk over advies.
Door dit advies hebben wij de juiste keuze kunnen maken.

nogmaals erg bedankt

GJ