Bedrijfsgegevens

Website: http://www.laadkompas.nl
Adres: Transistorstraat 151 1322 CN
Plaats: Almere
Telefoon: 0202088999

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Laadkompas
totaal score
9.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
2 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
16 beoordelingen (12 maanden)
22 beoordelingen (totaal)
1089 keer bekeken
100% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
81% (13)
19% (3)
0% (0)
0% (0)
0% (0)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Contact verliep snel en wist welke laadpaal ik het beste kon halen! Heel tevreden, kan nu het millieu helpen
Verbeterpunten
 
Faik
Enschede

Gepubliceerd op: 22/03/2019
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Prima contact en service tot aan de levering (EV-box Homeline).
Uiteindelijk heeft men de fouten erkend, waarbij men zover wilde gaan om eventueel het laadstation te vervangen.
Dat vond ik niet nodig, maar het is gelukkig wel naar tevredenheid opgelost. Eind goed, al goed.
Verbeterpunten
Na levering blijkt dat Laadkompas de nodige verkeerde adviezen gegeven heeft:
- Smart charging zou hetzelfde zijn als home load balancing, waar ik voor gekozen had bij een concurrerende aanbieder. Dat blijkt dus geenszins het geval.
- Het instellen van de laadstroom zou eenvoudig door de gebruiker zelf gedaan kunnen worden tot een bepaald maximum afhankelijk van de aansluiting. Dat blijkt ook niet het geval.
- Laadkompas adviseert de laadpas van Vandebron, omdat die goedkoper zou zijn en een betere dekking zou bieden.
Deze zou eenvoudig op de EV-box geregistreerd kunnen worden en een laadpas van EV-box was derhalve niet nodig.
De Vandebron pas kan helemaal niet op de EV-box geregistreerd worden; die registratie is alleen mogelijk voor passen van EV-box. Om de geadviseerde Vandebron pas te kunnen gebruiken, zou de EV-box als openbaar laadstation gezet moeten worden, maar zelfs dan duurt het een week voordat het werkt.

Kortom: wel verkopen, maar nauwelijks kennis van zaken en valse voorlichting. Ik zit dus nu met een laadpaal zonder de gewenste load balancing en een laadpas die alleen elders gebruikt kan worden, terwijl die thuis het meeste nodig is.

Als Laadkompas er vervolgens op wordt aangesproken, wordt er niet thuis gegeven. Ze zouden zogezegd teruggebeld hebben, maar ik zou niet bereikbaar zijn.
Geen bericht gehad tot aan het moment dat er een beoordeling gegeven moet worden: toen was het oeps, foutje bedankt.
Huub

Gepubliceerd op: 06/03/2019
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Prima contact en service tot aan de levering (EV-box Homeline).
Verbeterpunten
Na levering blijkt dat Laadkompas de nodige verkeerde adviezen gegeven heeft:
- Smart charging zou hetzelfde zijn als home load balancing, waar ik voor gekozen had bij een concurrerende aanbieder. Dat blijkt dus geenszins het geval.
- Het instellen van de laadstroom zou eenvoudig door de gebruiker zelf gedaan kunnen worden tot een bepaald maximum afhankelijk van de aansluiting. Dat blijkt ook niet het geval.
- Laadkompas adviseert de laadpas van Vandebron, omdat die goedkoper zou zijn en een betere dekking zou bieden.
Deze zou eenvoudig op de EV-box geregistreerd kunnen worden en een laadpas van EV-box was derhalve niet nodig.
De Vandebron pas kan helemaal niet op de EV-box geregistreerd worden; die registratie is alleen mogelijk voor passen van EV-box. Om de geadviseerde Vandebron pas te kunnen gebruiken, zou de EV-box als openbaar laadstation gezet moeten worden, maar zelfs dan duurt het een week voordat het werkt.

Kortom: wel verkopen, maar nauwelijks kennis van zaken en valse voorlichting. Ik zit dus nu met een laadpaal zonder de gewenste load balancing en een laadpas die alleen elders gebruikt kan worden, terwijl die thuis het meeste nodig is.

Als Laadkompas er vervolgens op wordt aangesproken, wordt er niet thuis gegeven. Ze zouden zogezegd teruggebeld hebben, maar ik zou niet bereikbaar zijn.
Geen bericht gehad tot aan het moment dat er een beoordeling gegeven moet worden: toen was het oeps, foutje bedankt.

20/02/2019

Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
medewerker van Laadpas was heel erg eerlijk over advies.
Door dit advies hebben wij de juiste keuze kunnen maken.

nogmaals erg bedankt
Verbeterpunten
 
GJ
Tiel

Gepubliceerd op: 01/03/2019
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
goed bereikbaar, heldere info over product
Verbeterpunten
Het was mij van te voren niet duidelijk dat de levertijd van de laadpaal en de afspraak met de installateur 2 verschillende dingen waren. Ik werd daarom onaangenaam verrast met een langere wachttijd dan verwacht.
Olga van de Velde
Alkmaar

Gepubliceerd op: 23/02/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Goed advies, snelle respons, geduld, en samenwerking met goede installateur! Dat alles voor een goede prijs, zeer tevreden!
Verbeterpunten
 
Mark
Venlo

Gepubliceerd op: 20/02/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Laadkompas reageert snel op vragen, en neemt tijd voor goede uitleg. Men helpt ook bij snelle levering. Ik zou hen zeker aanbevelen.
Verbeterpunten
 
Voppen Interim
Zuidwolde dr,

Gepubliceerd op: 29/12/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Zeer vriendelijke en behulpzame mensen , verder je alles wat je moet weten , en hebben erg veel geduld zelf na de 3 x bellen met vragen top.
Verbeterpunten
 
Harry
Kollum

Gepubliceerd op: 15/12/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Snelle acties, zorgt dat de boel vlot voor elkaar is.
Verbeterpunten
Bestrating wordt gedaan door een ingehuurd bedrijf. De afwerking is voor verbetering vatbaar. Laadkompas neemt daar geen verantwoordelijkheid voor, dat is jammer.
Klant
Raalte

Gepubliceerd op: 07/12/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Uitgebreide uitleg met pro's & con's en hoe het praktisch werkt.
Verbeterpunten
Geen
Rudi Kleinhuis
Tynaarlo

Gepubliceerd op: 30/11/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Uitgebreide en eerlijke uitleg over de mogelijkheden, transparante vergelijking van verschillende laadpaal opties en zeer transparante opbouw van installatie tarief, waardoor totale prijs ook lager was dan alternatieve aanbieders met dezelfde laadpaal
Verbeterpunten
In de vergelijking zou het mooi zijn als ook de tarieven en opties van de abonnementen worden meegenomen
Marco
Rhenoy

Gepubliceerd op: 19/11/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer