Bedrijfsgegevens

Website: http://www.laadkompas.nl
Adres: Transistorstraat 151 1322 CN
Plaats: Almere
Telefoon: 0202088999

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Laadkompas
totaal score
9.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
9 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
20 beoordelingen (12 maanden)
29 beoordelingen (totaal)
1400 keer bekeken
100% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
70% (14)
30% (6)
0% (0)
0% (0)
0% (0)

Klantbeoordelingen

7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 14/05/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Prettige vlotte communicatie. Goed advies. Prijs is lager dan wat ik elders tegenkwam.
Verbeterpunten
-
Huisartsenpraktijk
Helmond

Gepubliceerd op: 10/05/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle een correctie communicatie, afspraken perfekt nagekomen
Verbeterpunten
 
André
Waalwijk

Gepubliceerd op: 10/05/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Prima service en installatie
Verbeterpunten
 
John
Veenendaal

Gepubliceerd op: 25/04/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
snelle reactie duidelijk advies gunstige prijs
Verbeterpunten
 
Glenn
Utrecht

Gepubliceerd op: 13/04/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Goede duidelijke offerte, volledig, complete offerte. Geven goed advies en nazorg.
Verbeterpunten
 
Bouwadviesburo van Niekerk
Oirschot

Gepubliceerd op: 10/04/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Keurige installatie, conform afspraak en alles netjes achtergelaten
Verbeterpunten
 
Erwin

Gepubliceerd op: 05/04/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Contact verliep snel en wist welke laadpaal ik het beste kon halen! Heel tevreden, kan nu het millieu helpen
Verbeterpunten
 
Faik
Enschede

Gepubliceerd op: 22/03/2019
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Prima contact en service tot aan de levering (EV-box Homeline).
Uiteindelijk heeft men de fouten erkend, waarbij men zover wilde gaan om eventueel het laadstation te vervangen.
Dat vond ik niet nodig, maar het is gelukkig wel naar tevredenheid opgelost. Eind goed, al goed.
Verbeterpunten
Na levering blijkt dat Laadkompas de nodige verkeerde adviezen gegeven heeft:
- Smart charging zou hetzelfde zijn als home load balancing, waar ik voor gekozen had bij een concurrerende aanbieder. Dat blijkt dus geenszins het geval.
- Het instellen van de laadstroom zou eenvoudig door de gebruiker zelf gedaan kunnen worden tot een bepaald maximum afhankelijk van de aansluiting. Dat blijkt ook niet het geval.
- Laadkompas adviseert de laadpas van Vandebron, omdat die goedkoper zou zijn en een betere dekking zou bieden.
Deze zou eenvoudig op de EV-box geregistreerd kunnen worden en een laadpas van EV-box was derhalve niet nodig.
De Vandebron pas kan helemaal niet op de EV-box geregistreerd worden; die registratie is alleen mogelijk voor passen van EV-box. Om de geadviseerde Vandebron pas te kunnen gebruiken, zou de EV-box als openbaar laadstation gezet moeten worden, maar zelfs dan duurt het een week voordat het werkt.

Kortom: wel verkopen, maar nauwelijks kennis van zaken en valse voorlichting. Ik zit dus nu met een laadpaal zonder de gewenste load balancing en een laadpas die alleen elders gebruikt kan worden, terwijl die thuis het meeste nodig is.

Als Laadkompas er vervolgens op wordt aangesproken, wordt er niet thuis gegeven. Ze zouden zogezegd teruggebeld hebben, maar ik zou niet bereikbaar zijn.
Geen bericht gehad tot aan het moment dat er een beoordeling gegeven moet worden: toen was het oeps, foutje bedankt.
Huub

Gepubliceerd op: 06/03/2019
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Prima contact en service tot aan de levering (EV-box Homeline).
Verbeterpunten
Na levering blijkt dat Laadkompas de nodige verkeerde adviezen gegeven heeft:
- Smart charging zou hetzelfde zijn als home load balancing, waar ik voor gekozen had bij een concurrerende aanbieder. Dat blijkt dus geenszins het geval.
- Het instellen van de laadstroom zou eenvoudig door de gebruiker zelf gedaan kunnen worden tot een bepaald maximum afhankelijk van de aansluiting. Dat blijkt ook niet het geval.
- Laadkompas adviseert de laadpas van Vandebron, omdat die goedkoper zou zijn en een betere dekking zou bieden.
Deze zou eenvoudig op de EV-box geregistreerd kunnen worden en een laadpas van EV-box was derhalve niet nodig.
De Vandebron pas kan helemaal niet op de EV-box geregistreerd worden; die registratie is alleen mogelijk voor passen van EV-box. Om de geadviseerde Vandebron pas te kunnen gebruiken, zou de EV-box als openbaar laadstation gezet moeten worden, maar zelfs dan duurt het een week voordat het werkt.

Kortom: wel verkopen, maar nauwelijks kennis van zaken en valse voorlichting. Ik zit dus nu met een laadpaal zonder de gewenste load balancing en een laadpas die alleen elders gebruikt kan worden, terwijl die thuis het meeste nodig is.

Als Laadkompas er vervolgens op wordt aangesproken, wordt er niet thuis gegeven. Ze zouden zogezegd teruggebeld hebben, maar ik zou niet bereikbaar zijn.
Geen bericht gehad tot aan het moment dat er een beoordeling gegeven moet worden: toen was het oeps, foutje bedankt.

20/02/2019

Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
medewerker van Laadpas was heel erg eerlijk over advies.
Door dit advies hebben wij de juiste keuze kunnen maken.

nogmaals erg bedankt
Verbeterpunten
 
GJ
Tiel

Gepubliceerd op: 01/03/2019
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer