Bedrijfsgegevens

Website: www.lasourisscooters.nl
Adres: Expeditieweg 8 7007 CM
Plaats: Doetinchem
Telefoon: 085 - 0653150

La Souris Scooters is een jong en groeiend bedrijf, gestart is in 2008 met eigen import van (retro) scooters. Deze scooters worden verkocht onder het eigen merk "La Souris" en worden aangeboden via showrooms in heel Nederland. Eigen winkels in Doetinchem, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Eindhoven & Den Haag. Ook is er een webshop waar je 24/7 online je scooter kan bestellen. Daarnaast staan kwaliteit en service hoog in het vaandel!

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

La Souris
totaal score
8.3
Prijs
8.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
206 beoordelingen (12 maanden)
330 beoordelingen (totaal)
30647 keer bekeken
90% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
64% (131)
24% (49)
4% (8)
1% (2)
8% (17)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Niks
Verbeterpunten
Waardeloos. Verspil je geld niet aan deze/dit scooter/bedrijf. In de eerste weken brak spontaan de linker buitenspiegel. Daarna heb ik contact opgenomen met LaSouris, die hebben de scooter opgehaald en gerepareerd teruggebracht. Tot mijn grote verbazing kreeg ik de scooter vol met krassen terug! Vreselijk, als je er zelf zuinig op bent en dan zo terug krijgt. Hierna een klacht e-mail verzonden, met reactie: je krijgt er nieuwe kappen op. Toen is besloten om de kappen te vervangen bij de volgende onderhoudsbeurt. Toen de monteur kwam had deze geen gereedschap bij zich en was hij de kappen vergeten, hierbij is besloten om hem mee naar de werkplaats van LaSouris te doen. In één week had ik de scooter terug, zonder nieuwe kappen, bizar! Ze komen de afspraken niet na! Bij de onderhoudsbeurt aangegeven dat: de rem niet goed deed, kap loszit en niet de volledige snelheid van 45km/h haalt. Dit alles is niet opgelost en wel 120 euro betaald! Door middel van deze beoordeling wil ik jullie waarschuwingen. Het kost je geld en tijd, zonde!
Prijs
Anoniem
Gelderland

Gepubliceerd op: 22/10/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Goede service, klantvriendelijk.
Nemen de tijd voor je.
Veel keus.
Verbeterpunten
Ga zo door!
Prijs
Joost
Hilversum

Gepubliceerd op: 22/10/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Nicky van de klantenservice
Verbeterpunten
 
Prijs
Rick
Maastricht

Gepubliceerd op: 18/10/2018
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
- goede prijs
- overzichtelijke site
Verbeterpunten
Ik heb een sourini scooter besteld en bij levering was de accu leeg. Omdat ze hem de hele nacht aan hadden laten staan. Als bedrijf met zoveel sleche reviews zou je beter moeten weten en even checken voor het afleveren. Het is natuurlijk geen gezicht als de leverancier niet eens uit kan leggen hoe de scooter werk en hem tevergeefs probeert te kick starten.

- Communicatie met de koper: Na een week niks te horen hebben gekregen over mijn scooter belde ik even na of ik geen afleverdatum moest krijgen. Bleken ze een voicemail acher te hebben gelaten die NOOIT aan is gekomen. Kleine moeite om even terug te bellen.
Prijs
Monera
Axel

Gepubliceerd op: 18/10/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Reageren op de mails telefoons
Prijs
Ural
Almelo

Gepubliceerd op: 17/10/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Op de leverding na heb ik niks positiefs te zeggen over dit bedrijf. Enorm slechte service en niet klantvriendelijk. Mijn scooter is na reparatie helemaal kapot gegaan en dit mocht ik zelf ook weer betalen. Je voelt je machteloos, als je niet betaald nemen ze je scooter weer mee en heb je niks.
Verbeterpunten
Aan je afspraken houden en vriendelijker zijn voor je klanten die veel geld betalen voor een scooter. Op het moment dat ze fouten maken weet niemand ergens meer van en staat niks ergens geregistreerd.
Prijs
E.
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 10/10/2018
Aanbeveling: nee


7
Pluspunten
De levering.
Verbeterpunten
Het bereik van de klantenservice is echt waardeloos.
Prijs
Klant

Gepubliceerd op: 07/10/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Geen
Prijs
Klant

Gepubliceerd op: 05/10/2018
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Telefonische bereikbaarheid, niet reageren op na meerdere malen een mail te hebben verstuurd. Een betere administratie voeren. In 2014 een nieuwe scooter gekocht waar ze niets meer van terug kunnen vinden!??
Prijs
Stefan
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 30/09/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Vriendelijk personeel, professioneel en werken snel .
Voelen goed aan wat de klant wil en zijn zeer service gericht.
Verbeterpunten
Gewoon lekker zo doorgaan.
Mike
Amsterdam

Gepubliceerd op: 30/09/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer