Website: www.lasourisscooters.nl
Adres: Expeditieweg 8 7007 CM
Plaats: Doetinchem
Telefoon: 085 - 0653150

La Souris

Pluspunten
Geen positieve punten te melden
Na een scooter besteld te hebben ging alles mis.
Scooter was niet leverbaar zouden zeker 3 weken moeten wachten.
Werd er plots gebeld na paar dagen ze kwamen de scooter leveren.
Oke vreemd want ze waren uitverkocht maar goed fijn dat er nog 1 gevonden was. Nou toen begon de ellende.
De scooter werd geleverd met schade..onder de buddy roest het al..
Kappen voor zijn helemaal dof..
En scooter is niet van 2018??
Maar van 29-12-2017.
Nou als je scooter koopt in mei 2018 verwacht je ook een van dat jaar.
Na gebeld te hebben wat overigens heel wat moeite heeft gekost..
Zou de scooter na 500 km gerepareerd worden alles zou vervangen worden en hadden we alsnog een nieuwe scooter.
Maar toen mijn dochter er op ging rijden..loopt hij geen 25 km per uur maar 50 km per uur.
Dus kan ze er nog niet op rijden omdat we niet het risico willen lopen op een wokmelding en boete..
Nee zeggen ze bij lasouris dat risico zou ik ook niet nemen.
Nee maar mijn dochter moet nog wel 3 weken fietsen ipv lekker op de scooter..omdat ze niet eerder kunnen komen.
Nou ter compensatie hadden we nog gezegd doe een windscherm gratis maar niks is mogelijk en We moeten het er maar mee doen..1000 euro lichter..Scooter die in mijn ogen niet nieuw is..en een heel teleurgesteld kind..en ontzettend veel geduld hebben..wat nu toch echt op begint te raken.
Terug mailen zijn ze inmiddels ook maar mee gestopt.
Ik hoop echt dat er maandag iemand langs komt en ook echt alles wordt gedaan wat aangegeven is.
Esmiralda van der weide
Geesbrug

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Pluspunten
Mooie scooter voor een mooie prijs.
Communicatie, ik heb veel moeten bellen en het heeft al met al ruim 5 weken geduurd wanneer de scooter binnen was. Dit was eerder beloofd.

Ik heb een slot bij besteld alleen door spaken in de velg is het niet mogelijk om hem op slot te zetten, waarschijnlijk hadden ze dit kunnen weten.
Bram schuringa
Enschede

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
vandaag een scooter gekocht vestiging Rotterdam ik moet zeggen het personeel neemt de tijd voor je en zijn zeer deskundig maar de scooter is nog niet geleverd maar ik ga me toch een klein beetje zorgen maken over de klachten die er toch zijn we gaan het zien

bert blommert
rotterdam

Gepubliceerd op: 08/06/2018

Pluspunten
Bij verkoop zijn ze blij de service daarna is een drama!!!!
Verkoop ze dan gewoon met garantie en service tot het tuinhek !!!!!! Dan ben je duidelijk
Na 100 km rijden is scooter stilgevallen nieuw gekocht moest mijn vrouw ophalen uit de middel of nowhere bel voor deze klacht en vul daarna het formulier op de site in wordt naderhand gebeld de scooter moet een beurt hebben van 89 euro en ze hebben 3 kwartier nodig voor reparatie?... en dan nog 60 euro voorrijden scooter is nog niet eens ingereden !!! Proberen op slinkse wijze geld te verdienen begin er niet aan met deze firma
Dennis hittinger
Akersloot

Gepubliceerd op: 07/06/2018

Pluspunten
Contact zeer goed verlopen ondanks een aantal zaken op basis van de normale verkoopprijs niet realiseerbaar waren
toch de aankoop door laten gaan.
Bij het 2e bezoek voor een afspraak voor een 500 km beurt toch nog even terug gekomen op inhoudelijk het vorige onderhoud, hierin zaten een aantal discussiepunten in.
We kunnen stellen dat e.e.a naar tevredenheid voor beide partijen is opgelost.

Antwoord La Souris
goedendag.

jammer dat u ons op deze manier beoordeelt. Ik heb u hierin Duidelijk geinformeerd wat de kosten zijn, dit is blijkbaar niet goed overgekomen. hiervoor bent u inderdaad terug geweest waarbij ik u nogmaals heb geinformeerd naar de mogelijkheden en kosten. Alleen wat u graag wenst is niet mogelijk zonder betaling. Aangezien u dit specifieke onderdeel niet heeft gekozen zijn hier ook geen kosten voor gerekend. wanneer u dit onderdeel toch graag gemonteerd zou willen hebben bent u altijd welkom in onze vestiging in Utrecht. Wij hebben service hoog in ons vaandel en willen dit graag ook voor u betekenen.

Lasouris Utrecht
tevrreden afnemer

Gepubliceerd op: 05/06/2018

Pluspunten
je wordt altijd goed geholpen ze lopen alles goed na de service is prima

angela hoogendoorn
utrecht

Gepubliceerd op: 27/05/2018

Pluspunten
Klantvriendelijkheid is duidelijk aanwezig, je hoeft niet lang te wachten!
Ben erg tevreden, zal geen verbeterpunten kunnen bedenken
Noa
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 26/05/2018

Pluspunten
Goed geholpen goeie en eerlijke informatie en snelle levering,
2e scooter in 1 jaar dus gewoon goed.

Ronald
UTRECHT

Gepubliceerd op: 23/05/2018

Floris de Vries
Zevenaar

Gepubliceerd op: 22/05/2018

Pluspunten
Ik heb pas een scooter gekocht en de service was Toppie

Ch schipper
IJsselstein