Bedrijfsgegevens

Website: www.lasourisscooters.nl
Adres: Expeditieweg 8 7007 CM
Plaats: Doetinchem
Telefoon: 085 - 0653150

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

La Souris
totaal score
8.4
Prijs
8.6
Communicatie
8
Afspraken nakomen
8.2
Personeel
8.3
Snelheid/Levertijd
7.9
Nazorg & Garantie
8.1
Kwaliteit
8.3
Betrouwbaarheid
8.2
Kennis & Vakmanschap
8.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
123 beoordelingen (12 maanden)
123 beoordelingen (totaal)
17082 keer bekeken
91% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
61% (75)
25% (31)
6% (7)
4% (5)
4% (5)

Klantbeoordelingen

9
Pluspunten
Snelle en vriendelijke service
Verbeterpunten
Op de website kun je een schadeformulier invullen, maar als je dan in de winkel komt moet dit opnieuw.
Prijs
Communicatie
Afspraken nakomen
Personeel
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Kennis & Vakmanschap
Ingrid
Amstelveen

Gepubliceerd op: 19/10/2017
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Goede communicatie
Verbeterpunten
Informatie over de voorraad op de website
Prijs
Communicatie
Afspraken nakomen
Personeel
Snelheid/Levertijd
Kennis & Vakmanschap
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Klant

Gepubliceerd op: 18/10/2017
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Goede prijs/kwaliteit van de scooter
Verbeterpunten
Nakomen afspraken (probeer al 3 keer te bellen en 2 keer te mailen om een reparatie (omdat aflevering niet goed was) en (omdat het zo lang duurt) meteen maar de eerste onderhoudsbeurt.

Zorgen dat de scooter goed afgeleverd wordt (EUR 199 wordt hiervoor in rekening gebracht)

Betere klantvriendelijkheid. De personeelsleden bleven allen pauze houden terwijl wij in de winkel waren.
Prijs
Communicatie
Afspraken nakomen
Personeel
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Kennis & Vakmanschap
Antwoord La Souris
Beste Henry,

Bedankt voor je feedback, dit stellen wij zeer op prijs. Wij staan altijd open voor suggesties om ons te verbeteren. Klantvriendelijkheid staan dan ook hoog bij ons in het vaandel.

Betreffende de personeelsleden in de winkel die pauze hielden. Dit waren werkplaats medewerkers, deze helpen geen klanten en op dat moment was het erg druk in de winkel. Excuses dat je moest wachten tot je geholpen werd.

Wel wil ik je veel plezier wensen van je nieuwe scooter. Mochten wij in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice La Souris Scooters
HJP1966
Lelystad

Gepubliceerd op: 13/10/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Leer wat klantenservice is. Wij kopen een nieuwe scooter bij jullie, met garanties etc. Allereerst bleek hij niet op voorraad, terwijl de site aangeeft van wel. Als ie dan eindelijk na weken wordt geleverd, komen jullie ruim drie kwartier te laat. Wordt maar weinig en vluchtig uitgelegd en hup weg zijn jullie. Na 4 dagen is de scooter al stuk!!! Een nieuwe scooter.. Als we bellen voor reparatie, want we hebben garantie, duurt het weer weken voordat jullie eens langs komen. We planden gelijk een onderhoudsbeurt erbij, maar verrassend genoeg kwamen jullie wéér te laat. Daardoor wilde wij de beurt niet meer laten doen, alleen de reparatie. Maar zegt de meneer is maar 5 minuten want is alleen olie. Hmm en daar betaal je dan €90 voor. Toch aangegeven niet te willen. Nadat de scooter zogenaamd gemaakt was, bleek meneer toch de beurt te hebben gedaan want ja hij had ons verkeerd begrepen. Ongelofelijk.. En het beste is nog, de scooter is niet eens gemaakt. Nee ik raad niemand aan hier een scooter te kopen want het zijn een stel oplichters.
Personeel
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Afspraken nakomen
Antwoord La Souris
Beste Rob,

Bedankt voor jou feedback. Wij vinden het erg vervelend om te zien hoe jou aankoop van de scooter gegaan is. Dit is zeer zeker niet de bedoeling. Wij doen er dan ook alles aan om ons bestel proces te verbeteren.

Mochten wij in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen horen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice La Souris Scooters
Rob

Gepubliceerd op: 11/10/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen. Wat een vreselijke organisatie.
Verbeterpunten
Wees transparant en communiceer met je klanten.
Een scooter gekocht die twee maanden na bestellen geleverd werd. 0,0 updates en nadat de scooter geleverd werd was de band binnen twee weken leeg. Volgens de ANWB zat er een droogtescheur in die normaal gesproken bij oudere banden voor komt. Daarna een maand moeten wachten voordat ze eens ter reparatie langs kwamen voor de scooter. Scooter mee en er werd aangegeven dat de scooter gratis zou worden gerepareerd als het een fabrieksfout betrof. Uiteraard was dat volgens hun niet zo en presenteerden zij de rekening van 130!!! euro voor het vervangen van de band. Wat een oplichterij. Ik raad iedereen dit bedrijf af.
Prijs
Communicatie
Afspraken nakomen
Personeel
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Kennis & Vakmanschap
Antwoord La Souris
Beste heer Nabil,

Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze service.

Bij het ophalen van de scooter hebben wij geconstateerd dat de band lek was gereden. Dit valt inderdaad niet onder de garantie. Daarbij is de scooter die bij u geleverd is uit een lichting die vlak voor uw levering bij ons is binnen gekomen. Daardoor kan de band nog geen droogte scheurtjes hebben, mocht dit wel zo zijn dan hadden wij dit ook geconstateerd en de band onder garantie vervangen. Het verhaal van de ANWB zoals u beschrijft is ons dan ook totaal onbekend.

Hopende u hiermee voldoende hebben geinformeerd,

Met vriendelijke groet,

Klantenservice La Souris Scooters
De heer Nabil
Elst

Gepubliceerd op: 27/09/2017
Aanbeveling: nee


9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Prijs
Communicatie
Afspraken nakomen
Personeel
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Kennis & Vakmanschap
Klant
Den Helder

Gepubliceerd op: 20/09/2017
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
zoals ik zelf had berekend en wat ook bevestigd werd door klantenservice zolang duurde het ook precies voor ik mijn scooter kreeg,het personeel wat ik aan de telefoon heb gehad was vriendelijk en wisten waar ze het over hadden.
Verbeterpunten
zoals het contact met mij gelopen is tot en met het afleveren van de nieuwe scooter daar valt voor mij niets in te verbeteren.
Prijs
Communicatie
Afspraken nakomen
Personeel
Snelheid/Levertijd
Kennis & Vakmanschap
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Antwoord La Souris
Beste Anita,

Bedankt voor je goede review! Hiervoor doen wij het. Mochten wij in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice La Souris Scooters
anita
veldhoven

Gepubliceerd op: 17/09/2017
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Betaalbare scooters.
Verbeterpunten
Zorg dat je hele spullen levert, zeker als ze nieuw zijn en scheep klanten niet af als dat niet zo is. Los het netjes op.
Zorg dat de telefoon opgenomen wordt, je bereikbaar bent.
Repareer mankementen als de klant die aangeeft.
Geef geen leugenachtig contract: er staat NIET duidelijk op je site dat de garantie vervalt als je niet de onderhoudsbeurten bij jullie doet. Dit is misleiding.
Prijs
Communicatie
Afspraken nakomen
Personeel
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Kennis & Vakmanschap
Jolie
Beek

Gepubliceerd op: 14/09/2017
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Vriendelijk personeel.
Verbeterpunten
Heb een scooter gekocht, we waren maar naar 1 kleur aan het kijken, uiteindelijk besteld. Bij aankomst blijkt er een andere kleur klaar te staan...
Prijs
Communicatie
Afspraken nakomen
Personeel
Snelheid/Levertijd
Nazorg & Garantie
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Kennis & Vakmanschap
Klant

Gepubliceerd op: 02/09/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Wij hadden op 11 juni 2017 een scooter besteld. Tijdens onze vakantie niets vernomen over levering oid. Na onze vakantie op 16 augustus even gebeld en gevraagd wanneer de scooter geleverd werd. Zij gingen het uitzoeken en na een paar telefoontjes en bezoekjes is de scooter keurig thuis afgeleverd. Wij zouden hem zelf ophalen maar omdat het iets langer duurde hebben ze de scooter thuis afgeleverd! Hele nette service!
Verbeterpunten
 
Prijs
Snelheid/Levertijd
Personeel
Betrouwbaarheid
Communicatie
Afspraken nakomen
Klant
Strijen

Gepubliceerd op: 26/08/2017
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer