Website: www.lasourisscooters.nl
Adres: Expeditieweg 8 7007 CM
Plaats: Doetinchem
Telefoon: 085 - 0653150

La Souris Scooters is een jong en groeiend bedrijf, gestart is in 2008 met eigen import van (retro) scooters. Deze scooters worden verkocht onder het eigen merk "La Souris" en worden aangeboden via showrooms in heel Nederland. Eigen winkels in Doetinchem, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Eindhoven & Den Haag. Ook is er een webshop waar je 24/7 online je scooter kan bestellen. Daarnaast staan kwaliteit en service hoog in het vaandel!

La Souris

Pluspunten
Nu twee La Souris vespelini S Scooters gekocht in Amsterdam een super service heel vriendelijk personeel en een hele mooie scooter voor mooie prijs!
Vooral zo doorgaan met deze service en vriendelijkheid!!!!!
Ondanks de drukte wordt je super snel geholpen aan de Overtoom.
Ed en Barry Westra
Koog aan de Zaan

Gepubliceerd op: 11/08/2018

Pluspunten
Leuk vriendelijk snel geholpen goede services...
Heb ik niet...
Janie

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Pluspunten
Leuke scooter voor weinig geld, rijker nu al tijdje op en bevalt prima.

Chris

Gepubliceerd op: 09/08/2018

Pluspunten
Perfect geholpen door Nicky en Armando. Toppers. Nu wachten op mijn scooter:)
A. Karrouch

Gepubliceerd op: 30/07/2018

Pluspunten
Wat een goede service! Vrijdag de scooter gekocht en zaterdag al op kunnen halen. Het personeel in vestiging Eindhoven was zeer aardig en kundig! Heel blij met onze mooie retro scooter. We kregen zelfs lekker bakkie koffie... goede service!

M
Meijel

Gepubliceerd op: 29/07/2018

Pluspunten
Miguel van filiaal amsterdam overtoom is het enige waar ik iets positiefs over te zeggen heb. Verder is het contact krijgen nergens anders zo slecht als bij la souris.
Ik ben erg ontevreden over la souris. Mijn scooter is van begin af aan niet goed geweest, meerdere keren laten keuren en mensen laten komen en nooit is hij echt goed gemaakt. Na dat ik duizende euros uitgegeven heb en weer me scooter stuk was, was ik er klaar mee en heb ik 2 weken contact met jullie moeten proberen te krijgen. Heel slecht. Dit is voor het hoofdkantoor nog zacht uitgedrukt. Zoals ik al zei: miguel van filiaal amsterdam is de enige maar dan ook echt de enige waarvan ik het idee kreeg dat hij uberhaupt moeite wilde doen ommij te helpen. En heeft mij al enige ook uiteindelijk geholpen.
Nikita de rijk
Purmerend

Gepubliceerd op: 25/07/2018

Pluspunten
De enige die echt begrijpt wat service verlenen betekent is Miquel in Amsterdam. Hij heeft al het mogelijke gedaan om recht te breien wat zijn collega's in/vanuit Doetinchem "verkloot" hebben en daardoor met zijn 9 het gemiddelde cijfer naar een 5 kunnen helpen.
La Souris aanbevelen zal niet (meer) mijn 1e prioriteit zijn. Miguel inschakelen echter weer wel.
Zorg voor bekwaam personeel die niet zomaar iets zeggen "om er vanaf te zijn". Heb dit de afgelopen 4 weken minimaal 3x ondervonden. Schandalig. Leg niet de telefoon er al na 16.30 uur naast; kreeg constant te horen dat "alle medewerkers telefonisch in gesprek zijn" en na 4 min wachten werd de verbinden verbroken met de Engelse mededeling "This number can not be reached". Why?!
Mariette Walters
Haarlem

Gepubliceerd op: 18/07/2018

Pluspunten
snelle aflevering en ook goed antwoord op vragen ook na de aankoop

Antwoord La Souris
Beste Lammy,

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Fijn om te horen dat de aflevering snel was en ook je vragen goed zijn beantwoordt. We hopen je weer terug te zien bij La Souris Scooters!

La Souris Scooters
Lammy

Gepubliceerd op: 14/07/2018

Pluspunten
- Goede prijs kwaliteit verhouding
- Tot nu toe goede service
- Scooter rijdt prettig
- Toen ik mijn scooter besteld had, hoorde ik niets over de status van mijn bestelling. Ik heb hier telkens zelf achteraan moeten bellen en het was erg moeilijk om iemand aan de telefoon te krijgen. Op mails die ik gestuurd heb, heb ik geen antwoord gekregen. Misschien is het een idee de klanten statusupdates te sturen zodat zij hun bestelling kunnen volgen. Er zullen dan ook minder mensen bellen over hoe het ervoor staat.
Antwoord La Souris
Beste Marloes,

Hartelijk dank voor je feedback, we gaan dit meenemen in ons overleg en zullen er serieus naar kijken. In het hoogseizoen (voor ons rondom de zomermaanden) kan het inderdaad wat druk zijn op de telefoon, hier worden ook maatregelen voor getroffen echter zijn die niet direct effectief.

Mocht je nog verdere feedback hebben dan kan je altijd contact met ons opnemen.

La Souris Scooters

Marloes

Gepubliceerd op: 11/07/2018

Pluspunten
Vriendelijk. Nemen de tijd voor je. Goede service. Geven goed advies. Komen afspraken na.
Telefonisch contact kan beter.
Alida
Capelle aan den IJssel