Website: www.lasourisscooters.nl
Adres: Expeditieweg 8 7007 CM
Plaats: Doetinchem
Telefoon: 085 - 0653150

La Souris Scooters is een jong en groeiend bedrijf, gestart is in 2008 met eigen import van (retro) scooters. Deze scooters worden verkocht onder het eigen merk "La Souris" en worden aangeboden via showrooms in heel Nederland. Eigen winkels in Doetinchem, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Eindhoven & Den Haag. Ook is er een webshop waar je 24/7 online je scooter kan bestellen. Daarnaast staan kwaliteit en service hoog in het vaandel!

La Souris

Pluspunten
Niks
Waardeloos. Verspil je geld niet aan deze/dit scooter/bedrijf. In de eerste weken brak spontaan de linker buitenspiegel. Daarna heb ik contact opgenomen met LaSouris, die hebben de scooter opgehaald en gerepareerd teruggebracht. Tot mijn grote verbazing kreeg ik de scooter vol met krassen terug! Vreselijk, als je er zelf zuinig op bent en dan zo terug krijgt. Hierna een klacht e-mail verzonden, met reactie: je krijgt er nieuwe kappen op. Toen is besloten om de kappen te vervangen bij de volgende onderhoudsbeurt. Toen de monteur kwam had deze geen gereedschap bij zich en was hij de kappen vergeten, hierbij is besloten om hem mee naar de werkplaats van LaSouris te doen. In één week had ik de scooter terug, zonder nieuwe kappen, bizar! Ze komen de afspraken niet na! Bij de onderhoudsbeurt aangegeven dat: de rem niet goed deed, kap loszit en niet de volledige snelheid van 45km/h haalt. Dit alles is niet opgelost en wel 120 euro betaald! Door middel van deze beoordeling wil ik jullie waarschuwingen. Het kost je geld en tijd, zonde!
Anoniem
Gelderland

Gepubliceerd op: 22/10/2018

Pluspunten
Goede service, klantvriendelijk.
Nemen de tijd voor je.
Veel keus.
Ga zo door!
Joost
Hilversum

Gepubliceerd op: 22/10/2018

Pluspunten
Nicky van de klantenservice

Rick
Maastricht

Gepubliceerd op: 18/10/2018

Pluspunten
- goede prijs
- overzichtelijke site
Ik heb een sourini scooter besteld en bij levering was de accu leeg. Omdat ze hem de hele nacht aan hadden laten staan. Als bedrijf met zoveel sleche reviews zou je beter moeten weten en even checken voor het afleveren. Het is natuurlijk geen gezicht als de leverancier niet eens uit kan leggen hoe de scooter werk en hem tevergeefs probeert te kick starten.

- Communicatie met de koper: Na een week niks te horen hebben gekregen over mijn scooter belde ik even na of ik geen afleverdatum moest krijgen. Bleken ze een voicemail acher te hebben gelaten die NOOIT aan is gekomen. Kleine moeite om even terug te bellen.
Monera
Axel

Gepubliceerd op: 18/10/2018

Pluspunten
Reageren op de mails telefoons
Ural
Almelo

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten
Op de leverding na heb ik niks positiefs te zeggen over dit bedrijf. Enorm slechte service en niet klantvriendelijk. Mijn scooter is na reparatie helemaal kapot gegaan en dit mocht ik zelf ook weer betalen. Je voelt je machteloos, als je niet betaald nemen ze je scooter weer mee en heb je niks.
Aan je afspraken houden en vriendelijker zijn voor je klanten die veel geld betalen voor een scooter. Op het moment dat ze fouten maken weet niemand ergens meer van en staat niks ergens geregistreerd.
E.
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 10/10/2018

Pluspunten
De levering.
Het bereik van de klantenservice is echt waardeloos.

Gepubliceerd op: 07/10/2018

Gepubliceerd op: 05/10/2018

Pluspunten

Telefonische bereikbaarheid, niet reageren op na meerdere malen een mail te hebben verstuurd. Een betere administratie voeren. In 2014 een nieuwe scooter gekocht waar ze niets meer van terug kunnen vinden!??
Stefan
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 30/09/2018

Pluspunten
Vriendelijk personeel, professioneel en werken snel .
Voelen goed aan wat de klant wil en zijn zeer service gericht.
Gewoon lekker zo doorgaan.
Mike

Gepubliceerd op: 30/09/2018