Website: https://www.kwartetcadeau.nl
Adres: Zomerhofstraat 71 3032 CK
Plaats: Rotterdam
Telefoon: +31103007113

Met KwartetCadeau kun je snel en simpel een persoonlijk kwartetspel maken. Je hoeft alleen je leukste foto's te kiezen en teksten te bedenken. Een programma downloaden is niet nodig: je kunt direct online aan de slag met je eigen kwartetspel.

Zo kun je in een handomdraai een prachtig kwartetspel maken als origineel cadeau of als geweldig leuk familiespel. Bestellen kan eenvoudig via de website. Na bestellen drukken we je kwartetspel hoogwaardig af en wordt je kwartetspel verpakt in een mooie kwartetdoos. Leuk om te maken en leuk om te geven!

KwartetCadeau
9.5

Pluspunten
Super snelle levering. Kwartet van mooie kwaliteit en mooie site om het kwartet snel samen te stellen.

Maartje

Gepubliceerd op: 22/04/2019

Pluspunten
Super snelle service, mooie kwaliteit, makkelijke website

Martina
Bromley UK

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Prima uitvoering geleverd, het maken was redelijk makkelijk.

P. Summers
Eemnes

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Het is makkelijk je spel samen te stellen. Het spel werd na bestelling snel geleverd. Ben er tevreden mee de kaarten zijn prima.

Antwoord KwartetCadeau
Beste Nico,

Bedankt voor je feedback! Hieronder even antwoord op je punten:
- Om goed te overzien waar je bent, verdwijnen de overige kaarten inderdaad tijdelijk. Alle teksten moeten nog wel te zien zijn.
- De twee grijze balkjes links en rechts worden veroorzaakt doordat de foto ver is ingezoomd. Dit staat los van het tekstveld.
- Voor meer ruimte voor de foto kun je het ontwerp 'Strak' kiezen. Dit is hetzelfde ontwerp als 'Informatief' maar dan zonder de tekstruimte en dus meer ruimte voor de foto.
- Na het klikken op de knop 'Bewerken' kun je de foto verplaatsen met je muis en naar wens plaatsen. Je hoeft dus niet van te voren te knippen.

Onze excuses als dit niet helemaal duidelijk was. Fijn dat je verder tevreden bent!
Nico
Werfershoof

Gepubliceerd op: 14/04/2019

Pluspunten
Bij het typen van de 4 namen onder 1 kwartet kan je alles op 1 kaartje alvast invullen maar je moet dan de volgorde van je andere 3 foto's onthouden omdat je ze dan niet ziet, maar 3 foto's is wel te onthouden gelukkig.
Je kan niet kiezen om de foto meer ruimte op het kaartje te geven. Er staan 2 grijze balkjes links en rechts bij de informatieve style, geen idee waarom.. Ook als je weinig tekst invult bij het informatieve gedeelte neemt het nog steeds ruimte van de foto in beslag, dus als je overal weinig typed zou een grotere foto welkom zijn. Ook zag ik niet de mogelijkheid om de foto heen en weer te scrollen om het beter in zicht te brengen. Het midden van de foto is dus vooral in het zicht. Je zou dus voorhand de foto zelf moeten knippen als je echt perfecte plaatjes wilt. Maar hier heb ik overal weinig last van gehad maar het zou een verbetering zijn.

Werfershoof
14/04/2019

Pluspunten
Super goede service! Wij waren wat laat een nadat ik had besteld wilde ik ook nog een foto aanpassen, alles kon! Echt top!

José
Amersfoort

Gepubliceerd op: 10/04/2019

Pluspunten
Mooi materiaal, prima verzorging. Makkelijke procedure. Snelle en keurige levering. Top.
Geen, alles ging eenvoudig en snel.
Rob
Beuningen

Gepubliceerd op: 10/04/2019

Pluspunten
Een snelle reactie op een opmerking die ik bij mijn bestelling in het ´opmerkingen-veld' had geplaatst. Zelfs die wordt dus keurig en klantvriendelijk beantwoord. Ik ben na ontvangst van het spel ook zeer tevreden over de kwaliteit, die overtrof mijn verwachtingen.

Eric
Tuitjenhorn

Gepubliceerd op: 04/04/2019

Pluspunten
Zeer positief over het contact met jullie. Je krijgt direct antwoord na een vraag over het geleverde product.
Jullie proberen het beste te regelen.
Zeker raad ik jullie aan, erg positief ervaren. DANK
Bij een groter product die afgeleverd moet worden moet ik helemaal naar wierden als ik niet thuis ben.
Idee bij de buren afleveren een MOGELIJKHEID??
Kan ook mis gaan maar ik heb geweldige buren.
Leidy
ENTER

Gepubliceerd op: 04/04/2019

Pluspunten
Heel mooi resultaat echt heel tof geworden. Mooiste persoonlijke creatieve cadeau wat je kan halen.
Kaarten wel wat aan de ruwe kant, waardoor schudden in het begin nog even lastig is.
Shanice
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 04/04/2019

Pluspunten
Denken mee, zijn goed te bereiken, leveren snel

Bianca

Gepubliceerd op: 19/03/2019