Website: www.kwaliteitparket.nl
Adres: Bolderweg 72A 8243RD
Plaats: Lelystad

Wie is Kwaliteitparket.nl?
Kwaliteitparket.nl is een (dochter)onderneming van het familiebedrijf Woodpoint Nederland en is vanaf 2001 actief aanwezig in de wereld van het parket. Kwaliteitparket.nl richt zich voornamelijk op het verkopen van kwaliteitsparketvloeren via het Internet tegen zeer voordelige prijzen.

Omdat wij tegen zeer voordelige prijzen onze vloeren uit het buitenland importeren, kunnen wij deze producten met hoge kortingen aanbieden aan de eindgebruiker, u, de klant. Hiernaast bezuinigen wij op personeel, boekhoud en marketingkosten door deze werkzaamheden in eigen beheer te bewerkstelligen.

Vanwege de nauwe samenwerking met buitenlandse fabrikanten en groothandels kunnen wij een goede, maar vooral, een constante kwaliteit vloerhout (parket), parketlijmen, ondervloeren, plinten, bewerkingen, afwerkingen en onderhoudsmiddelen te bieden. Wij kunnen u 30 soorten vloerhout aanbieden tegen zeer scherpe prijzen, een aantal van deze houtsoorten hebben wij op voorraad. Ook bieden wij u een groot scala voordelige restpartijen houten vloerdelen van hoge kwaliteit.

Wij leveren zowel aan particulieren als aan bedrijven door heel Nederland. Kwaliteitparket.nl is een bedrijf dat garant staat voor het leveren van een hoge kwaliteit en service tegen gegarandeerd de scherpste prijzen. U mag dan ook een hoop van ons verwachten.

U kunt ons bezoeken in onze showroom welke gevestigd zit te Lelystad aan de Bolderweg 72 A, 8243RD te Lelystad (industrieterrein Noordersluis).

Kwaliteitparket.nl | Groothandel, Parketzaak & Webwinkel

Kwaliteitparket.nl | Groothandel, Parketzaak & Webwinkel kiest er op dit moment voor om alle beoordelingen niet te tonen. De beoordelingen kunnen eventueel op een later moment zichtbaar worden. Het is wel mogelijk voor klanten om Kwaliteitparket.nl | Groothandel, Parketzaak & Webwinkel nu te beoordelen.