Website: www.kwaliteitparket.nl
Adres: botter 18 02 8232jj
Plaats: Lelystad

Wie is Kwaliteitparket.nl?
Kwaliteitparket.nl is een (dochter)onderneming van het familiebedrijf Woodpoint Nederland en is vanaf 2001 actief aanwezig in de wereld van het parket. Kwaliteitparket.nl richt zich voornamelijk op het verkopen van kwaliteitsparketvloeren via het Internet tegen zeer voordelige prijzen.

Omdat wij tegen zeer voordelige prijzen onze vloeren uit het buitenland importeren, kunnen wij deze producten met hoge kortingen aanbieden aan de eindgebruiker, u, de klant. Hiernaast bezuinigen wij op personeel, boekhoud en marketingkosten door deze werkzaamheden in eigen beheer te bewerkstelligen.

Vanwege de nauwe samenwerking met buitenlandse fabrikanten en groothandels kunnen wij een goede, maar vooral, een constante kwaliteit vloerhout (parket), parketlijmen, ondervloeren, plinten, bewerkingen, afwerkingen en onderhoudsmiddelen te bieden. Wij kunnen u 30 soorten vloerhout aanbieden tegen zeer scherpe prijzen, een aantal van deze houtsoorten hebben wij op voorraad. Ook bieden wij u een groot scala voordelige restpartijen houten vloerdelen van hoge kwaliteit.

Wij leveren zowel aan particulieren als aan bedrijven door heel Nederland. Kwaliteitparket.nl is een bedrijf dat garant staat voor het leveren van een hoge kwaliteit en service tegen gegarandeerd de scherpste prijzen. U mag dan ook een hoop van ons verwachten.

U kunt ons bezoeken in onze showroom welke gevestigd zit te Lelystad aan de Bolderweg 72 A, 8243RD te Lelystad (industrieterrein Noordersluis).

Kwaliteitparket.nl | Groothandel, Parketzaak & Webwinkel

Pluspunten
Snel geleverd. Netjes verpakt.
M
Almelo

Gepubliceerd op: 10/06/2019

Parketveren 16mm. Deze zijn van goede kwaliteit.
Pluspunten
Goed geholpen bij bestelling via afhaalpunt.

J. van Dijk
Zeist

Gepubliceerd op: 01/06/2019

Osmo klarwachs
Pluspunten
Snelle levering!

Karin
Lichtenvoorde

Gepubliceerd op: 24/05/2019

Vloerzeep
Pluspunten

Bestelde plinten voor faillissement worden niet meer geleverd of terugbetaald door nieuwe eigenaar.
Antwoord Kwaliteitparket.nl | Groothandel, Parketzaak & Webwinkel
Beste Marco,

Mijn naam is Rick van Rath en ik ben de eigenaar van Parketwinkel.nl, Parketwinkel.nl heeft Kwaliteitparket.nl overgenomen uit de boedel van het bedrijf Woodpoint Nederland welke failliet gegaan is.

Wij kunnen er helaas niet aan doen dat Woodpoint Nederland failliet is gegaan.

Ik zou het graag bij de volgende bestelling tegemoet willen komen in de prijs. Wellicht kan u 100en euro's besparen op de producten.

Rick
Kwaliteitparket.nl
Marco
Voorschoten

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Eenvoudig bestellen wat je nodig hebt. En netjes afgeleverd. Ook bij afhaalpunt.
Op de website werd het afhaalpunt dat voor mij het dichtste bij is niet aangegeven.
Koos

Gepubliceerd op: 22/05/2019

Onderhoudswas
Pluspunten
geen positieve punten!!
bestelling nooit ontvangen oplichters!!
nooit geen bedrijf meer starten!!
William

bestelling nooit ontvangen
Pluspunten
Verstand van zaken.
Voor mij niet iets te verbeteren.Na diverse zaken te hebben gebeld wist men hier wel snel wat we nodig hadden.
Schaverij Hattem

Gepubliceerd op: 17/05/2019

Ondervloermateriaal rubber met coating.
Geen levering door failisement
Vera
Usquert

Walnoot houten plinten
Pluspunten
Snelle levering, goede service

R

Plinten en ondervloer
Pluspunten
Prima Service. Snel

Haarlem

Gepubliceerd op: 07/05/2019