Website: www.kwaliteitparket.nl
Adres: Bolderweg 72A 8243RD
Plaats: Lelystad

Wie is Kwaliteitparket.nl?
Kwaliteitparket.nl is een (dochter)onderneming van het familiebedrijf Woodpoint Nederland en is vanaf 2001 actief aanwezig in de wereld van het parket. Kwaliteitparket.nl richt zich voornamelijk op het verkopen van kwaliteitsparketvloeren via het Internet tegen zeer voordelige prijzen.

Omdat wij tegen zeer voordelige prijzen onze vloeren uit het buitenland importeren, kunnen wij deze producten met hoge kortingen aanbieden aan de eindgebruiker, u, de klant. Hiernaast bezuinigen wij op personeel, boekhoud en marketingkosten door deze werkzaamheden in eigen beheer te bewerkstelligen.

Vanwege de nauwe samenwerking met buitenlandse fabrikanten en groothandels kunnen wij een goede, maar vooral, een constante kwaliteit vloerhout (parket), parketlijmen, ondervloeren, plinten, bewerkingen, afwerkingen en onderhoudsmiddelen te bieden. Wij kunnen u 30 soorten vloerhout aanbieden tegen zeer scherpe prijzen, een aantal van deze houtsoorten hebben wij op voorraad. Ook bieden wij u een groot scala voordelige restpartijen houten vloerdelen van hoge kwaliteit.

Wij leveren zowel aan particulieren als aan bedrijven door heel Nederland. Kwaliteitparket.nl is een bedrijf dat garant staat voor het leveren van een hoge kwaliteit en service tegen gegarandeerd de scherpste prijzen. U mag dan ook een hoop van ons verwachten.

U kunt ons bezoeken in onze showroom welke gevestigd zit te Lelystad aan de Bolderweg 72 A, 8243RD te Lelystad (industrieterrein Noordersluis).

Kwaliteitparket.nl | Groothandel, Parketzaak & Webwinkel

Pluspunten
Ik vind het geweldig dat jullie de doorstart hebben kunnen maken. En meteen daarna mijn bestelling afgeleverd hebben top.

Elly

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Spray voor onderhoud parket
Pluspunten
Telefonisch goed bereikbaar
Bestelling zou zaterdag geleverd worden en is nu nog niet binnen.
Marijn Mokveld
Voorburg

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Plinten en Bonafid&fill
Pluspunten
Snelle levering. De verzendkosten ook een stuk lager dan overal elders.
Als er een aftersale klacht komt (in mijn geval een beschadiding van het product.) krijg ik geen antwoord. Dit vind ik zeer slecht.
Karst
Appingedam

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Hoekprofielen
Pluspunten
3 januari besteld vandaag 29 januari nog niets ontvangen! Al twee keer voor gebeld! echt flop geholpen.
Gewoon leveren wat besteld word
Van houtum
Boxtel

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Blue dolphin cleaner
Pluspunten
Uitstekende (product) kennis en service aan telefoon. Product dat werd aanbevolen voldoet aan verwachting en wensen.
Snelle levering!
Goede prijs/kwaliteit.
Verpakkingen kunnen beter. Misschien steviger. Of juist fles dop aanpassen?!
Sprayfles had gelekt. 1/4 inhoud weg maar vond het teveel heisa om terug te sturen oid voor dat kleine beetje.
I.
Haarlem

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Woca vloer reiniger en spray
Pluspunten
Snelle service en goede producten

Rien
Gouda

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Onderhouds olie
Pluspunten
Uitstekende service verlening en keurig te woord gestaan. Snellen en nette verzorging en bezorging

Wim
Woerden

Gepubliceerd op: 06/02/2019

Enne Ewbank wrijfmachine aan geschaft.
Pluspunten
Snelle levering en goed atvies

Gepubliceerd op: 05/02/2019

Parket lijm voor
Pluspunten
van te voren de bezorgdag aangegeven en ook op die dag bezorgd. verder was het goed verpakt en deschriftelijke communicatie was prima.

vaassen

Gepubliceerd op: 05/02/2019