Website: www.korfbalshop.nl
Adres: Tielenstraat 13 5145 RC
Plaats: Waalwijk

Korfbal, jouw sport is onze specialiteit. Wij van Korfbalshop.nl voorzien sinds 2002 iedere korfbalspeler van korfbalschoenen, korfbalkleding en overige korfbalartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende korfbalspeler bent of bijna dagelijks op het korfbalveld staat. Bij de online korfbalshop van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.

Korfbalshop.nl

Pluspunten
netjes en snel
jammer dat ik met korting schoenen had gekocht maar deze moest retouren voor een andere maat, ruilen kan namelijk niet, en ik dus nu 20 euro meer kwijt ben doordat de korting dan vervalt.....

Gepubliceerd op: 09/12/2019

Jerry
Hoboken

Gepubliceerd op: 25/11/2019

Pluspunten
Veel keuze op de site
De levering via post.nl.
Levering zou moeten geleverd zijn, doch niets ontvangen
Goedemorgen,

Wanneer de track en trace onduidelijk of onjuist is kan je altijd even contact met ons opnemen. Wij zoeken dan zo snel mogelijk voor je uit wat er aan de hand is zodat je jouw bestelling zo snel mogelijk kan ontvangen.

Mvg,

Kristel Van Weerdt
Bornem

Gepubliceerd op: 16/09/2019

Pluspunten
Controleren wat er opgestuurd wordt. Had 2 linker schoenen.
Juiste informatie op de website vermelden, staat men en women bij een product. Blijkt dezelfde product te zijn een geen verschil in zit. Schoen valt heel klein, mag ook wel vermeld worden. Scheelt wachten, teleurstelling en meerdere verzendingen.
Antwoord Korfbalshop.nl
Beste Yvonne, bedankt voor je zowel je beoordeling als het aanraden van Korfbalshop.
We vinden het vervelend dat de artikelen foutief bij je zijn afgeleverd.
Inmiddels zie ik dat dit vrij snel voor je is opgelost! :)

Wat betreft het model dat je had besteld betreft dit een unisex editie.
Het is dus geen specifieke heren- of damesschoen, de maat bepaald dan ook of er "Men" of "Women" bij is vermeld.

Ik begrijp dat deze bestelling toch de enige teleurstelling met zich heeft meegebracht.
Uiteraard onze excuses hiervoor.
Wij zijn in de veronderstelling dat de eventuele volgende bestelling vlekkeloos zal verlopen! ;)

Nog veel sportplezier.

Job

Gepubliceerd op: 13/09/2019

Pluspunten
Kwam eerder dan werd aangegeven
Top
De aangegeven datum aanpassen wanneer her verstuurd word

Gepubliceerd op: 03/09/2019

Pluspunten

Er stond vandaag besteld, morgen in huis, maar dat geldt blijkbaar niet voor bestellingen op zondag, dat was een kleine tegenvaller

Gepubliceerd op: 02/09/2019

Pluspunten
Snelle levering gratis retour
Verzendkosten voor jezelf

Gepubliceerd op: 30/05/2019

Pluspunten
Dat het toch nog gelukt was om mijn pakketje te vinden
Misschien zelf contact opnemen met de klant als het pakketje kwijt is.
Hi Chantale,
Bedankt voor je beoordeling!
We vinden het vervelend dat je jouw bestelling niet binnen de gecommuniceerde levertijd hebt ontvangen. Vrijwel al onze voorradige bestellingen worden geleverd binnen één werkdag. Omdat dit ons standaard beleid is en wij natuurlijk dagelijks vele bestellingen versturen is het vrijwel onmogelijk te monitoren wanneer ons beleid niet waargemaakt kan worden. Mocht een klant aankaarten dat de bestelling niet tijdig is gearriveerd kunnen we altijd een onderzoek starten. Zo kunnen we de pakketten toch nog vinden of de situatie gepast oplossen.

Met sportieve groet,
Cristina
Caris
Velden

Gepubliceerd op: 25/05/2019

Pluspunten

Op korfbalshop.nl besteld via sportshop geleverd....ene site wel bezorgkosten andere niet blijkt na navraag bij teamleden die dezelfde sweater hebben besteld. Mail erover gestuurd maar geen antwoord gekregen....heel teleurstellend!!!
Goedenavond,

Sportshop.com is het overkoepelende bedrijf waar verschillende online sportwinkels onderdeel van zijn, waaronder Korfbalshop.nl.

De reden dat de verzendkosten op Sportshop.com al gratis zijn bij 25€ en niet bij 75€ is omdat vanuit Sportshop.com alles uit directe voorraad wordt geleverd. Na een betaling kan de order dus altijd direct worden verzonden. Op onder andere Korfbalshop.nl kunnen meerdere artikelen worden besteld die wij nog wel eens moeten bestellen bij onze leverancier. Hierdoor kan een klant bij ons altijd een Deelzending aanvragen wat ons natuurlijk wat meer kost. Vandaar dat we op deze websites vanaf 75€ gratis verzenden.

Excuses dat je geen antwoord hebt gehad op de mail.

Mvg,

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten

Stop net als andere webshops met het gezeur over beoordelingen. Bij de bakker hoef je ook geen enquête in te vullen!
Bjorn
Bennekom