Website: www.korfbalshop.nl
Adres: Tielenstraat 13 5145 RC
Plaats: Waalwijk

Korfbal, jouw sport is onze specialiteit. Wij van Korfbalshop.nl voorzien sinds 2002 iedere korfbalspeler van korfbalschoenen, korfbalkleding en overige korfbalartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende korfbalspeler bent of bijna dagelijks op het korfbalveld staat. Bij de online korfbalshop van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.

Korfbalshop.nl

Pluspunten

Duurde lang (4 dagen ) voordat de kleding afgeleverd werd terwijl het allemaal voorraad was
Ik kreeg tevens door dat het in 2 delen zou komen en kreeg ook 2 track en tracé codes, echter bij afhalen van het eerste pakket zat daar alle bestelde kleding in
Goedemiddag,

Normaliter, wanneer alles op voorraad is wordt het dezelfde dag nog verstuurd. Nu kan er onverhoopt iets voorvallen waardoor het niet dezelfde dag nog verstuurd kan worden. Een voorbeeld hiervan is een voorraadverschil.

Wij proberen dit dan altijd op de snelst mogelijke wijze op te lossen zodat je de artikelen alsnog snel in ontvangst kan nemen.

Wanneer dit voorvalt proberen we de klant ook altijd zo spoedig mogelijk op de hoogte te stellen.

Ricardo

Gepubliceerd op: 14/11/2019

Pluspunten
Mooie spullen, goede prijs.
Dat ik het mega slecht vind dat ik 6,95 moet betalen als ik iets terug stuur. Ik ga dit zeker door vertellen tegen mensen, dat ze eerst 2x moeten nadenken voor dat ze bestellen. Ik doe het niet meer , erg jammer.
Goedmorgen,

Bedankt voor de beoordeling.
We betreuren het dat je ons op deze manier beoordeeld.
Het is namelijk zo dat, wanneer je alle retour stappen netjes volgt, het retourneren geheel gratis is.
Dit staat ook duidelijk vermeld in de mail die je ontvangt met de retourbon.

Wanneer je het zonder ons antwoordnummer terug stuurt zal PostNL inderdaad een bedrag vragen voor de retourkosten, dat wordt namelijk altijd gedaan. Met ons antwoordnummer kan er dus wel degelijk gratis worden geretourneerd.

Hier zou je dus in het vervolg rekening mee kunnen houden.

Ricardo
Klantenserivce sportshop.com
Schoeman
Veenendaal

Gepubliceerd op: 28/10/2019

Pluspunten
Goede kwaliteit kleding
Snellere levering en meer aandacht voor bedrukking want deze kwam niet overeen met wat er op de bestelling stond.
Goedemorgen,

Bedankt voor de beoordeling.
Het kan wel eens voorkomen dat er een bedrukking niet helemaal goed gaat. Dit blijft een proces dat door mensen wordt uitgevoerd en een foutje zit natuurlijk in een klein hoekje. Wanneer het blijkt dat er iets is misdrukt of dat er ergens een fout in zit dan kan het altijd naar ons teruggestuurd worden.
Wij zullen hier dan kijken of het te herstellen is. Mocht het blijken dat het niet te herstellen is dan wordt er uiteraard een nieuw artikel bedrukt en opnieuw naar je opgestuurd.

Gepubliceerd op: 11/10/2019

Pluspunten

niet eerst zeggen dat er iets is en dan weer niet had nu een droevige dochter
Antwoord Korfbalshop.nl
Hallo Rudi, bedankt voor zowel de beoordeling als het aanraden van Korfbalshop! :)
Helaas is onze voorraad zó snel gegaan dat zelfs het geautomatiseerde systeem het even niet bij kon houden. Mede daarom kunnen we jouw order niet, zoals wel is aangegeven op de orderbevestiging, uit voorraad leveren.
Omdat het een uitlopend model is bij Mizuno kunnen we de schoenen ook niet meer bijbestellen.

Dit was gelukkig wel direct naar je gecommuniceerd.
Nogmaals excuses voor het ongemak.
We gaan er natuurlijk vanuit dat dit niet het geval is bij de eventuele toekomstige bestelling. ;)

Job
rudi
Oost-Souburg

Gepubliceerd op: 26/09/2019

Pluspunten
in het verleden graag besteld
mooie producten en goede prijs
snelle levering
verandering van bezorging en retourneren, dat was veel makkelijker (je kon ophalen bij afhaalpunt) en volgens mij heb ik de vorige keer niet hoeven te betalen voor retourneren. ik zal in elk geval niet snel meer wat bestellen!
Antwoord Korfbalshop.nl
Beste Iris, bedankt voor je beoordeling van www.korfbalshop.nl.
In principe heb je twee aandachtspunten aangekaart, gratis retourneren en het afhalen bij een ophaalpunt.
Het is inderdaad zo dat wij in het verleden de mogelijkheid hebben geboden om bestellingen af te halen bij pick-up points.
Helaas was dit op moment van jouw bestelling niet mogelijk, dit heeft te maken gehad met de overstap van bezorgdienst (DHL --> PostNL).
Inmiddels hebben we deze mogelijkheid weer beschikbaar gesteld voor onze klanten.
Wat betreft het gratis retourneren denk ik dat je ‘de retourneringsmail’ met daarin de instructies niet helemaal goed hebt doorgenomen.

In deze e-mail staan alle instructies stapsgewijs uitgelegd.
We maken gebruik van een antwoordnummer, antwoordnummers zijn altijd gratis binnen Nederland. Hierover hebben we je geprobeerd persoonlijk te contacteren, helaas zonder resultaat.

Ik hoop je hiermee nogmaals voldoende geïnformeerd te hebben.
Nog veel sportplezier gewenst! :)

Klantenservice Sportshop.com.
Job