Website: www.korfbalshop.nl
Adres: Tielenstraat 13 5145 RC
Plaats: Waalwijk

Korfbal, jouw sport is onze specialiteit. Wij van Korfbalshop.nl voorzien sinds 2002 iedere korfbalspeler van korfbalschoenen, korfbalkleding en overige korfbalartikelen die hij of zij nodig heeft. Of je nu een beginnende korfbalspeler bent of bijna dagelijks op het korfbalveld staat. Bij de online korfbalshop van Nederland vind je alle bekende merken in alle prijsklassen.

Korfbalshop.nl

Pluspunten
Korfbalshop.nl leverde redelijk snel een scherp geprijsde, degelijke korfbalpaalset bij ons af, maar het leverproces is voor verbetering vatbaar.
- We kregen geen bericht van verzending, zoals wel werd gesuggereerd, en wisten dus niet wanneer de lange paal, zware voet en mand zouden worden afgeleverd.
- De zwarte (paalverstel)dop die op de website op foto’s te zien is, ontbrak aan onze set. Misschien was die uit de opengescheurde doos gevallen?
- We kregen een week na de eerste set een tweede korfbalpaalset thuis afgeleverd. Een van de twee bleek voor een klant in België, maar onze pakbon was over zijn adres geplakt.
Leiderdorp

Gepubliceerd op: 21/01/2018

Pluspunten
Snelle levering.

Lucie
Erp

Gepubliceerd op: 18/01/2018

Pluspunten
Duidelijke site, snelle en correcte levering

Andre
Amersfoort

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Pluspunten
De vlotte manier waarop er gereageerd werd op zowel het verzenden als de terugname van het artikel.
Geen. De website is heel duidelijk en overzichtelijk.

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Pluspunten
In de avond een bestelling gedaan, Volgende dag al in huis! Keurig!!

Jerrie
IJsselstein

Gepubliceerd op: 15/01/2018

Pluspunten
Snelle levering van bestelde goederen, zelfs in de periode van de feestdagen

Steven
Andijk

Gepubliceerd op: 15/01/2018

Pluspunten
Heldere website, goede maat tabel
Gratis verzendkosten en de duur van de levering, bijna vier weken is echt niet normaal. Zelfs via Alie express gaat het sneller......
Antwoord Korfbalshop.nl
Goedemorgen,

Ik zie dat jullie een mooie bestelgeschiedenis bij ons hebben waarin we altijd de kortste levertijd hebben gehanteerd bij orders. Bij de laatste bestelling heeft het inderdaad drie weken geduurd. Echter is dit van tevoren aangegeven bij het bestellen en op de orderbevestiging. Er zijn wel eens artikelen met een verlate leverdatum, dit was daar een van. Mocht dit voorkomen kan je altijd contact opnemen met de klantenservice om te kijken of er versnellende opties zijn zoals bijvoorbeeld het omruilen naar een andere kleur.

Bedankt voor de feedback.

Ricardo
Klantenservice Sportshop.com
k.l

Gepubliceerd op: 14/01/2018

Pluspunten
Goede en snelle service
Informatie over leveringstijd mag specifieker/korter zijn.
Antwoord Korfbalshop.nl
Hallo Jaap,

Bedankt voor je beoordeling.
Artikelen die niet op voorraad zijn moeten besteld worden bij onze leveranciers. Er zit hierbij een verschil in levertijd tussen onze verschillende leveranciers. Op de site hebben we dus ook een verschil in levertijden, namelijk 3-5 en 5-10 werkdagen. Dit omdat het de ene keer sneller komt dan de andere. Dit is momenteel de beste indicatie die we kunnen geven. We werken hard aan het verbeteren van de levertijden. We proberen zo veel mogelijk op voorraad te leggen zodat de levertijden zo kort mogelijk blijven.

Hartelijk dank voor je feedback.

Ricardo
Klantenservice Sportshop.com
Jaap
Duiven

Gepubliceerd op: 14/01/2018

Pluspunten
Snelle, keurige levering
K. Kramer
NIEUWEROORD GEM HOOGEVN

Gepubliceerd op: 13/01/2018

Pluspunten
Geweldig klantenservice bij retour.

Gepubliceerd op: 12/01/2018