Website: http://www.koot.com
Adres: Kingfordsweg 151 1043GR

koot

Pluspunten
Een ontzettend divers en aantrekkelijk aanbod van lampen.
Snelle reactie op gestelde vragen.
Bij levertijden langer dan 2 weken misschien een tussentijds berichtje sturen dat jullie druk bezig zijn om alles in orde te maken en een stukje voorpret te creeeren. Dan hoor je toch iets positiefs al moet je nog wachten.
Denise
Tiel

Gepubliceerd op: 08/06/2018

Pluspunten
Heel hartelijk dank voor het helpen bij het installeren van de lamp. Fantastische service!
nvt
mirjam

Gepubliceerd op: 06/06/2018

Pluspunten
Goed advies, snelle service!

HM Architecten

Gepubliceerd op: 05/05/2018

Floris Brockmeier
Schilde

Gepubliceerd op: 25/04/2018

Pluspunten

Wij hebben onze bestelling helemaal niet binnen gekregen...graag contact

Schilde
11/04/2018

Pluspunten
snelle afhandeling, goede communicatie.
tel contact opnemen voor het gewenste levermoment.

Gepubliceerd op: 22/04/2018

Pluspunten
Ik werd netjes teruggebeld de eerste keer.
Bedrijf 3x geprobeerd te bellen binnen openingstijden en ik weer drie keer niet te woord gestaan. Een keer wel netjes teruggebeld later. Wij hebben onze bestelling geannuleerd omdat het erg lang duurde en we geen order bevesting gekregen hadden. De order bleek al onderweg te zijn, maar ik kreeg wel een credit nota? Vreemd dus terug gemaild. Bleek een foutje en de zending was tegengehouden. Dit is nu ruim een week geleden (8 dagen, 6 werkdagen) en ik heb nog steeds mijn geld niet terug ontvangen. Gister over gebeld, uiteraard weer niet bereikbaar, en dit maal ook niet terug gebeld. Ik vind een lange levertijd geen probleem, maar geen orderbevesting (anno 2018) en een internetbedrijf dat niet opneemt echt niet kunnen. En een week moeten wachten op je geld als je nooit een product ontvangen hebt, al helemaal niet.

Ik krijg sterk het vermoeden dat het een malafide bedrijf is en mijn geld nooit meer komt, en wil dus iedereen afraden hier te bestellen op i-deal! (Gebruik liever een credit card dan kun je het zelf terug halen en het bedrijf aanmelden als onbetrouwbaar!)

*update*

Bedankt voor uw reactie. Ik werk zelf toevallig voor een (goed lopende) webshop en weet dus precies hoe het logistiek in elkaar zit. Ook qua systemen weet ik maar al te goed dat er soms haken en ogen aan zitten.

Ik heb mijn revieuw herzien omdat er nu in elk geval netjes op mij gereageerd is en ik inmiddels ook mijn geld terug ontvangen heb. U zult begrijpen dat ik niet meer over ga naar de volle
Antwoord koot
Beste mevrouw de Bruijn,

Bedankt voor uw bericht en wat fijn dat u begrip kan tonen op dit voorgeval. Wij waren er samen over eens dat de levertijd 2-4 weken zou duren en dat de bestelling binnen 4 dagen bij u was aangekomen. Wij probeerde omdat wij u niet konden bereiken telefonisch een email te sturen, maar helaas hadden wij inderdaad te kampen met server problemen. Fijn dat wij het samen hebben kunnen oplossen.
Janssen
Wijchen

Gepubliceerd op: 05/04/2018

Pluspunten
Ik werd netjes teruggebeld de eerste keer.

Wijchen
22/03/2018

Pluspunten
Goede producten, uitgebreid assortiment, geweldige communicatie en snelle, zeer goede service
Ik zou het leuk vinden als er weer een winkel kwam waar ik de lampen echt kan zien :)
Isabel
Marbella

Gepubliceerd op: 15/02/2018

Pluspunten
Great service - friendly, professional and proactive.
I love my new lighting and the Koot team are fantastic.
Also, the installation they helped arrange was quick and neat.

Lauren

Gepubliceerd op: 19/01/2018

Pluspunten
goede site, scherpe prijzen en keurig verpakt.
de klant informeren wanneer het bestelde product wordt afgeleverd via track en trace.
Esther

Gepubliceerd op: 18/01/2018

Pluspunten
Denken goed mee in oplossing voor de klant (vervangen bestaande lampen/armaturen door led). Snelle opvolging bij vragen.
Martijn

Gepubliceerd op: 27/11/2017