Website: www.koopjesdrogisterij.nl
Adres: Turfweg 9 9665 EZ
Plaats: OUDE PEKELA
Telefoon: 0857 920181

Koopjesdrogisterij.nl

Pluspunten
Alles top behalve de mondkapjes
De mondkapjes zijn veel te klein
Maria

Gepubliceerd op: 30/05/2020

Pluspunten
Nog niets binnen, bestelling vertraagd, als het goed gaat morgen middag

Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Beste Cora, wat vervelend dat je je bestelling niet hebt ontvangen. Natuurlijk heb ik dit meteen voor je nagekeken! Volgens onze gegevens is je bestelling bij je bezorgd op 12 mei jongstleden. Heb je al navraag gedaan bij je buren? Mocht het pakket onvindbaar zijn dan horen we dit graag van je, je kunt ons per e-mail of telefonisch bereiken.
CORA
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 25/05/2020

Pluspunten
Goede en vlotte mailing!
Hopelijk is opvolging ook zo, want pakket kan zelfs nog niet getraceerd worden!
Direct na de betaling wordt je verwittigd dat de levertijd waarschijnlijk langer zal duren dan voorzien, mede het coronavirus.
Men kan beter waarschuwen bij het bestellen van het produkt.
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Beste Kim, wat vervelend dat je je bestelling niet hebt ontvangen. Natuurlijk heb ik dit meteen voor je nagekeken! Volgens onze gegevens is je bestelling bij je bezorgd op 11 mei jongstleden. Heb je al navraag gedaan bij je buren? Mocht het pakket onvindbaar zijn dan horen we dit graag van je, je kunt ons per e-mail of telefonisch bereiken.
Kim
Mechelen

Gepubliceerd op: 24/05/2020

Pluspunten
Snelle verzending
Ik vind de verzendkosten heel hoog
Reina
's-Gravenhage

Gepubliceerd op: 21/05/2020

Dinora
Nijmegen

Pluspunten

Ik wacht al dagen op mijn order, en nu pas een track and trace notificatie dat het morgen wordt bezorgt in de middag als ik niet thuis/ aan het werken bent.
Kevin
Leiden

Gepubliceerd op: 19/05/2020

Pluspunten
?
Heb mijn bestelling nog niet ontvangen! Vraag niet naar mijn ervaring als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen.
Ger
Soest

Gepubliceerd op: 19/05/2020

Pluspunten
Lage prijs
Ik kreeg de keuze om mijn bestelling te splitsen omdat een product nog niet op voorraad was. Dit heb ik gedaan en vervolgens is de andere helft van de bestelling geannuleerd terwijl het product een paar dagen later wel weer op voorraad was. Ik denk dat het te maken heeft met de anders dubbele verzendkosten vd koopjesdrogisterij. Wel fijn om dit van te voren te weten.
G
Sleeuwijk

Gepubliceerd op: 19/05/2020

Pluspunten
Goede prijs voor produkten.
Bij annulering krijg je ook de verzendkosten terug zodat je een nieuwe bestelling kunt plaatsen, zonder extra kosten kwijt te zijn.
Als iets niet voorradig is kun je het toch bestellen en dan wordt daarna je order geannuleerd, je kunt de klant ook een mail sturen met een optie om een ander artikel uit te kiezen. En als iets is geannuleerd en het komt die dag toch nog binnen bij jullie dan kan de annulering t niet worden teruggedraaid. Bovenstaande is niet erg klantvriendelijk en een gemiste kans voor jullie. Mensen gaan niet allemaal opnieuw bestellen, omdat ze bang zijn weer niets te ontvangen. Ik werk zelf ook op de klantenservice van een webwinkel en het kan ook anders.
Sandra
Nijkerk

Pluspunten
Producten testen op kwaliteit. Mondkapjes sluiten niet goed aan, dus eigenlijk niet bruikbaar. Heel jammer.
Maaike
Hengelo