Website: www.koopjesdrogisterij.nl
Plaats: OUDE PEKELA
Telefoon: 0857 920181

Koopjesdrogisterij.nl

21% (2006)

Pluspunten
Goed verpakt.
Ik heb waterfilters besteld en dacht dat ik 3keer 3 packs zou krijgen . Dus 9 stuks. Uiteindelijk kreeg ik maar 3 stuks. Dan vind ik de prijs echt aan de hoge kant. Het staat er dan ook wat misleidend. Voor mij een reden om ergens anders te kopen.
Norie
Nijmegen

Gepubliceerd op: 12/08/2019

Pluspunten
Op tijd leven volgens afspraak
martin

Gepubliceerd op: 12/08/2019

Pluspunten
uitgebreid assortiment
onder de 75 euro verzendkosten is echt te hoog en toen ik bestelde en me wilde aanmelden voor de 10 euro tegoed bleek dat ik aan een abonnement gekoppeld werd, heel slecht deze reclame
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Goedemiddag Ron. Voordeel is natuurlijk super belangrijk. Als je bij ons koopt, zul je merken dat je jouw favoriete producten heel voordelig kunt krijgen. Wel hanteren wij tot een orderbedrag van 74,95 verzendkosten. Dat lijkt hoog, maar je producten zijn zo voordelig dat we niet ook nog eens de verzendkosten achterwege kunnen laten. Nu is er zoveel te krijgen in onze webshop, dat wij ervan overtuigd zijn dat je heel wat kunt shoppen. En bij ons betaal je niet voor brandstof, en parkeergeld. En bij ons hoef je niet door de regen te lopen, te sjouwen met tassen of ontdekken dat net niet helemaal kunt vinden wat je zoekt...Bij ons is van alles veel en van alles wat en van bijna alles het complete assortiment. So....eat your heart out :-) Het Winkelen en Sparen programma is van een extern bedrijf en de keuze hieraan mee te doen is natuurlijk geheel vrijblijvend en kan veel voordeel opleveren. Voor mee informatie kun je altijd de website raadplegen. Nog een hele mooie dag gewenst!
ron

Gepubliceerd op: 05/08/2019

Pluspunten
Er wordt geleverd
Lever de juiste producten.

Inhoud van blik Murray's extra heavy blijkt geeone Murray's en In blikje Excellento zit juist extra dikke substantie.
Kopen jullie misschien afgekeurde partijen op?
Kuif

Gepubliceerd op: 30/07/2019

Pluspunten
Vlotte afhandeling van d bestelling
Verzenden via PostNL is een ramp. Op de website is het traject van ons pakje niet te volgen. Vermelding : technisch probleem, probeer het later opnieuw. We hopen alsnog ons pakje te ontvangen...jammer, voor een eerste bestelling geen goede ervaring.

Gepubliceerd op: 14/07/2019

Pluspunten
Ik had dringend haarlak nodig ,ben er nog steeds op aan het wachten , resultaat ik heb ondertussen nog een bestelling ergens anders moeten doen die wél de dag later leverden .niet fijn dus om dubbele uitgave te moeten doen.
Gelieve bij een bestelling te vermelden of het produkt dadelijk leverbaar is , nu heb ik betaald en heb geen andere keuze te wachten en heb nog meer geld moeten uitgeven voor op een ander er wél dadelijk aan te geraken,niet fijn dus
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Goedemiddag Sonja, altijd balen natuurlijk als je langer moet wachten dan je verwacht. Onze levertijd is echter tussen 1 en 3 werkdagen. Omdat je net voor het weekend hebt besteld kan het dan voorkomen dat je moet wachten omdat onze leveranciers in het weekend niet leveren. Hoop dat het toch nog goed is gekomen met je haar! :-) Nog een hele mooie dag!
Sonja
Deurne

Gepubliceerd op: 12/07/2019

Pluspunten
Conform afspraak op tijd geleverd.
Waarom 74, ja 74, ongevraagd, niet besteld en zeker ongewenst zakjes gel tegen spierpijn afgeleverd???? Kost verpakking, vrachtkosten en vult ongewenst mijn afvalbak.
Dus......nooit meer doen!
Graag hierover antwoord.
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Goedemiddag Herman, zou je ons hier een mailtje over kunnen sturen? Er is ons niets bekend over deze levering. We horen het graag!
Herman
Etten-Leur

Gepubliceerd op: 12/07/2019

Pluspunten
Nog niks want het is niet binnen !
Ik heb mijn bestelling nog niet eens binnen!

Baal als een steker.
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Wat jammer, ik zie dat je bestelling vertraging bij PostNL heeft opgelopen zoals je kunt zien bij de Track&Trace. Heel vervelend maar daar hebben we helaas geen invloed op, sorry! Fijn weekend!
Esmee
Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 02/07/2019

Pluspunten

Na drie dagen nog niets ontvangen
Hoi Michel,

Wat vervelend dat je nog steeds niets hebt ontvangen. Ik heb je een mail gestuurd met informatie over je bestelling.

Hartelijke groet,
Grietje van Koopjesdrogisterij
Michel
Ninove

Gepubliceerd op: 27/06/2019

Pluspunten

Beter verpakken. Er zijn verschillende doosjes beschadigd en er ontbrak 1 doosje pinda noga smaak waarvoor ik wel betaald heb!!!!!
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Goedemiddag Suzanne, wat vervelend dat je pakket beschadigd is afgeleverd! Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Stuur je ons even een mailtje, het liefst met een foto van het pakket? Dan gaan we het met je oplossen! Nog een hele fijne dag gewenst!
Suzanne
Nijlen