Bedrijfsgegevens

Website: www.koopjesdrogisterij.nl
Adres: Turfweg 9 9665 EZ
Plaats: OUDE PEKELA
Telefoon: 0857 920181

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Koopjesdrogisterij.nl
totaal score
9.1
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
7970 beoordelingen (12 maanden)
8874 beoordelingen (totaal)
30650 keer bekeken
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
76% (6055)
21% (1655)
2% (164)
1% (46)
1% (70)

Klantbeoordelingen

4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Beter verpakken. Er zijn verschillende doosjes beschadigd en er ontbrak 1 doosje pinda noga smaak waarvoor ik wel betaald heb!!!!!
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Goedemiddag Suzanne, wat vervelend dat je pakket beschadigd is afgeleverd! Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Stuur je ons even een mailtje, het liefst met een foto van het pakket? Dan gaan we het met je oplossen! Nog een hele fijne dag gewenst!
Suzanne
Nijlen

Gepubliceerd op: 18/06/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
levering nog steeds niet ontvangen 26 mei besteld.
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Hallo M, dat is vervelend! Ik zie dat de bestelling al afgeleverd moet zijn. Heb jij ook de track en trace van PostNl ontvangen?? Misschien ligt het bij de buren?? Neem anders ff contact met ons op, dan gaan we het samen uitzoeken!
m
Tegelen

Gepubliceerd op: 15/06/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Product besteld waarvan gezegd werd dat het de volgende dag geleverd zou worden. Twee dagen later een mail gehad dat het product toch niet leverbaar was, omdat meerdere mensen tegelijk besteld zouden hebben. Uiteindelijk een week later de bestelling ontvangen. Site doet niet wat ze beloofd, probeert je wel goed te informeren.
Alicia

Gepubliceerd op: 15/06/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Cool packs gekocht.
Blijken het eenmalige instant cool packs te zijn. Was mij niet duidelijk geworden uit de omschrijving.
***Plaatje en tekst zijn inmiddels aangepast, goed zo!***
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Jammer om te lezen dat je ontevreden bent met je aankoop, Joost. Ik zie op het plaatje op onze website wel duidelijk instant cool pack staan... Maar natuurlijk lossen we dit graag verder met je op. Je kunt het product binnen 14 dagen retourneren zolang het product en de verpakking ongeopend zijn. Als dit je voorkeur heeft dan wil ik je vragen om ons even een mailtje te sturen op info@koopjesdrogisterij.nl.
Joost
IJsselstein

Gepubliceerd op: 01/06/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Cool packs gekocht.
Blijken het eenmalige instant cool packs te zijn. Was mij niet duidelijk geworden uit de omschrijving.

IJsselstein
18/05/2019

Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Pakketje snel verstuurd
Verbeterpunten
Via postnl, postnl laat geen boodschap achter, nu nog mijn pakketje niet ontvangen
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Fijn om te lezen dat je pakket snel verstuurd is. Volgens de website van PostNL is je pakket afgelopen vrijdag na twee mislukte afleverpogingen bezorgd bij een PostNL afhaalpunt bij jou in de buurt. Ik zal je een mail sturen met het adres.
Ingerid
Maasmechelen

Gepubliceerd op: 26/05/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Sneller versturen zou een hele verbetering zijn. Ik heb 5 dagen moeten wachten terwijl ik de honingzalf dringend nodig had. ook de track en trace was niet punctueel. Verder alles in orde.
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Vervelend om te lezen dat je langer hebt moeten wachten op je bestelling, Christophe! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We hebben heel veel producten op voorraad, echter soms kan het voorkomen dat een product zo vaak verkocht wordt dat het even uit voorraad is. Het kan dan iets langer duren voordat je je bestelling ontvangt. We proberen dit natuurlijk wel te voorkomen alleen dit lukt niet altijd. Nogmaals sorry. Ik ben blij dat alles verder in orde was.
Christophe
Brugge

Gepubliceerd op: 25/05/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Kiezen voor de juiste verzending. Ik kocht een item die makkelijk door de brievenbus paste, maar betaalde meer voor de verzending. Hier moet beter op gelet worden.
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Dankjewel voor je reactie. We verzenden standaard met pakketpost o.a. omdat we de pakketten dan kunnen volgen en ze verzekerd zijn. Ook natuurlijk om beschadiging te voorkomen. We verzenden dus geen brievenbus pakjes. Nog een hele fijne avond gewenst! :-)
V.m.
Doorwerth

Gepubliceerd op: 20/05/2019
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
Professioneel opgepakt door Monique
Verbeterpunten
Communiceren!!

Op zondag besteld. Op zo/ma/di én woensdag kreeg ik een betaalbewijs gemaild, maar was mijn pakket steeds nog niet verzonden. Ik uiteindelijk maar zelf gebeld, Monique vertelde me dat de producten er nog niet waren en moesten worden besteld (zet dat dan éven op de mail!). Ze heeft me een deel van de bestelling wel toegezonden.

Op vrijdag kreeg ik uiteindeijk een verschrikkelijk slecht opgestelde e-mail, waarin mij wordt gezegd dat ik nog een andere e-mail krijg wanneer mijn producten wél worden verstuurd.

A) zo zeg je dat niet!
B) die email (of liever het belletje!) had ik maandag moeten krijgen, niet na 6 dagen op vrijdag. Wat heb je dan al die tijd gedaan?
C) mijn vertrouwen is weg en ik ga nu de rest van de bestelling laten annuleren
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Wow, ik schrik enorm van je 3! Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je zo lang op je bestelling hebt moeten wachten en dat je pas vijf dagen later een mail ontvangt met informatie over de leverdatum. Ik snap dat je daar niet erg blij om bent. Ik heb al gereageerd op je e-mail eerder deze ochtend en ik heb de rest van je bestelling geannuleerd. Nogmaals sorry dat het zo gelopen is.
JS
Arnhem

Gepubliceerd op: 19/05/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Uiteindelijk alles ontvangen. Maar zending was veel te lang onderweg.
Verbeterpunten
Vind het belachelijk dat ik voor een paar euro winst voor een belachelijk hoog bedrag moet bestellen om de winst te behouden. Anders ben je het namelijk kwijt aan verzendkosten. Ik denk niet meer zo snel aan een herhalingsopdracht. En zeker niet omdat je tijdens de bestelling niet kunt zien of de artikelen op voorraad zijn. Dat blijkt pas wanneer je de gehele opdracht hebt afgerond en betaald. Leuke valkuil voor de consument. Lekkere zekerheid voor jullie. Maar geen positief gebaar naar de klant.
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Jeetje, ik schrik van je cijfer! We willen het plaatsen van een bestelling bij ons natuurlijk zo aantrekkelijk mogelijk maken voor onze klanten. Om deze reden bieden we vaak kortingscodes aan waar je gebruik van kunt maken. Deze ontvang je in je nieuwsbrief als je hiervoor staat ingeschreven. :-) Ik raad je dan ook zeker aan om je hiervoor in te schrijven.
De voorraadinformatie die je op onze website ziet komt vanuit onze leverancier. Natuurlijk hebben we duizenden producten op voorraad, maar sommige producten gaan zo snel dat we ze op bepaalde momenten niet op voorraad hebben. We ontvangen deze producten vaak een dag later binnen vanuit onze leverancier. Dat is de reden dat we binnen 1-3 werkdagen leveren. Hopelijk is het nu wat duidelijkr
Klant

Gepubliceerd op: 18/05/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
0
Verbeterpunten
Afspraak nakomen.
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Wat jammer te horen Jeanne! Zou je ons een mailtje kunnen sturen met wat je daar precies mee bedoeld? Ik zie namelijk zo snel geen rare dingen in je bestelling. We horen het graag dan gaan we het met je oplossen! Nog een fijne avond!
Jeanne
Steenbergen

Gepubliceerd op: 13/05/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Copyright © 2008 - 2019 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ