Website: www.koopjesdrogisterij.nl
Plaats: OUDE PEKELA
Telefoon: 0857 920181

Koopjesdrogisterij.nl

Pluspunten

Te laat geleverd, review mail ontvangen terwijl pakket nog niet eens is geleverd! Slecht!!!
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Goedemiddag, wat jammer, zo'n slechte recensie :-(. Onze levertijd is tussen 1 en 3 werkdagen en zoals je kunt zien bij de track&trace is het pakketje bij ons ruim op tijd de deur uitgegaan. Helaas heeft PostNL een flinke vertraging waardoor je pakket later maar nog steeds binnen 3 werkdagen is afgeleverd.
I

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Het artikel dat ik heb besteld kwam in een doos en had makkelijk in een envelop gepast. Dan had ik het niet hoeven ophalen.
H.
Houten

Gepubliceerd op: 07/06/2019

Pluspunten

Ik maakte het flesje floradix ijzerdrank open en er kwam veel gas los, daarnaast smaakte het erg anders dan normaal, naar schimmel? Is het misschien niet oud of incorrect bewaard want het toont de symptomen van een drankje wat niet goed bewaard is is qua smaak en reactie. Ik vind dit erg jammer.
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Wow, ik schrik enorm van je cijfer, Gigi. Ik stuur je meteen een mail zodat we dit samen kunnen oplossen! ;-)
Gigi

Gepubliceerd op: 31/05/2019

Pluspunten
Goede service en snel binnen...super

Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Goedemiddag Ton, wat jammer, zo te lezen ben je heel tevreden met ons maar nu toch een dikke onvoldoende :-(. Ik denk dat je een foutje hebt gemaakt met de sterren ;-).
Ton

Gepubliceerd op: 30/05/2019

Pluspunten

Heb een week geleden een product besteld, was op voorraad stond erbij.
Krijg bericht dat het toch niet meer oo voorraad is, zit tot op heden oo de bestelling te wachten!
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Ojee, in dat geval wacht je inderdaad al lang op je bestelling. Dat hoort natuurlijk niet zo te zijn. Ik heb het even voor je nagekeken en ik zie dat je je bestelling geplaatst hebt op 4 april en je pakket 8 mei verstuurd is. Volgens de track & trace code is je pakket afgelopen donderdag bezorgd. Ik hoop dat het opgelost is en anders hoor ik graag van je!
Janine
Nieuwerkerk aan den IJssel

Pluspunten

Er wordt een andere product op de foto weergegeven. Gevraagd wordt om het product terug te sturen, en blijkbaar vinden ze niet dat de consument alsnog recht heeft op het gepresenteerde product.
Misleidend en waardeloos.
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Vervelend om te lezen dat je zo ontevreden met ons bent Laura.
Mijn collega heeft hierover al contact met je gehad per mail. Wij hadden vanuit onze leverancier inderdaad nog geen bericht gehad over het feit dat het door jou bestelde product vervangen is voor een nieuw product. Nogal onhandig! Maar om deze reden kunnen we niet meer het door jou bestelde product leveren. Nogmaals onze excuses hiervoor.
Laura

Gepubliceerd op: 25/05/2019

Pluspunten
Snelle levering en goedkoopste

Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Ojee! Ik schrik van je 1, Marisca. Ik zie verder geen verbeterpunten in je beoordeling staan. Gelukkig wel positieve punten. Graag hoor ik natuurlijk van je waarom je ons een 1 gegeven heeft. Enne, als het een foutje is hoop ik natuurlijk dat je je beoordeling wil aanpassen ;-).
Marisca
Appelscha

Gepubliceerd op: 25/05/2019

Pluspunten
Nothing
Delivery service is awful and there is no email address in their site for complains.
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Goodafternoon, we just spoke on the chat and the problem with te delivery seems solved. Our emailaddress is on the website: info@koopjesdrogisterij.nl
Christiani
Brussel

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Levering is niet vlot gegaan. Bestelling nog steeds niet ontvangen.

Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Wat vervelend te lezen! Ik heb even voor je gekeken en het pakketje is hier ruim op tijd verzonden. Op Goede Vrijdag werden er helaas geen pakketten bezorgd door PostNL en toen het daarna bij je werd aangeboden was je helaas niet thuis. Sorry voor de vertraging! Het pakketje is gelukkig inmiddels bezorgd zie ik! Nog een fijne avond

Gepubliceerd op: 12/05/2019

Pluspunten
Niet ontvangen
Lever data aanpassen want die klopt niet
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Hallo Gaby, heb je de track en trace code goed ontvangen? Je bestelling is op dezelfde dag nog verzonden maar loopt door PostNL een vertraging op, naar verwachting ontvang je morgen je pakket.
Ik stuur de track en trace nog een keer naar je toe.
Gaby
's-Gravenhage