Website: www.koopjesdrogisterij.nl
Adres: Turfweg 9 9665 EZ
Plaats: OUDE PEKELA
Telefoon: 0857 920181

Koopjesdrogisterij.nl

Pluspunten
Snel geleverd

Carlo
Abbekerk

Gepubliceerd op: 20/11/2019

Pluspunten
Keurig op de hoogte gehouden wanneer het product werd verzonden

P.

Gepubliceerd op: 19/11/2019

Pluspunten
Als alles goed verloopt is natuurlijk alles ok, maar wat gebeurt er als het niet goed verloopt
levering was beschadigd, werd teruggezonden. Maar ik werd daar niet over geinformeerd. Nu moet ik wachten tot het geld hopelijk weer op mijn rekening staat, dan kan ik opnieuw bestellen. de bestelling was helaas voor een verjaardag die morgen is. Heb een medewerker aan de lijn gehad en gevraagd of ze het op de mail wilde zetten dat mijn geld teruggestort zou worden. Dat zou ze doen maar ik heb nog niets gezien.
Het zou fijn zijn als jullie mensen informeren als zoiets aan de hand is en informeren wat er dan gaat gebeuren.
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Wat vervelend zeg! Helaas hebben we natuurlijk geen invloed op beschadigingen onderweg van ons naar de klant. We krijgen hier ook geen melding van van PostNL maar reageren natuurlijk wel direct als het pakket hier retour is. Zodra je het zelf opmerkt bij de track&trace code kun je ons bellen en maken we zo snel mogelijk een nieuwe bestelling voor je aan. Dat doen we ook als het pakket bij ons retour komt. Ik zorg dan ook dat er gelijk een nieuw pakket je kant op komt. Mijn collega had begrepen dat je het geld terug wilde. Sorry voor het ongemak en nog een fijne avond!
Astrid

Gepubliceerd op: 19/11/2019

Pluspunten
Verrassend snel geleverd en keurig verpakt. Ook heel scherp geprijsd. Blij dat ik deze site gevonden heb.

Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Wat fijn Reinier! Wij zijn natuurlijk ook heel blij dat je ons gevonden hebt! ;-). Bedankt voor de dikke 10!!
Reinier

Gepubliceerd op: 19/11/2019

Pluspunten
alles
ninnin
Hulsberg

Gepubliceerd op: 19/11/2019

Pluspunten
dat wel alleen het pakketje moet ik zelf ophalen bij de post

Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Dat klopt inderdaad, PostNL bied het pakketje sinds kort nog maar 1x aan en daarna gaat het direct naar de afhaallocatie. Daar zitten natuurlijk na en voordelen aan en helaas hebben wij geen invloed op deze nieuwe regel. Sorry! Nog een hele fijne avond Willy!
willy
Steenderen

Jacqueline
Rijen

tonnie
Eibergen

Gepubliceerd op: 18/11/2019

Pluspunten
Service is top. Producten zijn goed. Prijs is goed en de snelle levering is goed. Niks meer aan doen.
Antwoord Koopjesdrogisterij.nl
Wat een leuke reactie zeg! Dankjewel Famke! Ik stuur je even een mailtje met wat leuks :-).
Famke

Gepubliceerd op: 18/11/2019

Pluspunten
Snelle levering, goede producten

Nieuwerkerk aan den IJssel