Website: www.koopjedeal.nl
Adres: Apolloweg 64 8239DA
Plaats: Lelystad
Telefoon: 0320 - 417539

Koopjedeal biedt dagelijks de allerleukste producten aan tegen de allerlaagste prijzen. Elke dag staan er 5 aanbiedingen online die slechts 24 uur geldig zijn. Koopjedeal is dagelijks te vinden in de volgende kranten: Algemeen Dagblad, Volkskrant, Trouw, Het Parool en de Telegraaf.

Koopjedeal.nl

Pluspunten
Slecht bedrijf! 2 uur voordat ze misschien een keer opnemen. Slecht! En dan blijven ze maar mailtjes sturen terwijl er al 10 Keer is afgemeld!
Alles! Sluiten!
N

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Pluspunten

kom belofte na vwb leverig(datum) en beman callcenter zodat je niet een uur in de wacht staat met een vraag.
henk van Eijsden
Landgraaf

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Betere communicatie, betere producten
Marc
Leiden

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
Zeer slechte service, men leest de klacht niet eens, vraagt gelijk om foto's, opgegeven mailadres werkte al 2 dagen niet en na 2 dagen denken ze dat er nog foto s van ontvangst in het verleden zijn te maken! Lekker makkelijk om zo overal onder uit te komen.

RGJ
ROOSENDAAL

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Pluspunten
Je kunt er een review over schrijven.
Wat kan er misgaan bij de aanschaf van een tuinslang?
Vind het stap voor stap uit met Koopjedeal.

Te late levering. Hij lekt aan beide zijden zodat naast je auto ook jijzelf en de achtergevel van je huis een douchebeurt krijgen. Tot slot is hij bij het tweede gebruik opgeblazen tot een XL waterballon om vervolgens met een spectaculaire knal tot zijn einde te komen.

De klantenservice zwijgt via alle kanalen (e-mail, facebook chat, gewone chat en telefonisch kom je in een 10+ wachtenden voor u rij).
Antwoord Koopjedeal.nl
Beste Ernst-Jan,

Wat vervelend om te vernemen dat de tuinslang niet in goede orde is afgeleverd, dit is uiteraard niet de bedoeling geweest.

Heb je voor ons je bestelnummer, zodat we een passende oplossing voor je kunnen realiseren?

In afwachting van je reactie verblijven wij.

Krista
Ernst-Jan

Gepubliceerd op: 12/06/2018

Pluspunten
Levering bestelling was goed
Administratief is het een puinhoop. Defect onderdeel zou wel 8 keer verstuurd zijn maar is nooit aangekomen. Zeker 6 keer heb ik het zgn. juiste adres toe moeten mailen, maar steeds leek het weer naar een ander adres verstuurd te zijn. Waardeloos!
Antwoord Koopjedeal.nl
Beste,

Wat vervelend om te vernemen dat het niet is gelukt om een defect onderdeel bij je na te leveren.

Zojuist heb ik geprobeerd om je telefonisch te benaderen om deze situatie voor je op te lossen, echter was je niet in de gelegenheid om de oproep te beantwoorden en heb ik je een e-mail gestuurd.

In afwachting van je reactie.

Krista
Team Webcare
RD

Gepubliceerd op: 04/06/2018

Pluspunten
Kan helaas niks bedenken
Communicatie cursus, lijkt mij toch niet moeilijk om een telefoon op te nemen, te reageren op een e-mail, Facebook message of live chat gesprek..
Nikita

Gepubliceerd op: 01/06/2018

Pluspunten
Dat zou ik niet weten.
communicatie.
er wordt niet geleverd.
er wordt niet gereageerd.
er wordt ook niet terugbetaald.
Wim
Dalfsen

Gepubliceerd op: 31/05/2018

Pluspunten
De prijs, echter weet wat je dan ook kan verwachten. De adviesprijs slaat overigens nergens op, dus daar moet je niet naar kijken.
De kortingen lijken heel wat, maar de adviesprijs slaat nergens op. Misschien reƫle prijzen hanteren en opzoeken.
Antoine
Goirle

Gepubliceerd op: 29/05/2018

Pluspunten
N.v.t
Klant is koning heb ik niks van gemerkt. Al 5 mails gestuurd en het is net of de mails niet gelezen worden want de antwoorden raden kant nog wal en ben nog steeds niet geholpen. Voor mij NOOIT meer Koopjedeal....
Gonny
Herkenbosch