Website: www.koopjedeal.nl
Adres: Apolloweg 64 8239DA
Plaats: Lelystad
Telefoon: 0320 - 417539

Koopjedeal biedt dagelijks de allerleukste producten aan tegen de allerlaagste prijzen. Elke dag staan er 5 aanbiedingen online die slechts 24 uur geldig zijn. Koopjedeal is dagelijks te vinden in de volgende kranten: Algemeen Dagblad, Volkskrant, Trouw, Het Parool en de Telegraaf.

Koopjedeal.nl

33% (1963)

Pluspunten

Waardeloze onoverzichtelijke bestelsite. Chaotisch voor een nieuwe klant.
Eef
Hoogeveen

Gepubliceerd op: 21/11/2017

Pluspunten
Waardeloos bedrijf!
Komt afspraken niet na en stuurt klanten van het kastje naar de muur.
Bestelling geplaatst, leverancier geeft totaal niet thuis.
Het enige dat Koopjedeal doet is een mailtje sturen naar de leverancier. (reeds 4x gebeurd). Dat stadium lijkt me inmiddels ver voorbij.
Klantvriendelijkheid en daadkracht
zeer ontevreden klant al weken zonder bestelling
Den Bosch

Gepubliceerd op: 16/11/2017

Pluspunten
Ik wil via deze weg koopjedeal bedanken voor de prachtige gordijnen voor een schitterende prijs. Mijn kamer is dankzij koopjedeal nu helemaal compleet en perfect. Verder wil ik er zeker bijzetten dat service echt zeer goed is. Nogmaals koopjedeal mijn dank is groot.
Geen verbeterpunten.
Perfect geregeld.
Ronald
Leiden

Gepubliceerd op: 13/11/2017

Pluspunten
Had een luxe bureaustoel besteld. Eergisteren bezorgd. Zag wie de leverancier was. Ik had daar geen al te goede reviews van gelezen( de naam van de leverancier stond op mijn post.nl app; zie verbeterpunten) Als dat maar goed gaat! De doos uitgepakt en naar de handleiding gezocht. Tot mijn grote schrik werd mijn vooroordeel bevestigd. Er ontbrak een essentieel onderdeel. Contact opgenomen met Koopjedeal. Kreeg vrijwel onmiddellijk een voorlopig antwoord. Er zou met de leverancier gecommuniceerd worden. Een dag later kreeg ik een 2e mail. De leverancier had laten weten dat een handleiding/tekening was toegevoegd die voor meerdere modellen geldt. Het ontbrekende onderdeel was niet nodig voor mijn besteld model. Er zou in het vervolg met een andere handleiding worden gewerkt! De stoel in elkaar gezet en...inderdaad, het bewuste onderdeel was niet nodig. Verder prima stoel.
Ben zeer te spreken over de afhandeling door Koopjedeal!!
Ik kreeg een melding van Post.nl dat een zending onderweg was. De naam van de afzender zei mij echter helemaal niets. Later bleek dat een bestelling bij Koopjedeal te zijn. Ik vind het erg verwarrend dat de bestelling bij Koopjedeal rechtstreeks door de leverancier wordt verzonden zonder de vermelding dat Koopjedeal de verantwoordelijke is.
Luud
Best

Gepubliceerd op: 12/11/2017

Pluspunten
Klachten oplossen.dit wordt niet gedaan.
heel de week mee bezig om de klacht vergoed te krijgen of twee nieuwe planten te verkrijgen.niet gelukt.Slechte service.
Planten zijn geleverd open doos met kapotte planten.kliko in
Het kost toch maar € 20,95 incl.bezorgkosten.waar praat je over.
Jopie Mureau
Rijsbergen

Gepubliceerd op: 10/11/2017

Pluspunten
uitstekend beschreven

h rinsma
leeuwarden

Gepubliceerd op: 09/11/2017

Pluspunten
Mooie producten en je kunt achteraf betalen.
Zorg voor ruime keuze.
Robert
Enschede

Gepubliceerd op: 08/11/2017

Pluspunten
goeie service

Maxime

Koopjedeal.nl
Ik heb me per email tig keer afgemeld voor de vele mails.
Nu krijg in plaats van geen mails, steeds meer spam!
diederen6@zonnet.nl
Brunssum

Gepubliceerd op: 08/11/2017

Pluspunten
Duidelijke taal
Juiste voorstelling
Vlotte levering
Spaarpunten

Johan
Brugge

Gepubliceerd op: 25/09/2017

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ