Bedrijfsgegevens

Website: www.koopjedeal.nl
Adres: Apolloweg 64 8239DA
Plaats: Lelystad
Telefoon: 0320 - 417539

Koopjedeal biedt dagelijks de allerleukste producten aan tegen de allerlaagste prijzen. Elke dag staan er 5 aanbiedingen online die slechts 24 uur geldig zijn. Koopjedeal is dagelijks te vinden in de volgende kranten: Algemeen Dagblad, Volkskrant, Trouw, Het Parool en de Telegraaf.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Koopjedeal.nl
totaal score
8.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1815 beoordelingen (12 maanden)
17622 beoordelingen (totaal)
107300 keer bekeken
93% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
61% (1102)
31% (567)
2% (35)
1% (21)
5% (90)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
Geen positieve kritiek van mijn kant. Ik wacht al sinds 15 juli op de tweede set dekbedovertrek. Ik heb op 26 juli een mail gestuurd maar een antwoord ho maar.
Verbeterpunten
Zorg dat de administratie en interne routing goed op orde is. Dat scheelt bij klanten ergernis en bespaart medewerkers veel onnodig werk.
Antwoord Koopjedeal.nl
Beste G.W. van der Bend,

Ik heb direct ons mailsysteem uitgeplozen, echter kan ik geen spoor herleiden naar een mailbericht van 26 juli. Ik heb gezocht op het e-mailadres dat u heeft achtergelaten bij het plaatsen van dit bericht.

In mijn systeem heb ik wel uw bestelnummer gevonden en zie ik dat inmiddels alles afgeleverd moet zijn.

Mocht het zo wezen dat dit niet het geval is, kunt u mij dan een e-mail sturen? Dan kunnen wij samen gaan zoeken naar een passende oplossing. U mag dit dan sturen naar krista@koopjedeal.nl

Met vriendelijke groet,

Krista
Team Webcare
G.W. van der Bend
Dinxperlo

Gepubliceerd op: 16/08/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Geen positieve kritiek van mijn kant. Ik wacht al sinds 15 juli op de tweede set dekbedovertrek. Ik heb op 26 juli een mail gestuurd maar een antwoord ho maar.
Verbeterpunten
 

Dinxperlo
02/08/2018

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Beter gewoon helemaal stoppen een normale reactie naar 3 maanden wachten kan er nog niet af !
Antwoord Koopjedeal.nl
Beste B van Zundert,

In mijn systeem zie ik dat u inmiddels wel alle producten heeft mogen ontvangen. Dit neemt natuurlijk niet weg dat het heel vervelend voor u is hoe alles is gelopen.

Ik wil graag met u samenwerken naar een passende tegemoetkoming, echter kan ik uit enkel uw verbeterpunten niet opmaken wat er precies allemaal fout is gegaan.

Bent u in de gelegenheid om mij hier een e-mail over te sturen? Dit mag naar krista@koopjedeal.nl

Met vriendelijke groet,

Krista
Team Webcare
B van zundert
Dordrecht

Gepubliceerd op: 16/08/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Bereikbaarheid, afhandeling klachten, op tijd leveren en de mogelijkheid geven om een order te annuleren. De beste tip is de aanbeveling om te stoppen met dit bedrijf.
Antwoord Koopjedeal.nl
Beste H.J.

Wat jammer om te vernemen dat u geen gehoor heeft gekregen op uw klachten. Ik heb dit per direct opgepakt met onze coördinator van de klachtenafdeling.

Ik heb uw wens direct in orde gemaakt, door uw bestelling te annuleren en het aankoopbedrag terug te storten op de rekening waarmee de betaling voldaan is.

Per mail ontvangt u ter bevestiging een creditnota. Dit is een geautomatiseerd proces en het kan zomaar wezen dat deze in uw ongewenste mails terecht komt.

Mijn welgemeende excuses voor alle ongemakken die u heeft ervaren.

Met vriendelijke groet,

Krista
Team Webcare
H.J.
Zeist

Gepubliceerd op: 15/08/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Toegezegde levertijden nakomen.
Klantenservice bereikbaarder maken.
E-mails sneller beantwoorden, een volle week wachten op antwoord is wel erg lang.
Antwoord Koopjedeal.nl
Beste Hans,

Allereerst wil ik u mijn excuses aanbieden vanwege het feit dat u zo lang heeft moeten wachten, dit is uiteraard niet de bedoeling geweest.

Ik heb per direct contact opgenomen met onze logistieke-afdeling, wat heeft geleid tot een urente verzending van uw bestelling.

Uw pakketje is dan ook nu in handen van PostNL en moet u binnen enkele uren een Track & Trace code per mail ontvangen. U mag er in ieder geval vanuit gaan dat uw pakket binnen twee werkdagen bij u wordt afgeleverd.

Met vriendelijke groet,

Krista
Team Webcare

Hans
Alphen

Gepubliceerd op: 15/08/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
geen
Verbeterpunten
Klantenservice, zo deze bestaat is bagger.
Levering niet op afgesproken termijn, geen antwoord op mails en bovendien telefonisch niet bereikbaar.
Antwoord Koopjedeal.nl
Beste J.P.

Het betreurt mij enorm dat de levering van uw bestelling zo lang op zich heeft moeten laten wachten. Dat u geen contact met ons heeft gekregen is uiteraard ook niet de bedoeling geweest.

Ik heb al uw mailtjes bekeken en zie dat u heeft aangegeven het wenselijk vindt dat de bestelling geannuleerd wordt. Dit heb ik voor u gedaan en het aankoopbedrag heb ik teruggestort op de rekening waarmee de betaling voldaan is.

Per mail heb ik u hiervan nog een bevestiging gestuurd. Mijn excuses voor de geleden ongemakken.

Met vriendelijke groet,

Krista
Team Webcare
J.P.
Nieuw Scheemda

Gepubliceerd op: 14/08/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Nu al meerdere keren meegemaakt dat een leverdatum aangegeven wordt die bij lange na niet gehaald wordt. Ook als deze datum overschreden wordt hoor je helemaal niets van het bedrijf. In eerste instantie heb ik een mail gestuurd waar zoals verwacht niet op gereageerd werd. De chatfunctie deed het wel. Toen ik had uitgelegd dat ik niets over mijn bestelling hoorde kreeg ik het standaard excuses verhaal en dat het druk is. Mij werd medegedeeld dat de verwachting is dat mijn bestelling eind van de week zou aankomen. Dat is maar liefst twee weken later als was toegezegd. Toen ik kritisch werd en schreef dat dit niet mijn eerste slechte ervaring was werd er ook op de chat niet meer gereageerd.
Antwoord Koopjedeal.nl
Beste Ron,

Wat vervelend om te vernemen dat u zo veel moeite heeft moeten doen om contact met ons te krigen, hiervoor onze excuses.

Ik heb direct contact opgenomen met onze logistieke-afdeling om te vragen of zij uw bestelling voorrang kunnen geven bij het inpakken en het verzenden. Naar verwachting wordt uw pakket binnen twee werkdagen bij u afgeleverd. Ter bevestiging ontvangt u per mail de Track & Trace gegevens om zo het aflevermoment inzichtelijk te krijgen.

Om af te sluiten wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor de opgelopen vertraging.

Met vriendelijke groet,

Krista
Team Webcare
Ron
Amstelveen

Gepubliceerd op: 14/08/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
lekker voordelig
Verbeterpunten
Zeggen dat ze op een bepaalde datum leveren, ,maar komen hun afspraak niet na en laten dit ook niet op tijd weten!
10 juli besteld, 17 juli zouden ze het leveren, nu 30 juli en nog steeds niks (zelfs geen nieuwe datum bekend).
Antwoord Koopjedeal.nl
Beste Tommy,

Wat vervelend om te vernemen dat uw ervaringen bij Koopjedeal enkel een één waard zijn, dit is niet onze bedoeling geweest.

Ik heb u een e-mail gestuurd met verdere informatie over uw bestelling.

Onze excuses voor de geleden ongemakken.

Met vriendelijke groet,

Krista
Team Webcare
Tommy
Breda

Gepubliceerd op: 13/08/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
geen gevonden. Niets en zeer lange periode niets geleverd ondanks berichten hierover sinds 25 juli van toezending. Niemand telefonisch te bereiken. Ondanks lang wachten wordt gewoon verbroken na bericht over nog 8 wachtenden voor u. Schandalige behandeling van de klant die reeds heeft betaald!
Verbeterpunten
Op tijd leveren volgens afspraak.
Klantvriendelijker behandeling. Bijvoorbeeld contact mogelijk maken per telefoon etc...
Antwoord Koopjedeal.nl
Beste,

Wat vervelend om te vernemen dat uw bestelling tot op heden nog niet is afgeleverd, dit is uiteraard niet de bedoeling geweest.

Heeft u voor mij uw bestelnummer? Dan zal ik de status van uw bestelling opvragen bij onze logisitieke-afdeling.

Met vriendelijke groet,

Krista
Team Webcare
Wim
Oosterbeek

Gepubliceerd op: 13/08/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Lijkt goedkoop allemaal.
Verbeterpunten
Op tijd leveren volgens afspraak

30/07/2018

Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Het bestelde product is uiteindelijk geleverd
Verbeterpunten
Communicatie!! Nadat ik de automatische bevestiging van bestelling en betaling had gekregen, hoorde ik niets meer, ook niet na een mail aan het info adres waar Ilse naar verwijst. Na zes dagen stond de leverancier ineens voor mijn deur. Gelukkig was ik thuis, ik twijfel of het anders alsnog geleverd zou zijn.
Antwoord Koopjedeal.nl
Beste Hannie,
Wat fijn om te horen dat u uw bestelling heeft ontvangen. Vervelend dat dit onaangekondigd is gebeurd! Normaal gesproken ontvangt u na verzending van uw pakket een e-mail van de met de verzendgegevens. Mogelijk dat deze in uw ongewenste mail/spam terecht is gekomen?
Graag verneem ik wat wij voor u kunnen betekenen om uw ervaring aangenamer te laten verlopen. Dit bericht mag u sturen naar info@koopjedeal.nl, t.a.v. Webcare Roos en o.v.v. uw bestelnummer.

In afwachting op uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Roos
Team Webcare
Hannie
Amsterdam

Gepubliceerd op: 12/08/2018
Aanbeveling: nee


9
Pluspunten
Wat een prettige service! Levering kwam wat later maar dit werd allemaal super vriendelijk afgehandeld :)
Verbeterpunten
 
Antwoord Koopjedeal.nl
Beste Roos,

Wat leuk om te horen dat u zo een positieve ervaring heeft gehad bij Koopjedeal.nl!
Hopelijk kunnen wij uw bestelling in de toekomst op het juiste moment afleveren voor de volledige 5 sterren!

Met vriendelijke groet,

Roos
Team Webcare
Roos
Amsterdam

Gepubliceerd op: 10/08/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer