Website: www.koopjedeal.nl
Adres: Apolloweg 64 8239DA
Plaats: Lelystad
Telefoon: 0320 - 417539

Koopjedeal biedt dagelijks de allerleukste producten aan tegen de allerlaagste prijzen. Elke dag staan er 5 aanbiedingen online die slechts 24 uur geldig zijn. Koopjedeal is dagelijks te vinden in de volgende kranten: Algemeen Dagblad, Volkskrant, Trouw, Het Parool en de Telegraaf.

Koopjedeal.nl

Pluspunten
Bed is goed
Levertijden die beloofd worden zijn geen waarheid.
Uiteindelijk dik 3 weken op het bed moeten wachten.
Mijn 2e bestelling wacht ik nog steeds op. Dus helaas geen lakens op het bed.
Telefonisch contact is niet prettig.
Chatcontact is matig. Uiteindelijk lost het niets op!
Communiceer naar klanten dat het mooie aanbiedingen zijn maar dat je niets kan zeggen over levertermijnen.
Want dit is irritant.
Ik had m'n werk geregeld ivm levering bed en de dag ervoor dacht ik, toch even checken en toen bleek het niet geleverd te worden! Voor niets een dag vrij !
Corinne
Ede

Gepubliceerd op: 09/12/2017

Pluspunten
Geen! Bestelde gordijnen waarbij 20 haakjes te weinig werden geleverd. Contact opgenomen en zou worden doorgegeven... Niets meer gehoord. Via chat nogmaals nagevraagd. Even enkele reacties en toen niets meer. Na ruim een half uur heb ik de chat beëindigd. Nu kan een stel gordijnen niet worden opgehangen.
Nalevering waarmaken, met chatten fatsoenlijk te woord staan en niet zomaar ineens geen reactie meer geven.
IB
Hoorn

Gepubliceerd op: 08/12/2017

Vandaag 21/11/2017 in de aanbieding 6 paar sokken voor
€ 29,95. Dezelfde sokken kosten deze week bij de Digros per paar € 2,99 is dus voor 6 paar nog geen € 18. Waarom een koopjedeal als totaalprijs € 12 meer is.
wim
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 05/12/2017

Pluspunten
Snelle terugbetaling maar als je eenmaal iets aangeschaft heb bij dit bedrijf kom je niet meer van de nieuwsbrieven af. Al weken dagelijks afgemeld, na contact zou ik handmatig verwijderd worden, daarna, na chatten, zou ik definitief uit de database verwijderd worden, daarna na boos worden zou ik weer handmatig verwijderd worden en het management zou in kennis gesteld worden, maar nog steeds krijg ik nieuwsbrieven en wel dagelijks. Heel vervelend.
Als je iets belooft doe het dan ook. De dagelijkse nieuwsbrieven ervaar ik als spam
B
Leiden

Gepubliceerd op: 04/12/2017

joop

Gepubliceerd op: 29/11/2017

John

Gepubliceerd op: 27/11/2017

Pluspunten

Retourprocedure slecht. Moet 7 mailtjes sturen, 2 x verzendbewijs sturen om niet al het geld terug te krijgen. Onduidelijk waarom er geld wordt ingehouden. Afrader
Edwin

Gepubliceerd op: 25/11/2017

Pluspunten
Vriendelijke mensen aan de telefoon en in de chat
Bestelling gedaan op 1 nov. Niets meer gehoord maar wel betaald! Gebeld, 3 x in de wachtrij en aan de beurt verbinding weg! Uiteindelijk aan telefoon, bestelling kon niet gevonden worden, uiteindelijk via postcode. Zou de dag daarna geleverd worden, niets ontvangen, gechat: werd nu vandaag - gisteren- verstuurd! Niets ontvangen, weer gebeld : nee, was nog niet binnen bij hen, daarna zou eea verzonden worden dus nu over 3 dagen. In advertentie stond max 5 dagen levertijd. Nu ruim week voorbij nog niks en vooruitzicht begin volgende week. Kortom, niet proffesioneel, en logistiek niet op orde! Medewerkers weten het blijkbaar ook niet.
Leo

Gepubliceerd op: 23/11/2017

Pluspunten

Waardeloze onoverzichtelijke bestelsite. Chaotisch voor een nieuwe klant.
Eef
Hoogeveen

Gepubliceerd op: 21/11/2017

Pluspunten
Waardeloos bedrijf!
Komt afspraken niet na en stuurt klanten van het kastje naar de muur.
Bestelling geplaatst, leverancier geeft totaal niet thuis.
Het enige dat Koopjedeal doet is een mailtje sturen naar de leverancier. (reeds 4x gebeurd). Dat stadium lijkt me inmiddels ver voorbij.
Klantvriendelijkheid en daadkracht
zeer ontevreden klant al weken zonder bestelling
Den Bosch

Gepubliceerd op: 16/11/2017