Website: www.koopjedeal.nl
Adres: Apolloweg 64 8239DA
Plaats: Lelystad
Telefoon: 0320 - 417539

Koopjedeal biedt dagelijks de allerleukste producten aan tegen de allerlaagste prijzen. Elke dag staan er 5 aanbiedingen online die slechts 24 uur geldig zijn. Koopjedeal is dagelijks te vinden in de volgende kranten: Algemeen Dagblad, Volkskrant, Trouw, Het Parool en de Telegraaf.

Koopjedeal.nl
8.2
19198 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
goede en snelle en betrouwbare levering. Bij eventuele retouren totaal geen problemen.

Frits
Amstelveen

Pluspunten
De eerlijke advies prijs op de site tonen, niet 30 euro hoger, zodat je elders het artikel voor veel minder krijgt. Ik bestelde tandenborstels advies prijs 69,95 voor 24,95. Elders bleek de adviesprijs van dezelfde borstel 29;95 en kon ik deze bestellen voor 16,95. Al is de leugen nog zo snel... borstels geannuleerd via email, mail werd bevestigd maar niet gelezen. Borstels worden 4 dagen later toch voor mij ingepakt. beetje jammer dit allemaal, vooral die foute adviesprijs als lokkertje..Bah, wat een bedrijf!
Teus
SEROOSKERKE WALCHEREN

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten
altijd efficiente afronding

gaia-abc
waalwijk

Cor
Heerlen

Pluspunten

Reageren niet op klanten van niet ontvangn producten! Alleen dat ze je klacht hebben ontvangen en binnen 3-5 dagen zullen reageren. Niet dus! Ook niet op reminders.
Als je tussen 9 en 17 uur belt krijg je te horen dat ze nu dicht zijn en alleen tussen deze tijden bereikbaar zijn! Niet dus!
Robert
Alkmaar

Pluspunten

Verkeerde item ontvangen, teruggestuurd, mailtje dat het helaas 7 werkdagen ipv de gebruikelijke 3 gaat duren door drukte, na 10 werkdagen weer een mailtje, niets gehoord, na 1 maand getracht te bellen, kan achter aansluiten bij 28 bellers, Krijg de indruk dat de wachtrij alleen maar inkort doordat mensen het opgeven, na een half uur ook maar opgehangen. Wat een tent. Hier koop ik nooit meer wat. In de tussentijd wacht ik nog steeds op het geld dat ze me schuldig zijn.
Stef
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten
Goede artikelomschrijving. Goede prijs.
Leveringsdatum zo mogelijk duidelijk aangeven.
W. Brommer
Ommen

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten
tot nu toe helaas niet!
bestelling is deels geleverd terwijl factuur betaald is, krijg ook nog een mail van afterpay dat ik moet betalen, ik krijg geen antwoorden op mijn mails! telefonisch enorme wachttijden, waar kan ik heen met mijn klachten??? ik krijg aanmaningen van afterpay terwijl bestelling betaald is, volgens afterpay moet ik bij koopjedeal zijn, daar krijg ik geen reactie! wie kan mij helpen?
Gijs
Kesteren

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten
Geen!!
-Neem meer telefonistes aan zodat ik niet continue 40 of meer wachtenden voor mij heb.
- Als ik zeg dat ik op een bepaalde datum nog steeds iets niet heb ontvangen, vraag dan niet een week later (als eerste reactie) of ik het dan al wel ontvangen heb
E. Siemons
Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten
Ondertussen 5 bestellingen gedaan, de 1ste levering was snel en goed, maar helaas bij de overige 4 wacht ik er nog steeds op. Bestelling 2 is van 12 november. Zet dan niet bij het product 3 tot 5 werkdagen!!!!
- Communicatie kan beter en geen standaard mail sturen
- Levertijden mag wel sneller, het is nu net Ali Express ;-)
- Zending volgen op account is onduidelijk
Mary
Krimpen aan den Lek