Website: http://www.koop-een-partytent.nl
Adres: Sluisweg 200 5237MZ
Plaats: 's-Hertogenbosch

Koop-een-partytent.nl
7.9

Pluspunten
Goede prijs kwaliteit. Duidelijke website
Ik bestelde op zaterdag en kon als bezorgoptie de eerstvolgende maandag doorgeven. Maandagavond kom ik er echter pas achter dat in de kleine lettertjes staat dat dinsdag wordt bezorgd. Mail over bezorgmoment is niet heel duidelijk.
M.
Terheijden

Gepubliceerd op: 17/01/2020

Pluspunten
Het tentzeil was zichtbaar gebruikt en zat onder de kreuken die erg opvallen door hun kleur. Ook was het zeil op een aantal plekken genaaid.
Beste Filip,

Bedankt voor uw beoordeling. Zojuist heb ik getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Wat enorm vervelend te vernemen dat u een tent heeft ontvangen, welke mogelijk gebruikerssporen vertoont, mijn oprechte excuses hiervoor. Graag wil ik u hiervoor een passende oplossing bieden. Zou u contact op willen nemen met telefoonnummer 088-2266300, of mailen naar info@laagsteprijsgarantie.com. Zodoende kijk ik graag direct met u mee naar een passende oplossing.

In afwachting van uw reactie, verblijf ik.
Marloes
Team klantenservice
Filip

Gepubliceerd op: 16/01/2020

Pluspunten
telefonische bereikbaarheid en de service

H. Aalbers
Nijmegen

Gepubliceerd op: 16/01/2020

Pluspunten
Heb nog niets ontvangen!!!!
Beloftes waarmaken!
Beste Piet,

Bedankt voor uw beoordeling.
Naar aanleiding van ons telefonisch contact, stuur ik u enkel nog een dit bericht ter bevestiging.
Zoals besproken is alles nu ontvangen, en is voor nu alles in orde. Het is spijtig dat het niet direct opgelost kon worden tijdens de levering met oudjaar, en dit neem ik intern ook zeker nog mee. Mochten er in de toekomst nog vragen zijn, verneem ik deze graag van u!

Kimberly,
088-2266300
Piet
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 15/01/2020

Pluspunten
Heel snel geleverd hele lage prijs!

Doeye

Gepubliceerd op: 14/01/2020

Pluspunten
snelle levering
?
Matty
Leusden

Gepubliceerd op: 14/01/2020

Pluspunten
Afspraak is afspraak !
Top!
Geen klachten, ik heb weinig geduld met laptops etc , dus kwam er niet uit om te betalen , maar keurig telefonisch geholpen !!
Breko aannemingsbedrijf bv
Melick

Pluspunten

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen. Deze zou ik zaterdag ontvangen maar is teruggestuurd naar jullie..
Beste Anke,

Wij hebben meerdere malen getracht te bereiken, helaas zonder succes. Graag wil ik samen met u kijken of we nog iets voor u kunnen betekenen. Mocht dit niet het geval zijn, vraag ik u vriendelijk de bestelling nogmaals te beoordelen, daar u het product inmiddels heeft mogen ontvangen. Ik heb u hier zojuist een nieuwe uitnodiging gestuurd.

Mocht ik in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen, verneem ik dit uiteraard graag van u.

Marloes
Customer Service
A.Hoge
Klazienaveen

Klazienaveen
30/12/2019

Pluspunten
Duidelijke communicatie en snelle service
Indien een doos wordt opengemaakt om goederen erbij te stoppen zou dit beter dicht getaped kunnen worden (in mijn geval )
Laura

Pluspunten

Het verloop van de verzending zou wel beter kunnen want eerst zeiden ze een tijd en halverwege de dag veranderde naar de avond en hadden we dus voor niks een vrije dag genomen.
Monique
Vleuten

Gepubliceerd op: 13/01/2020

Copyright © 2008 - 2020 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ