Bedrijfsgegevens

Website: http://www.koop-een-partytent.nl
Adres: Sluisweg 200 5237MZ
Plaats: 's-Hertogenbosch
Telefoon: 088-2266300

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Koop-een-partytent.nl
totaal score
8.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1557 beoordelingen (12 maanden)
3500 beoordelingen (totaal)
16583 keer bekeken
92% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
62% (959)
27% (413)
5% (77)
4% (61)
3% (48)

Klantbeoordelingen

9
Pluspunten
Snel geleverd, in goede staat.
Verbeterpunten
Bezorging (alhoewel niet door het bedrijf zelf gedaan) is dramatisch. Pakket is bij de voordeur gezet, klaar voor jan en alle man om gestolen te worden.
Klant

Gepubliceerd op: 21/04/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Aangenaam verrast!
Binnen 15 uur geleverd.
Verbeterpunten
 
Shadowfax Coaching
Doorn

Gepubliceerd op: 20/04/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Super stevige partytent. Goede kwaliteit/prijsverhouding. Goede levering.
Verbeterpunten
 
Chris
heikant

Gepubliceerd op: 20/04/2018
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
Ik hoop dat het morgen lukt.
Verbeterpunten
Er is me beloofd dat ik van daag mijn partytent zou nu ben hebben maar helaas is dat niet zo tegenvaller.
Antwoord Koop-een-partytent.nl
Beste,

Bedankt voor uw beoordeling.

Wat enorm vervelend om te lezen dat op welke wijze de levering van uw bestelling is verlopen. Dit is absoluut niet de bedoeling. Onze oprechte excuses hiervoor!

Wanneer ik in het systeem kijk, zie ik dat de levering van uw bestelling inderdaad vertraagd is geweest. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij zullen hier dan ook direct een melding van maken bij onze transporteur. Graag vernemen wij van u per e-mail via info@laagsteprijsgarantie.com of de levering inmiddels goed bij u heeft plaatsgevonden en of het product aan uw verwachtingen voldoet. Zodoende kijken wij graag mee naar een passende oplossing/tegemoetkoming voor deze ontstane situatie.

Met vriendelijke groet,
Gina van der Geld-Giesbers
Team Klantenservice
Klant

Gepubliceerd op: 20/04/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Dijkstra
Groningen

Gepubliceerd op: 20/04/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Super snelle levering, en de tent is uitstekende kwaliteit.
Verbeterpunten
 
Miranda
Alphen aan den rijn

Gepubliceerd op: 20/04/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Alles prima volgens afspraak
Verbeterpunten
 
Martine
Hilversum

Gepubliceerd op: 20/04/2018
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Makkelijk te bestellen via de site.
Verbeterpunten
Besteld met een zaterdaglevering maar hij kwam niet. Daardoor is ons feest helemaal in het water gevallen. Tent niet gekomen. Er is beloofd dat het aankoopbedrag teruggestort zou worden meteen, maar tot op heden niets ontvangen.
Antwoord Koop-een-partytent.nl
Beste,

Bedankt voor uw beoordeling.

Wat enorm vervelend om te lezen op welke wijze de levering van uw bestelling. Dit is absoluut niet de bedoeling. Onze oprechte excuses hiervoor!

Uiteraard is het niet de bedoeling dat de levering niet op de afgesproken datum bij u plaatsvindt. Wanneer wij in het systeem kijken, zien wij dat u heeft aangegeven de partytent niet meer wensen te ontvangen. De terugbetaling van uw bestelling heeft op 5 april 2018 plaatsgevonden. Mocht u dit aankoopbedrag inmiddels niet hebben ontvangen, dan vernemen wij dit uiteraard graag.

Mocht u in de toekomst ondanks deze bestelling, wederom een bestelling bij ons wensen te plaatsen, dan vernemen wij dit graag van u. Zodoende kijken wij graag mee naar een passende aanbieding hiervoor.

Met vriendelijke groet,
Gina van der Geld-Giesbers
Team Klantenservice
Klant

Gepubliceerd op: 19/04/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
na een klacht op dit beoordeling forum netjes reactie gekregen van de klantenservice.

Overigens mooie partytent geleverd voor een nette prijs
Verbeterpunten
 
Antwoord Koop-een-partytent.nl
Beste,

Bedankt voor uw beoordeling.

Wat enorm vervelend om te lezen dat op welke wijze de levering van uw bestelling is verlopen. Dit is absoluut niet de bedoeling. Onze oprechte excuses hiervoor!

Wanneer ik in het systeem kijk, zie ik dat er inderdaad enige vertraging is geweest en dat uw bestelling niet is verlopen zoals deze hoort te verlopen. Daarnaast zien wij dat uw bestelling op 6 april jl. alsnog bij u is geleverd. Graag vernemen wij van u per e-mail via info@laagsteprijsgarantie.com of de levering goed bij u heeft plaatsgevonden en of de partytent aan uw verwachtingen voldoet. Zodoende kijken wij graag mee naar een passende oplossing/tegemoetkoming voor deze ontstane situatie.

Met vriendelijke groet,
Gina van der Geld-Giesbers
Team Klantenservice
J.J.

Gepubliceerd op: 19/04/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Positieve punten kan ik nog niet noemen want ik heb mijn party tent nog niet mogen ontvangen ., (vorige week zaterdag besteld ) besteld tijdens het paasweken dus vandaag besteld morgen in huis had ik ook niet op gerekend . Maar dat er nagenoeg een week overheen gaat hadden ze mischien wel in de advertentie kunnen vermelden.
Verbeterpunten
Mischien in zee gaan met een ander postbedrijf .,

partytent zou woensdag morgen komen . Geen track en trace nummer ontvangen .
Erachteraan gebelt .
Party tent zou donderdag komen .

Track en trace nummer ontvangen tevens een tijdstip wanneer dynalogic langs zou komen..

Dus ik gezorgd dat ik thuis was.
Kreeg ik opeens een mailtje dat ze langs waren geweest en dat er niemand thuis was.,

En dat terwijl er hier niemand was geweest . En ik dis voor niks had zitten wachten .,Ook op de camera beelden hier rondom het huis is nergens geen dynalogic te zien .,
Ze waren dus helemaal niet langs geweest.

Dus gebeld met dynalogic (zoveel cent per minuut)

Nu komen ze waarschijnlijk morgen.,

Het zal mij benieuwen..,
Waarschijnlijk loopt het bij mijn tent toevallig helemaal mis. Maar dat ze zeggen dat ze aan de deur zijn geweest dat is niet zo netjes.

05/04/2018

Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
- snelle levering
- komen afspraken goed naar
Verbeterpunten
 
G
Dussen

Gepubliceerd op: 19/04/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer