Website: http://www.koop-een-partytent.nl
Plaats: 's-Hertogenbosch

Koop-een-partytent.nl
8.2

Pluspunten

Geen troep verkopen jullie zijn geen kringloop winkel
Beste Patrick,

Bedankt voor uw beoordeling, wat enorm vervelend dat u het geleverde product als 'troep' ervaart! Dit is natuurlijk niet de bedoeling, mijn oprechte excuses hiervoor. Graag verneem ik van u wat u precies ervaart aan uw bestelling daar ik helaas geen contactmoment in uw order genoteerd zie staan.

Zodoende kijk ik graag met u mee naar de ontstane situatie en een passende oplossing hiervoor. Indien u foto's heeft, wil ik u graag verzoeken deze te versturen naar info@laagsteprijsgarantie.com onder vermelding van uw ordernummer zodat ik met u mee kan kijken naar een passende oplossing.

Ik hoop van u te mogen vernemen,

Patrick van Buuren
Grou

Gepubliceerd op: 24/05/2019

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Goede en snelle afwikkeling betreft bestellen en levering Retourzending in werking gesteld betreft Daar ook snel en goed afgewikkelt

Eelkje

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Snelle levering, prima product geleverd.

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Snelle reactie met vragen en snelle levering

Wilfred
Zoelen

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Snelle levering. Prima kwaliteit

Jos

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
snelle reactie en snelle levering alles prima geregeld

Gerard Heijnen
VLISSINGEN

Pluspunten

1 van de 4 producten geleverd. Terwijl het op 1 order staat.
Door het zoek raken in het postsorteercentrum..... Dag erna zou het geleverd worden.

dag 2:
Vraag ik om een track&trace via de mail en blijkt dat de postpakket niet ingescand te zijn. Erg slap verhaal.

Voor 21:00 besteld volgende dag in huis? Nou ik dacht het niet

Dag 3:
Nog steeds geen track&trace ontvangen ik vraag me af of het vandaag geleverd gaat worden.
Beste Wijnand,

Bedankt voor uw beoordeling, wat enorm vervelend dat uw bestelling niet correct geleverd is! Dit is natuurlijk niet de bedoeling, mijn excuses hiervoor.

Na controle van de Track en Trace codes zie ik dat er één pakket is geleverd, één pakket vertraagd is en dat mijn collega een nieuwe zending heeft ingepland voor het vertraagde pakket. Wanneer ik de bestelling dan ook controleer, zie ik dat de vertraging van DPD er voor heeft gezorgd dat u de helft van de bestelling inmiddels dubbel heeft ontvangen.

Ik wil dan ook graag met u in contact komen om de situatie met u door te nemen en te kijken naar een passende oplossing hiervoor. U kunt mij dan ook bereiken via info@laagsteprijsgarantie.com of op 088-2266300, ik help u dan graag verder.

Ik hoop van u te mogen vernemen!

Pluspunten

Ik heb nog steeds niks ontvangen...maar ik begreep dat het probleem ligt bij Dpd maar alsnog is verveelend al 2 keer gebeld en zat 2 dagen thuis te wachten voor niks...nu hebben ze mij weer gezegt morgen ...ik hoop zo anders hoeft ik het ook niet meer.
Beste Frank,

Bedankt voor uw beoordeling, wat enorm vervelend dat de levering van uw bestelling niet goed verloopt! Dit is natuurlijk zeer betreurenswaardig, mijn oprechte excuses hiervoor.

Na controle zie ik inderdaad diverse vertragingen vanuit DPD, echter had u hier natuurlijk over geïnformeerd moeten worden! Ik zie dat de levering inmiddels heeft plaatsgevonden, ik verneem dan ook graag van u hoe deze is verlopen. Zodoende neem ik de situatie graag met u door en kijk ik met u mee naar een passende oplossing voor het ongemak en voor de vertraging welke u heeft ervaren!

U kunt mij bereiken via info@laagsteprijsgarantie.com of op 088-2266300. Ik hoop van u te mogen vernemen

Nijmegen

Gepubliceerd op: 22/05/2019