Website: http://www.koop-een-partytent.nl
Adres: Sluisweg 200 5237MZ
Plaats: 's-Hertogenbosch

Koop-een-partytent.nl
21986 keer bekeken

Pluspunten
Snelle levering verder niks
Maak dat ding een beetje windbestendig en zorg dat die buizen wat dikker zijn zodat ze niet verbuigen 1 keer opgezet en heb hem bij het afval kunnem gooien
Beste Robbin,

Bedankt voor uw beoordeling.
Wat enorm vervelend om te lezen dat uw partytent direct defect is geraakt, mijn oprechte excuses hiervoor. Dit zou absoluut niet moeten kunnen.

Graag wil ik deze situatie direct bij u oplossen.
Ik wil u graag vragen of u foto's kunt maken van de defecten aan uw partytent. Zodoende kijk ik direct mee naar een passende oplossing voor deze situatie.
Ik verneem graag van u per e-mail via info@laagsteprijsgarantie.com.

Ik verneem graag van u!

Robbin
Beerzerveld

Gepubliceerd op: 13/01/2019

Pluspunten
Tot op heden de service
Zorgen dat alles gecheckt word voordat dot verzonden word
Beste,

Bedankt voor uw beoordeling.
Wat enorm vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over uw bestelling, mijn excuses hiervoor. U heeft contact gehad met onze klantenservice daar u de bestelling incompleet had ontvangen. Op 28 december jl. is er met u afgesproken om de gehele partytent bij u om te ruilen.

Graag verneem ik van u of u de gehele tent in goede orde heeft ontvangen en deze situatie naar uw tevredenheid bij u is opgelost. Indien dit niet het geval is, los ik graag alsnog deze situatie volledig naar uw tevredenheid bij u op. Ik verneem dit graag van u per e-mail via info@laagsteprijsgarantie.com.

Gepubliceerd op: 11/01/2019

Pluspunten

Dak van de tent zitten gaten in
Beste Pascal,

Bedankt voor uw beoordeling.
Wat enorm vervelend om te lezen dat er in de door u bestelde partytent gaten in het dakzeil zitten, mijn excuses hiervoor.

Graag ontvang ik van u foto's van de defecten aan het dakzeil van uw partytent. Deze foto's ontvang ik graag van u per e-mail via info@laagsteprijsgarantie.com. Daarnaast verneem ik ook graag van u per e-mail of u het dakzeil op deze wijze is geleverd of op welke wijze deze defecten zijn ontstaan. Zodoende kijk ik direct met u mee naar een passende oplossing voor deze situatie.

Ik verneem graag van u!

Pascal
Doesburg

Gepubliceerd op: 08/01/2019

Pluspunten

Waardeloze handleiding, het dakdoek scheurt op alle hoeken ... kortom een zware teleurstelling.
Beste Edwin,

Bedankt voor uw bericht.
Wat enorm vervelend om te lezen dat het dakzeil van uw partytent al defecten vertoont en dat u ook niet tevreden bent over de bij u geleverde handleiding, mijn oprechte excuses hiervoor. Dit is natuurlijk absoluut niet de bedoeling.

Graag wil ik u vriendelijk vragen of u foto's zou kunnen maken van de defecten aan uw partytent. Zodoende kijk ik direct met u mee naar een passende oplossing voor deze situatie. Daarnaast verneem ik ook graag van u waarom u niet tevreden bent over deze handleiding, zodoende nemen wij dit uiteraard graag mee.

Ik ontvang deze foto's graag van u per e-mail via info@laagsteprijsgarantie.com. Zodoende kijk ik direct met u mee naar een passende oplossing.

Edwin

Gepubliceerd op: 07/01/2019

Pluspunten
Het bedrijf zal best goed zijn, maar heb na moeten mailen waar mijn statafels bleven, waren ze dus manco. Nu heb ik ze eenmaal en zijn ze kapot.
De statafels beter verpakken. Of een beter post bezorgbedrijf zoeken
Beste Marco,

Bedankt voor uw beoordeling.
Wat enorm vervelend om te lezen op welke wijze u uw bestelling heeft ervaren, mijn oprechte excuses. Dit is natuurlijk niet de wijze waarop uw bestelling hoort te verlopen.

U heeft contact gehad met onze klantenservice. Helaas was het pakket ontraceerbaar bij onze transporteur waardoor wij een nieuw pakket naar u hebben toegestuurd. Vervolgens heeft er ook een nalevering bij u plaatsgevonden van twee nieuwe tafelbladen. Deze zijn op de aangegeven datum bij uw buren geleverd, daar u niet thuis was op deze datum.

Graag verneem ik van u of u de nieuwe tafelbladen in goede orde heeft ontvangen en deze situatie naar uw tevredenheid bij u is opgelost. Dit verneem ik graag van u per e-mail via info@laagsteprijsgarantie.com.

Marco van Dijk
Nistelrode

Gepubliceerd op: 07/01/2019

Pluspunten
Zeer slechte kwaliteit van producten.
Tot twee keer toe zwaar beschadigde statafels ontvangen. Verpakking was veel te zwak ook.
Beste Tijss,

Bedankt voor uw bericht.
Wat enorm vervelend om te lezen dat u uw bestelling tweemaal defect heeft ontvangen, mijn oprechte excuses hiervoor. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.

U heeft hierover contact gehad met onze klantenservice en u heeft aangegeven dat u uw bestelling wenst te retourneren. Wij hebben uw bestelling bij u opgehaald en u mag de terugbetaling binnen drie werkdagen op uw rekening verwachten. Nogmaals onze oprechte excuses voor de wijze waarop uw bestelling is verlopen.

Mocht u ondanks deze bestelling in de toekomst wederom een bestelling bij ons wensen te plaatsen, dan kijk ik graag mee naar een passende aanbieding hiervoor.

Tijss

Gepubliceerd op: 06/01/2019

Pluspunten
Snelle, goede service
Jeanette Bierkens
Rijsbergen

Gepubliceerd op: 05/01/2019

Pluspunten
Na bestellen correcte verwerking en email bestelproces:
Bestelling 1 dag later naar tevredenheid geleverd!
Zou vandaag geleverd worden maar steeds niets ontvangen. Geen bericht of iets.
Beste Xander,

Bedankt voor uw beoordeling.
Wat enorm vervelend om te lezen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen, mijn oprechte excuses hiervoor. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wanneer ik uw bestelling bekijk, zie ik dat de levering één werkdag later bij u heeft plaatsgevonden.

Helaas had uw pakket vertraging opgelopen bij onze transporteur door de feestdagen. Uiteraard had u hiervan wel een bericht horen te ontvangen vanuit onze transporteur. Wij gaan hier dan ook zeker een melding van maken. Mocht u uw pakket nog niet in goede orde hebben ontvangen, dan verneem ik dit graag van u. Zodoende kijk ik graag met u mee naar een passende oplossing.

Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak!

Xander
Elburg

Gepubliceerd op: 04/01/2019

Pluspunten
Na bestellen correcte verwerking en email bestelproces
Zou vandaag geleverd worden maar steeds niets ontvangen. Geen bericht of iets.

Elburg
21/12/2018

Pluspunten
Bijzonder snelle levering.
Kwaliteit van de bestelde tent laat te wensen over, kapot (gescheurd) door de wind na 1 avond gebruik. Misschien betere kwaliteit aanbieden of vermelden.

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
Goeie klantenservice
Kwaliteit van product is matig/slecht
Marco
Ambt Delden