Website: http://www.koop-een-partytent.nl
Adres: Sluisweg 200 5237MZ
Plaats: 's-Hertogenbosch

Koop-een-partytent.nl

Pluspunten
Snel geleverd, in goede staat.
Bezorging (alhoewel niet door het bedrijf zelf gedaan) is dramatisch. Pakket is bij de voordeur gezet, klaar voor jan en alle man om gestolen te worden.

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Pluspunten
Aangenaam verrast!
Binnen 15 uur geleverd.

Shadowfax Coaching
Doorn

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
Super stevige partytent. Goede kwaliteit/prijsverhouding. Goede levering.

Chris
heikant

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
Ik hoop dat het morgen lukt.
Er is me beloofd dat ik van daag mijn partytent zou nu ben hebben maar helaas is dat niet zo tegenvaller.

Bedankt voor uw beoordeling.

Wat enorm vervelend om te lezen dat op welke wijze de levering van uw bestelling is verlopen. Dit is absoluut niet de bedoeling. Onze oprechte excuses hiervoor!

Wanneer ik in het systeem kijk, zie ik dat de levering van uw bestelling inderdaad vertraagd is geweest. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij zullen hier dan ook direct een melding van maken bij onze transporteur. Graag vernemen wij van u per e-mail via info@laagsteprijsgarantie.com of de levering inmiddels goed bij u heeft plaatsgevonden en of het product aan uw verwachtingen voldoet. Zodoende kijken wij graag mee naar een passende oplossing/tegemoetkoming voor deze ontstane situatie.

Dijkstra

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
Super snelle levering, en de tent is uitstekende kwaliteit.

Miranda
Alphen aan den rijn

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
Alles prima volgens afspraak

Martine
Hilversum

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
Makkelijk te bestellen via de site.
Besteld met een zaterdaglevering maar hij kwam niet. Daardoor is ons feest helemaal in het water gevallen. Tent niet gekomen. Er is beloofd dat het aankoopbedrag teruggestort zou worden meteen, maar tot op heden niets ontvangen.

Bedankt voor uw beoordeling.

Wat enorm vervelend om te lezen op welke wijze de levering van uw bestelling. Dit is absoluut niet de bedoeling. Onze oprechte excuses hiervoor!

Uiteraard is het niet de bedoeling dat de levering niet op de afgesproken datum bij u plaatsvindt. Wanneer wij in het systeem kijken, zien wij dat u heeft aangegeven de partytent niet meer wensen te ontvangen. De terugbetaling van uw bestelling heeft op 5 april 2018 plaatsgevonden. Mocht u dit aankoopbedrag inmiddels niet hebben ontvangen, dan vernemen wij dit uiteraard graag.

Mocht u in de toekomst ondanks deze bestelling, wederom een bestelling bij ons wensen te plaatsen, dan vernemen wij dit graag van u. Zodoende kijken wij graag mee naar een passende aanbieding hiervoor.

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten
na een klacht op dit beoordeling forum netjes reactie gekregen van de klantenservice.

Overigens mooie partytent geleverd voor een nette prijs

Bedankt voor uw beoordeling.

Wanneer ik in het systeem kijk, zie ik dat er inderdaad enige vertraging is geweest en dat uw bestelling niet is verlopen zoals deze hoort te verlopen. Daarnaast zien wij dat uw bestelling op 6 april jl. alsnog bij u is geleverd. Graag vernemen wij van u per e-mail via info@laagsteprijsgarantie.com of de levering goed bij u heeft plaatsgevonden en of de partytent aan uw verwachtingen voldoet. Zodoende kijken wij graag mee naar een passende oplossing/tegemoetkoming voor deze ontstane situatie.

J.J.

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten
Positieve punten kan ik nog niet noemen want ik heb mijn party tent nog niet mogen ontvangen ., (vorige week zaterdag besteld ) besteld tijdens het paasweken dus vandaag besteld morgen in huis had ik ook niet op gerekend . Maar dat er nagenoeg een week overheen gaat hadden ze mischien wel in de advertentie kunnen vermelden.
Mischien in zee gaan met een ander postbedrijf .,

partytent zou woensdag morgen komen . Geen track en trace nummer ontvangen .
Erachteraan gebelt .
Party tent zou donderdag komen .

Track en trace nummer ontvangen tevens een tijdstip wanneer dynalogic langs zou komen..

Dus ik gezorgd dat ik thuis was.
Kreeg ik opeens een mailtje dat ze langs waren geweest en dat er niemand thuis was.,

En dat terwijl er hier niemand was geweest . En ik dis voor niks had zitten wachten .,Ook op de camera beelden hier rondom het huis is nergens geen dynalogic te zien .,
Ze waren dus helemaal niet langs geweest.

Dus gebeld met dynalogic (zoveel cent per minuut)

Nu komen ze waarschijnlijk morgen.,

Het zal mij benieuwen..,
Waarschijnlijk loopt het bij mijn tent toevallig helemaal mis. Maar dat ze zeggen dat ze aan de deur zijn geweest dat is niet zo netjes.

05/04/2018

Pluspunten
- snelle levering
- komen afspraken goed naar

G
Dussen