Website: www.hesselink.nl

Koninklijke Hesselink b.v.

D.J. Ormel
Varsseveld

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
Vriendelijkheid, service
Telefonische verbinding. Heb op zat middag gebeld van half 2 tot kw v 4. Constant een bandje met de mededeling al onze medew zijn bezet we helpen u zsm. Na een x of 10 wordt je er uit geknikkerd. Waarom niet even een bandje met de mogelijkheid om je nr in te spreken en teruggebeld te worden.
Beste mevrouw,

Dank voor uw bericht en excuus voor dit ongemak. We gaan kijken hoe we dit beter kunnen inrichten
Ans
Brummen

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
De communicatie in het begin was moeizaam. Ik vond de uitleg over de benodigde werkzaamheden onduidelijk en wij begrepen eerst niet goed wat er moest gebeuren. Ook de offerte was voor ons niet duidelijk. Later is dat goed gekomen en ging het allemaal prima.

Barbara
Zelhem

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
Professionele afhandeling
Frans
Klarenbeek

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
prettig gesprek
nee
m v oppen hoekstra
epe

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Pluspunten
Zeer correct bedrijf en keurig behandeld. Wij bevelen het iedereen aan.

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
het zag er wel weer goed uit
De prijzen zijn aan de hoge kant voor alleen een paar veranderingen, is alles bijna net zo duur als een hele nieuwe steen. Te gek voor woorden
Geachte heer/mevrouw,

Ondanks dat u vind dat onze prijzen aan de hoge kant zijn kunnen wij u verzekeren dat deze marktconform zijn. Daarnaast communiceren wij prijzen altijd vooraf en gaan na akkoord van de klant pas aan het werk, alsook in dit geval.

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
Ik ben zeer tevreden over het contact wat ik had met Esther over het hoe en wat met betrekking tot opschrift en plaatsing van de steen op het graf van mijn man Adolf Boks. De werkzaamheden zijn tot mijn volle tevredenheid uitgevoerd.
W.H. Boks-Stam
Lieren

Gepubliceerd op: 10/02/2019

Pluspunten
tot en met aanmelden van plaatsen graf monument is alles prima verlopen.
Plaatsen van het monument hadden we zo als afgesproken bij opdracht, aanwezig willen zijn i.v.m. hoogte plaatsen van de steen en bevestigen juiste plaats van de bronzen plaat.
Dit is niet volgens wens verlopen.
Personeel was niet aanwezig op afgesproken tijdstip.
Daarna telefonisch contact gehad, daarop geen reactie meer gekregen van hoe nu verder..
Bij plaatsing niet aanwezig, kregen toen telf. bericht van personeel de steen staat al. Zijn ter plekken gekomen en vonden dat steen te hoog stond, bronzen plaat was al bevestigd.
Geachte heer,

Helaas is het contactmoment op de begraafplaats niet gelopen zoals gewenst waarvoor excuus. Wij hebben wel begrepen dat u onze mannen uiteindelijk op de begraafplaats heeft getroffen en e.e.a. naar tevredenheid is opgelost.
Fam. Arfman
Lochem