Bedrijfsgegevens

Website: www.hesselink.nl
Adres: Gerritsenweg 6 7202 BP
Plaats: Zutphen
Telefoon: 0575 – 546788

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Koninklijke Hesselink b.v.
totaal score
9.1
Beoordelen
Laatste beoordeling
32 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
124 beoordelingen (12 maanden)
353 beoordelingen (totaal)
6806 keer bekeken
96% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
74% (92)
23% (29)
2% (2)
1% (1)
0% (0)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
D.J. Ormel
Varsseveld

Gepubliceerd op: 20/02/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Vriendelijkheid, service
Verbeterpunten
Telefonische verbinding. Heb op zat middag gebeld van half 2 tot kw v 4. Constant een bandje met de mededeling al onze medew zijn bezet we helpen u zsm. Na een x of 10 wordt je er uit geknikkerd. Waarom niet even een bandje met de mogelijkheid om je nr in te spreken en teruggebeld te worden.
Antwoord Koninklijke Hesselink b.v.
Beste mevrouw,

Dank voor uw bericht en excuus voor dit ongemak. We gaan kijken hoe we dit beter kunnen inrichten
Ans
Brummen

Gepubliceerd op: 20/02/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
De communicatie in het begin was moeizaam. Ik vond de uitleg over de benodigde werkzaamheden onduidelijk en wij begrepen eerst niet goed wat er moest gebeuren. Ook de offerte was voor ons niet duidelijk. Later is dat goed gekomen en ging het allemaal prima.
Verbeterpunten
 
Barbara
Zelhem

Gepubliceerd op: 20/02/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Professionele afhandeling
Verbeterpunten
geen
Frans
Klarenbeek

Gepubliceerd op: 15/02/2019
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
prettig gesprek
Verbeterpunten
nee
m v oppen hoekstra
epe

Gepubliceerd op: 14/02/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 13/02/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Zeer correct bedrijf en keurig behandeld. Wij bevelen het iedereen aan.
Verbeterpunten
Geen.
Klant

Gepubliceerd op: 12/02/2019
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
het zag er wel weer goed uit
Verbeterpunten
De prijzen zijn aan de hoge kant voor alleen een paar veranderingen, is alles bijna net zo duur als een hele nieuwe steen. Te gek voor woorden
Antwoord Koninklijke Hesselink b.v.
Geachte heer/mevrouw,

Ondanks dat u vind dat onze prijzen aan de hoge kant zijn kunnen wij u verzekeren dat deze marktconform zijn. Daarnaast communiceren wij prijzen altijd vooraf en gaan na akkoord van de klant pas aan het werk, alsook in dit geval.
Klant

Gepubliceerd op: 11/02/2019
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
Ik ben zeer tevreden over het contact wat ik had met Esther over het hoe en wat met betrekking tot opschrift en plaatsing van de steen op het graf van mijn man Adolf Boks. De werkzaamheden zijn tot mijn volle tevredenheid uitgevoerd.
Verbeterpunten
Geen
W.H. Boks-Stam
Lieren

Gepubliceerd op: 10/02/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
tot en met aanmelden van plaatsen graf monument is alles prima verlopen.
Verbeterpunten
Plaatsen van het monument hadden we zo als afgesproken bij opdracht, aanwezig willen zijn i.v.m. hoogte plaatsen van de steen en bevestigen juiste plaats van de bronzen plaat.
Dit is niet volgens wens verlopen.
Personeel was niet aanwezig op afgesproken tijdstip.
Daarna telefonisch contact gehad, daarop geen reactie meer gekregen van hoe nu verder..
Bij plaatsing niet aanwezig, kregen toen telf. bericht van personeel de steen staat al. Zijn ter plekken gekomen en vonden dat steen te hoog stond, bronzen plaat was al bevestigd.
Antwoord Koninklijke Hesselink b.v.
Geachte heer,

Helaas is het contactmoment op de begraafplaats niet gelopen zoals gewenst waarvoor excuus. Wij hebben wel begrepen dat u onze mannen uiteindelijk op de begraafplaats heeft getroffen en e.e.a. naar tevredenheid is opgelost.
Fam. Arfman
Lochem

Gepubliceerd op: 10/02/2019
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer