Website: www.konijnendijkmode.nl
Adres: Gravin Sabinastraat 57 3284 AN
Plaats: ZUID-BEIJERLAND

Konijnendijk Mode

Pluspunten
de levering was super snel
dat ik na mijn retour 5.75 moet betalen is minder

Gepubliceerd op: 23/06/2018

Pluspunten
Snelle levering, levering in chique gevouwen doos.
Doos was bij ontvangst door vervoer al gedeeltelijk open. Bij retourzenden heb ik de doos met breed tape dichtgeplakt.
Antwoord Konijnendijk Mode
Beste Erika, wauw een 10! Hier doen we het voor. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zullen de feedback zeker meenemen. We zien u graag terug in onze webshop of winkel. Groetjes, Team Konijnendijk Mode
Erika
Ridderkerk

Gepubliceerd op: 11/06/2018

Pluspunten
Snel en netjes afgeleverd
En achteraf betalen vind ik fijn
Wanneer het niet past heb je ook dan geen gedoe

Antwoord Konijnendijk Mode
Beste Ilse, wat een prachtig cijfer! Hier doen we het voor. Bedankt hiervoor en we zien u graag terug in onze webshop. Groetjes, Team Konijnendijk Mode
Ilse
Emmeloord

Gepubliceerd op: 07/06/2018

Pluspunten
Vriendelijk en hulpvaardig personeel
Veel en lang zoeken
Antwoord Konijnendijk Mode
Beste Jaap, wat een prachtig cijfer! Hier doen we het voor. Bedankt voor de feedback, dit zullen we zeker meenemen! We helpen u altijd graag mocht u het lastig vinden om iets te vinden. We zien u graag terug in onze winkel! Groetjes, Team Konijnendijk Mode
Jaap
Oud-Beijerland

Gepubliceerd op: 06/06/2018

Antwoord Konijnendijk Mode
Beste mevrouw/meneer Prein, wauw een tien! Hier zijn we ontzettend blij mee. We zien u graag terug in onze webshop. Groetjes, Team Konijnendijk Mode
Prein
Voorschoten

Gepubliceerd op: 06/06/2018

Pluspunten
snel en goed geleverd
n.v.t.
Antwoord Konijnendijk Mode
Beste Wouter, wat een prachtig cijfer! Bedankt hiervoor. We zien u graag terug in onze webshop of winkel. Groetjes, Team Konijnendijk Mode
Wouter

Gepubliceerd op: 04/06/2018

Pluspunten
Goede website, snelle levering (gratis)
Heel jammer dan de retourkosten voor eigen rekening komen, dit is eigenlijk niet meer van deze tijd voor een groot bedrijf!
Ik begrijp dat dit een kostenpost is bij herhaalde retourzendingen van een klant. Een optie is om bijv. de eerste retourzending wel kosteloos aan te bieden voor vaste klanten.
Antwoord Konijnendijk Mode
Beste mevrouw van Lingen, bedankt voor de 8! Hier zijn we erg blij mee. Ook bedankt voor de verbeterpunten. Dit nemen we zeker mee! We zien u graag terug in onze webshop of winkel. Groetjes, Team Konijnendijk Mode
Mw. M.A. van Lingen
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 02/06/2018

Pluspunten
Na een telefonisch contact werd me duidelijk waarom ik zo lang op een pakketje moest wachten.
Het pakket werd daarna de volgende dag geleverd en ik kreeg een korting aangeboden omdat het zo lang had geduurd.
Goed opgelost!

Antwoord Konijnendijk Mode
Beste An, onze excuses voor het ongemak. Door onze verhuizing is er wat vertraging opgelopen bij uw pakketje. Wij vinden het ook erg vervelend. We hebben u een mail gestuurd met de situatie en we hopen dat u alsnog tevreden bent met onze oplossing. Groetjes, Team Konijnendijk Mode
An
De Lier

Gepubliceerd op: 28/05/2018

Pluspunten

Ik heb tot op heden geen pakket ontvangen.
Op de site stond dat ik het de volgende dag al in huis zou hebben. De bestelling was om 17.00 uur op 4 mei geplaatst.
Wat is er mis gegaan????

De Lier
14/05/2018

Pluspunten
men dient zich aan de afspraak te houden of op zijn minst te melden dat levertijd niet nagekomen kan worden.
bestelde kleding is nog steeds niet geleverd.
Antwoord Konijnendijk Mode
Beste J.A. Beek, wij vinden het ook erg vervelend dat uw pakketje nog niet is verzonden. Via de mail houden we u op de hoogte. Helaas is er door de verhuizing van het magazijn een vertraging opgelopen. Onze excuses hiervoor. Wij vinden het ook erg vervelend voor u. In onze mail geven we aan dat we het pakketje alsnog zo snel mogelijk leveren aan u en we hopen dat we u kunnen verblijden met een leuke korting. Groetjes, Team Konijnendijk Mode
J.A. Beek - Donderwinkel
Marienheem

Gepubliceerd op: 26/05/2018

Nvt
Antwoord Konijnendijk Mode
Beste Petra, wauw wat een mooi cijfer! Hier zijn we erg blij mee. We zien u graag terug in onze winkel. Groetjes, Team Konijnendijk Mode.
Petra

Gepubliceerd op: 23/05/2018