Website: www.konijnendijkmode.nl
Adres: Gravin Sabinastraat 57 3284 AN
Plaats: ZUID-BEIJERLAND

Konijnendijk Mode

Pluspunten
Snelle correcte levering

Antwoord Konijnendijk Mode
Beste mevrouw/meneer, wat een prachtig cijfer. Hier zijn we ontzettend blij mee. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zien u graag terug in onze webshop. Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Gepubliceerd op: 12/08/2018

Pluspunten
Goede producten, goede informatieve website en webshop, prima klantenservice, snelle verzending. De winkel is ook een aanrader!

Antwoord Konijnendijk Mode
Beste mevrouw/meneer, wauw wat een mooi cijfer! Bedankt dat u de moeite heeft genomen om zo'n mooie beoordeling achter te laten. Hier doen we het voor. We zien u graag terug in onze webshop en winkel. Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Gepubliceerd op: 12/08/2018

Pluspunten
Snelle service ,binnen 1 dag in huis

Antwoord Konijnendijk Mode
Beste Monica, bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn hier ontzettend blij mee. We zien u graag terug in onze webshop. Groetjes, Team Konijnendijk Mode
Monica

Gepubliceerd op: 11/08/2018

Pluspunten
Snel en netjes
Niet
Antwoord Konijnendijk Mode
Beste mevrouw/meneer, wauw een 10! We zijn hier ontzettend blij mee. Fijn dat u zo tevreden bent. We zien u graag terug in onze webshop. Groetjes, Team Konijnendijk Mode
Oegstgeest

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Pluspunten
Zeer vriendelijk en altijd behulpzaam
Antwoord Konijnendijk Mode
Beste Marcel, bedankt voor de 10! Hier doen we het voor. We zien u graag terug in onze webshop en winkel. Groetjes, Team Konijnendijk Mode
Marcel

Gepubliceerd op: 09/08/2018

Pluspunten
Snelle service, bezorging binnen een dag. Uitstekende verpakking.
Antwoord Konijnendijk Mode
Beste Lil, wauw een 10! Hier doen we het voor. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zien u graag terug in onze webshop. Groetjes, Team Konijnendijk Mode
Lil
Sittard

Gepubliceerd op: 09/08/2018

Pluspunten
Super vlotte levering.

Antwoord Konijnendijk Mode
Beste Anne, wat fijn dat u zo tevreden bent over de snelle levering. Hier doen we het voor. We zien u graag terug in onze webshop! Groetjes, Team Konijnendijk Mode
Anne
Lint(Antwerpen)

Gepubliceerd op: 09/08/2018

Pluspunten
Snelle levering.
Even controleren of alles perfect in orde is !
De zijnaad was een heel stuk los en er zat een vlekje op de stof, maar omdat ik het blousje graag mee wilde nemen op vakantie heb ik t zelf verholpen.
Antwoord Konijnendijk Mode
Beste Ine, bedankt voor uw feedback. Dit gaan we zeker meenemen. Het is belangrijk dat alles in goede staat wordt geleverd. Onze excuses hiervoor! We zien u graag nog in onze webshop. Groetjes, Team Konijnendijk Mode
Ine
Eersel

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
Goede overzichtelijke website
Antwoord Konijnendijk Mode
Beste mevrouw/meneer, wat een mooi cijfer! Fijn dat u tevreden bent met onze website. We zien u graag terug in onze webshop. Groetjes, Team Konijnendijk Mode

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
snelle levering / nette verpakking

Antwoord Konijnendijk Mode
Beste Leo, wat een prachtig cijfer! Hier doen we het voor. Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zien u graag terug in onze webshop. Groetjes, Team Konijnendijk Mode
Leo
Den Bommel