Bedrijfsgegevens

Website: www.kommago.nl
Adres: Savannahweg 25c 3542 AW
Plaats: Utrecht
Telefoon: 030-6585127

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

KommaGo
totaal score
9.2
Laatste beoordeling
155 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
987 beoordelingen (12 maanden)
6322 beoordelingen (totaal)
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
79% (784)
16% (155)
2% (16)
1% (7)
1% (8)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
geen slechte service 3x besteld 3x het verkeerde. en na 3 keer nog niet op rekening betalen.
Verbeterpunten
beter luisteren en niet bureaucratisch reageren
Antwoord KommaGo.nl
Beste heer/mevrouw,

Dank voor uw review. Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen.

Met vriendelijke groet,
KommaGo.nl
rdmparts
echteld

Gepubliceerd op: 22/03/2019
Aanbeveling: Nee
2
Verbeterpunten
Er werd een gebruikt toestel geleverd in plaats van een nieuw.
Toen we vroegen hoe we bij dat gebruikte toestel dan tenminste een "factory reset" moesten doen, kregen we verkeerde instructies, zodat we het uiteindelijk zelf mochten uitzoeken.
Klant

Gepubliceerd op: 08/02/2019
Aanbeveling: Nee
1
Verbeterpunten
Zending was op een willekeurig adres in de straat “gedumpt” en door de bezorger zelf afgetekend. Onaanvaardbaar.
Zantza bvba
9830 Sint-Martens-Latem, België

Gepubliceerd op: 01/02/2019
Aanbeveling: Nee
1
Antwoord Routershop.nl
Beste heer Herr,

Wij nemen contact met u op om uw eventuele klachten op te lossen.

Met vriendelijke groet,
Routershop.nl
Herr
Puerto Andratz

Gepubliceerd op: 21/12/2018
Aanbeveling: Nee
1
Pluspunten
Bestelling van het bedrijf ging goed en snel. Betaald en toen ging het mis. Heel erg mis.
Verbeterpunten
Klant aanbieden om met DHL te laten verzenden en niet met postnl
Klant

Gepubliceerd op: 07/12/2018
Aanbeveling: Nee
1
Verbeterpunten
De bestelling plaatsen en betalen ging vlot, maar daar stopt het. De aangegeven levertermijn van 2 à 3 werkdagen is uiteindelijk meer dan een maand geworden en als ik niet verschillendebkeren naar de status geïnformeerd had, was ik waarschijnlijk gewoon mijn geld kwijt zonder dat er ooit iets geleverd werd. Bovendien werd ook gratis thuislevering beloofd, maar is er geleverd in een UPS afhaalpunt zonder dat er ook maar 1 poging geweest is om bij mij thuis te leveren, dus ben ik het pakket ook nog moeten gaan ophalen.
Antwoord Wifishop.nl
Beste klant,

Dank voor uw review. De door u bestelde producten zijn in dit geval direct door de fabrikant geleverd. Wij betreuren dat deze levering niet naar behoren is verlopen. Wij gaan dit met desbetreffende fabrikant bespreken zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Met vriendelijke groet,
Wifishop.nl
Klant

Gepubliceerd op: 19/10/2018
Aanbeveling: Nee
1
Pluspunten
wat geleverd is was prima
Verbeterpunten
je besteld voor grote bedragen, groot deel wordt niet geleverd , vooruit moeten betalen, na levering komt pas 2 maand later. Wordt niet over gecommuniceerd.
Antwoord Wifishop.nl
Beste Bert,

Dank voor uw review. Er is inderdaad iets niet goed gegaan bij de annulering van uw bestelling. Nogmaals onze excuses hiervoor.

Met vriendelijke groet,
Wifishop.nl
Bert
Meppel

Gepubliceerd op: 06/10/2018
Aanbeveling: Nee
1
Pluspunten
Ze belde gelukkig na het weekend terug.
Verbeterpunten
Porto’s half jaar van te voren gereseveerd. We hadden deze het weekend nodig. Vrijdag middag worden we gebelt dat ze op zaterdag dicht zijn en of we iemand konden sturen op het op te halen. Dit kreeg ik niet meer voor elkaar dus heb ik een oplossing aangeboden om deze door hen te laten bezorgen met een koerier. Dit gingen ze niet doen omdat dat te duur was. De oplossing vanuit portofoonwinkel was het opsturen met PostNL. Hier heb ik dan een akkoord op gegeven. Ze zouden het pakketje versturen en de T&T code per mail versturen. Deze had ik zoals de verwachting niet ontvangen, en ik kreeg de winkel ook niet meer te pakken. De zaterdag laat afgewacht maar geen pakket. Zelfs op Facebook contact proberen te krijgen, maar ter vergeeft. Toen last minute nieuwe porto’s moeten zoeken €€€. Pakket is niet aangekomen. En maandag middag werdt ik gebelt dat het magazijn ze was vergeten te versturen. En of ik binennkort nog porto’s nodig had want deze zou ik dan als compensatie ontvangen. Nou mijn vertrouwen was -10 dus lekker hun porto’s laten houden en nooit meer Kommago.
Antwoord KommaGo.nl
Beste Klant,

We betreuren de gelopen gang van zaken en de fouten die zijn gemaakt, waarvoor nogmaals onze excuses.
Om dit in de toekomst te voorkomen zijn er enkele processen inmiddels aangepast.

Met vriendelijke groet,
KommaGo.nl
Klant

Gepubliceerd op: 05/10/2018
Aanbeveling: Nee
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer