Website: http://www.kokbedden.nl
Adres: Dorpsstraat 16-20 3881BD
Plaats: Putten

Kok Bedden

Pluspunten
Good, personalized service. Great products

Paloma

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Pluspunten
Zo'n 3 maanden geleden onze Auraletto matrassen en Matralat lattenbodem gekocht. Wij zijn zeer vriendelijk en uitgebreid geholpen.
Ondanks dat we tegen sluitingstijd aankwamen, mochten we alles rustig uitproberen,super.
Ook slapen we er al die tijd heerlijk op.
Het auraletto kussen, wat we gelijk meekregen, beviel op onze oude matrassen niet zo goed,maar we zijn ze op het nieuwe matras weer gaan proberen, mij bevalt het nu uitstekend, mijn man gebruikt liever zijn oude kussen.
Ik vind het jammer dat het kussen niet omgedraaid kan worden, dat doe ik graag als ik het te warm vind en dan de koele onderkant weer gebruik.
Corrie
Uddel

Gepubliceerd op: 12/03/2019

Pluspunten
Paar maanden geleden een boxspring gekocht.
Eerst alles bekeken en toen advies gekregen. Zeer prettig .
Bezorging, plaatsing en uitleg allervriendelijkst.
Wij zijn zeer tevreden en slapen als rozen.

Lodewijk
VAASSEN

Gepubliceerd op: 10/03/2019

Pluspunten
Boxspring gekocht, goed produkt
service is matig
kennis van (sommige) winkel-personeel is matig
luisteren naar klant, serieus nemen
afspraken nakomen
lpm

Gepubliceerd op: 02/03/2019

Pluspunten
Levering keurig volgens afspraak, met even een telefoontje een dag vantevoren en een kwartier voor aankomst.
Nette professionele kerels, die ons bed in no-time in elkaar hebben gezet, en nog een paar handige tips gaven.

Erg tevreden!

Mike
Oss

Gepubliceerd op: 25/01/2019

Luisteren naar klanten
Simon
Putten

Gepubliceerd op: 19/12/2018

Pluspunten
Heel klantvriendelijk. De medewerkster nam alle tijd. Ze liet mij verschillende matrassen proberen en gaf een duidelijk advies. Het resultaat: ik slaap 's nachts heerlijk en word uitgerust wakker op de nieuwe Auraletto Matras MF-M. Dit geldt ook voor het kussen: Dream-wave Auraletto.

Putten

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
Keurige uitleg tijdens showroombezoek. Erg klantvriendelijk!

Gert Jan
Nunspeet

Gepubliceerd op: 01/12/2018

Pluspunten
Prima en vriendelijk geholpen. Goede service bij de levering.

Annelies

Gepubliceerd op: 11/10/2018

Pluspunten
Vriendelijke advisering, nemen de tijd. We hebben in de showroom heel wat matras-combi's uitgeprobeerd. Kregen daar goede hulp bij.
We zijn uitgekomen bij 2 losse Auraletto matrassen, verschillend qua stevigheid, met een grote Auraletto topper. Daarbij hebben we allebei ook een natuurlatex kussen uitgeprobeerd en gekozen.
Deze combi hebben we nu 5 maanden en ligt voor ons beiden heerlijk. Het is elke avond een plezier om in bed te stappen. Deze matrassen en kussens geven ons een heel luxe en behaaglijk gevoel. Ik heb nu nauwelijks tot geen klachten meer in schouders en heupen. Daar had ik voorheen elke nacht veel last van. Wij zijn heel tevreden met onze aankoop.
We hebben ook nog speciale, mooie hoeslakens gekocht over de topper. Deze waren erg prijzig, maar werden geadviseerd omdat de topper hierbij niet krom trekt. Dat klopt iig maar ik vond ze achteraf wel erg duur en heb daarna nog elders biologisch katoenen lakens gekocht die net zo goed om de topper blijven zitten en de topper niet laten kromtrekken en die ook nog eens een stuk goedkoper waren. Misschien een tip voor in het assortiment: biologisch katoenen lakens.
Waalre

Gepubliceerd op: 30/09/2018