Website: http://www.kokbedden.nl

Luisteren naar klanten
Simon
Putten

Gepubliceerd op: 19/12/2018

Pluspunten
Heel klantvriendelijk. De medewerkster nam alle tijd. Ze liet mij verschillende matrassen proberen en gaf een duidelijk advies. Het resultaat: ik slaap 's nachts heerlijk en word uitgerust wakker op de nieuwe Auraletto Matras MF-M. Dit geldt ook voor het kussen: Dream-wave Auraletto.

Putten

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
Keurige uitleg tijdens showroombezoek. Erg klantvriendelijk!

Gert Jan
Nunspeet

Gepubliceerd op: 01/12/2018

Pluspunten
Prima en vriendelijk geholpen. Goede service bij de levering.

Annelies

Gepubliceerd op: 11/10/2018

Pluspunten
Vriendelijke advisering, nemen de tijd. We hebben in de showroom heel wat matras-combi's uitgeprobeerd. Kregen daar goede hulp bij.
We zijn uitgekomen bij 2 losse Auraletto matrassen, verschillend qua stevigheid, met een grote Auraletto topper. Daarbij hebben we allebei ook een natuurlatex kussen uitgeprobeerd en gekozen.
Deze combi hebben we nu 5 maanden en ligt voor ons beiden heerlijk. Het is elke avond een plezier om in bed te stappen. Deze matrassen en kussens geven ons een heel luxe en behaaglijk gevoel. Ik heb nu nauwelijks tot geen klachten meer in schouders en heupen. Daar had ik voorheen elke nacht veel last van. Wij zijn heel tevreden met onze aankoop.
We hebben ook nog speciale, mooie hoeslakens gekocht over de topper. Deze waren erg prijzig, maar werden geadviseerd omdat de topper hierbij niet krom trekt. Dat klopt iig maar ik vond ze achteraf wel erg duur en heb daarna nog elders biologisch katoenen lakens gekocht die net zo goed om de topper blijven zitten en de topper niet laten kromtrekken en die ook nog eens een stuk goedkoper waren. Misschien een tip voor in het assortiment: biologisch katoenen lakens.
Waalre

Gepubliceerd op: 30/09/2018

Pluspunten
Goed geadviseerd over hoofdkussens. Het bed, een showroom model hadden we van tevoren op internet gezien en al snel besloten deze ook aan te schaffen. Er zijn zeer weinig winkels waar je massief houten bedden kunt vinden en mede omdat Kok voor ons dichtbij is hebben we het bed hier gekocht.
Persoonlijk vind ik dat de communicatie beter kan. We hadden afgesproken dat het bed na onze vakantie geleverd zou worden. Ik had niks vernomen dus besloot ik te bellen om te informeren. Er werd gevraagd of de lattenbodems al wel waren geleverd. Beetje aparte vraag want we hadden nog niks vernomen. Toen werd er (in mijn beleving) redelijk onvriendelijk vertelt dat dit eigenlijk niet de 'juiste afdeling' was om vragen over bestellingen te beantwoorden. Welke afdeling dan wel? Nog steeds geen leverdatum. We waren speciaal deze week vrij en hadden er rekening mee gehouden dat het bed spoedig geleverd zou worden en sliepen nota bene al even op de grond.
Uiteindelijk, na nog twee keer informeren een telefoontje gehad wanneer men kwam. Dat kan efficiënter en duidelijker. Persoonlijk viel dat ons wat tegen, een klant die veel betaald wil gewoon duidelijk en vriendelijk geïnformeerd worden.

Maar het bed staat er en we zijn er ontzettend blij en tevreden mee.
Al met al een prima service.
Noordam
Amersfoort

Gepubliceerd op: 28/09/2018

Pluspunten
Deskundig, vriendelijk, goede prijs-kwaliteit verhouding
Grotere eco-assortiment

Gepubliceerd op: 26/09/2018

Pluspunten
Een paar maanden geleden zijn wij op oriëntatie geweest bij Kok Bedden voor een commode en 2 nachtkastjes. We werden daar zeer correct geholpen. De heer Kok nam alle tijd voor ons terwijl wij niet van plan waren op dat moment iets te kopen. Reden was dat onze woning nog gebouwd moest worden. Maar de hele behandeling gaf ons veel vertrouwen. Toen bekend werd dat de woning opgeleverd werd zijn wij zonder verder na te denken naar Kok Bedden gegaan (vanuit Spijkenisse).

De meubels werden keurig op tijd geleverd en de monteurs waren vriendelijk en behulpzaam. Dit keer hebben wij meubelen gekocht maar als we ooit een een nieuw bed moeten hebben is onze eerste keus Kok Bedden.

Theo
Ede

Gepubliceerd op: 02/09/2018

Pluspunten
Prima service, vriendelijke verkopers en bezorgers.
We hadden van tevoren via internet informatie ingewonnen over Moosburger paardeharen matrassen. Jammer dat dit mooie product weggestopt staat in een hoekje op de boven verdieping. Onze complimenten aan de verkoper die ons de eigenschappen nog eens extra benadrukte. We hadden dit duurzaam, natuurlijk en gezond matras jaren eerder moeten aanschaffen. We zijn uiterst tevreden.
Roel
Steenwijk

Gepubliceerd op: 08/07/2018

Pluspunten
Ik werd super geholpen om een perfect kussen voor mijn slaapstijl te vinden. Ik had geen idee dat het zoveel verschil maakt. Voor een matras en bed kom ik zeker weer terug.

Sjaak
Ede