Website: http://www.koffiepiraat.nl
Adres: Westhavenweg 93 1042 BA

Koffiepiraat.nl biedt een enorme keuze in koffie! Van vele A-merken koffiebonen, gemalen koffie en koffiepads tot het grootste assortiment Dolce Gusto cups in de Benelux. Daarnaast verkopen wij professionele reinigingsmiddelen voor uw koffiemachine en waterfilters hiervoor. Groot assortiment, scherp geprijsd en snel geleverd!

Koffie Piraat

Pluspunten
Groot assortiment, goede prijzen, snelle levering.
Ik miste de cadeautjes die ik bij eerdere bestellingen kreeg! (Stukje chocola etc. om kennis mee te maken)

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
Snelle levering. Goede producten voor een redelijke prijs.

Margje
Dordrecht

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
Na een niet geleverde bestelling door PostNL contact gezocht met Duncan van KoffiePiraat .Hij heeft het heel netjes uitgezocht en uiteindelijk een nieuwe bestelling toegestuurd.Dat deze service nog bestaat zegt genoeg over dit mooie bedrijf.Dankjewel en ik zal zeker weer bij jullie bestellen.

Antwoord Koffie Piraat
Hartelijk bedankt voor het compliment Gène! Goede service is één van de belangrijkste waarden van Koffiepiraat.nl! We zien je graag terug bij ons.
Gène
Bocholtz

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
Goede prijs, snelle levering.

Beste Arie,

Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling! We hopen je snel weer van koffie te mogen voorzien!
Arie
West-Terschelling

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
Goede producten, snelle levering.
Zoals al eerder aangegeven door andere klanten, BTW aangeven en niet pas onder aan de streep.
De prijzen zijn misleidend.
Beste Robert,

Hartelijk bedankt voor de beoordeling! Op onze webshop staan alle prijzen incl. BTW aangegeven. Enkel op de factuur staat de BTW los vermeld, dit is wettelijk verplicht, zodat u kunt zien hoeveel u voor de producten heeft betaald, en hoeveel BTW u betaald heeft.

Een voorbeeld hiervan is hoe de Dolce Gusto Cappuccino Ice nu voor 3,99 op onze winkel staat, echter zult u op uw factuur zien dat deze 3,76 kostte. De overige 23 cent is onder de sectie BTW gevallen.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken op klantenservicekoffiepiraat@gmail.com

We zien u graag terug op Koffiepiraat.nl!
Robert
Raamsdonskveer

Gepubliceerd op: 04/08/2018

Pluspunten
Snelle correcte levering

Beste Ton,

Bedankt voor de positieve review, graag tot snel op koffiepiraat.nl!
Ton
Den Bosch

Gepubliceerd op: 31/07/2018

Pluspunten
Snelle levering!! Ook had ik een marshmellow bar besteld, er zat netjes een sticker op dat het verstandig is deze eerst even in de koelkast te leggen met het warme weer. TOP!
geen!
Antwoord Koffie Piraat
Bedankt voor het compliment Amanda! We hopen dat je hebt genoten van je marshmallow reep! We zien je graag snel terug op KoffiePiraat.nl!
Amanda
Zaandijk

Gepubliceerd op: 30/07/2018

Pluspunten
Prima assortiment! Prima producten!
Ik zou het zo niet weten....
Beste Jan,

Hartelijk bedankt voor het compliment! We zien je graag snel terug op Koffiepiraat.nl!
Jan
Emmen

Gepubliceerd op: 28/07/2018

Pluspunten
Snel geleverd. Netjes verpakt

Beste John,

Hartstikke bedankt voor de beoordeling :) Een tien is natuurlijk een groot compliment, en daar streven we naar! We zien je graag terug op koffiepiraat.nl
John
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 28/07/2018

Pluspunten
Groot assortiment, overzichtelijke website

Antwoord Koffie Piraat
Bedankt voor de positieve beoordeling Plate!

We hopen onze website zo toegankelijk en gebruiksvriendelijk mogelijk in te richten! We hopen je snel weer van koffie te mogen voorzien!
Plate
Ede