Website: http://www.paulknippenborg.nl
Plaats: Zieuwent

Specialist in fietsplezier!

Knippenborg Fietsen
9.8

Pluspunten
Klantvriendelijk, snelle en goeie service.
Werd nog getipt over een geschikte inruil fiets...
Op deze manier door gaan met jullie zaak.
Lian
Lichtenvoorde

Gepubliceerd op: 28/07/2017

Pluspunten
Wij, 4 zussen uit het westland, gingen een midweek naar de Achterhoek. Via ons verblijfadres geïnformeerd voor het huren van e-bikes komen we bij fietsenmaker Knippenborg uit, de fietsen werden op ons vakantieadres bezorgd en kregen uitleg van de fietsen en ze werden op hoogte versteld, een fiets reed niet lekker, wij terug en ze hadden een andere fiets voor me, geen probleem, we kregen ook nog wat tips voor een fiets route. Dankzij de goede service en het weer, is onze midweek goed geslaagd.
Fijne mensen om te ontmoeten.

Ria.
Naaldwijk

Gepubliceerd op: 20/07/2017

Pluspunten
Vanmiddag half 3 fiets gebracht voor reparatie. Half 6 via de mail alweer bericht dat de fiets klaar was. Super-service.

Carlijn

Gepubliceerd op: 30/06/2017

Pluspunten
Vriendelijke mensen. Goede eerlijke voorlichting. Goede en snelle service. Top.
Navis

Gepubliceerd op: 03/06/2017

Pluspunten
Zeer klantvriendelijk en een goede uitleg over verschillende types e-bikes
Wessels
Vragender

Gepubliceerd op: 09/05/2017

Pluspunten
Wanneer je een nieuwe fiets wilt kopen, zoek je op de eerste plaats naar een betrouwbaar en vakkundig bedrijf.
Acht maanden geleden kwam ik voor het eerst bij de firma Knippenborg in Zieuwent. Voor de fiets van mijn vrouw werd destijds een ongekende vorm van service verleend. De fiets was elders gekocht en desondanks werden we uitstekend van advies voorzien en hun oplossing voor ons accu-probleem stemde tot grote tevredenheid. De eerste keer dat ik het bedrijf bezocht, werd ik onthaald op een concert door een zingende medewerker en dat bracht me ertoe hier een blog aan te wijden: http://www.multicycle.nl/NL/Over-Multicycle/Fietsen-op-mijn-MC/Fietsblog/Carnaval-fysiotherapie-en-Olympisch-zilver
De gemoedelijke sfeer en het vakmanschap dat de zaak uitstraalt, zijn dermate overtuigend dat mijn vrouw en ik graag twintig kilometer fietsen om onze rijwielen hier te laten onderhouden. Toen zij aan een nieuwe elektrische fiets toe was, stond het voor ons vast dat we bij vader en zoon Knippenborg aan het juiste adres waren. Een slim besluit: volop keus uit alle topmerken, een prima inruilprijs, perfecte aflevering en vriendelijke bediening.
Klein nadeel. Toen mij vrouw dolgelukkig haar nieuwe fiets ophaalde, ontbrak de muzikale omlijsting: je kunt niet alles hebben. Waarschijnlijk had Pavarotti op zaterdag zijn vrije dag.
Thuis bleek uit de servicekaart dat beurten voor klanten tegen de helft van de prijs worden uitgevoerd!
Knippenborg: vol verrassingen én verrassend goed

Jan Verheijen
Gaanderen

Gepubliceerd op: 01/04/2017

Pluspunten
Super fijne mensen en service

Thijs
Lichtenvoorde

Gepubliceerd op: 25/03/2017

Pluspunten
Uitstekende, flexibele en snelle service. Goede adviezen.
Website vernieuwen/actualiseren
Fons
Zelhem

Gepubliceerd op: 02/03/2017

Pluspunten
Prettige ontvangst. Goed gesprek over wensen van ons. Een goede uitleg over mogelijkheden van aankoop. Er is voldoende tijd voor de klant. Ook bij overleg en "onderhandeling" is en blijft er een positieve en vriendelijke sfeer.
Misschien wat meer uitleg geven w.b. onderdelen aan een nieuw gekochte fiets, waarbij gezegd moet worden dat je als klant er natuurlijk zelf ook meer naar kunt vragen..

Wal betreft deze beoordeling zou een vragenlijst m.i wat eenvoudiger werken/ in te vullen zijn
H. ten Hoopen
De Eelinkes 9 Winterswijk

Gepubliceerd op: 14/02/2017

Pluspunten
Prima service!!
Gisterochtend problemen met ketting van mijn E-bike en vrije middag voor de boeg om te gaan fietsen met dit heerlijke weer. geen tijd voor directe reparatie....maar wel prima E-bike leenfiets mee naar huis!

Tonnie Grotenhuis

Gepubliceerd op: 15/09/2016