Website: http://www.klium.nl
Adres: Ekkelgaarden 26 3500
Plaats: Hasselt
Telefoon: 085 760 32 22

Klium biedt alle professioneel gereedschap aan over heel Nederland en België. We beschikken over een grote voorraad en leveren snel. Op werkdagen voor 16 uur betalen is morgen in huis. Enkele van onze topmerken: Gedore, Facom, Bosch, Knipex, SKf, Makita, Loctite, ... Keuze uit 15.000 stock artikelen

Klium

Pluspunten
Spullen zijn niet bijster duur.goede site.
!0,00 euro opsturen in een envelop vind ik SCHANDALIG DUUR.daarom zou ik dit bedrijf niet aanraden voor bestellingen die in een envelop gaan.vind 10 euro altijd heel erg duur.
Arie
Sliedrecht

Gepubliceerd op: 24/08/2019

Pluspunten

Andere vervoerder kiezen of niet beloven dat er de volgende dag geleverd wordt. Mijn bestelling werd pas op dag drie geleverd. Twee dagen voor niets thuis gebleven.

Gepubliceerd op: 18/08/2019

Pluspunten
snelle reactie dat het product geleverd ging worden
Niet meer met post nl samenwerken, hopeloos.
Ook de klantenservice mag wat beter. Als je je klacht indient kunnen ze weinig voor je. Hele week zitten wachten op pakket die uiteindelijk uit 3 pakketten bestond. Zou steeds geleverd worden, maar post nl had er een zooitje van gemaakt. Moet dit bedrijf ook wat aan kunnen doen en niet de schuld compleet in handen van post nl leggen. Als je vervolgens een compensatie wilt lezen ze niet goed en kan je een duimstok, t shirt of zonnebril krijgen.

Gepubliceerd op: 27/06/2019

Pluspunten
Het afgeleverde product, een Makita LB1200,lintzaag voldoet uitstekend
Ik heb op vrijdag besteld en betaald en las op de site dat er de volgende dag zou worden geleverd. De track ans trace informatie was echter volstrekt onduidelijk. Moeilijk te openen en leveringstijdstip niet te vinden. Ik heb de zaterdag min of meer gewacht op updates van vervoerder Trans Mission. Telefonisch waren zowel Klium als Transmission niet bereikbaar. Zaterdag bleek echter wel een leverdag te zijn dus ik heb tot 17u op bericht gewacht. De maandag erop heb ik gebeld met Trans Mission. Men gaf een tijd op, namelijk rond 15.00 uur. Eind van de ochtend zag ik echter op het track and trace formulier dat levering zou plaatsvinden tussen 13.50 en 15.50. Om 16u heb ik gebeld met Trans Mission. Na enige tijd kreeg ik het nummer van de chauffeur. Die heb ik gebeld. Hij zei mij dat hij mijn straat niet had kunnen inrijden omdat zijn vrachtwagen te groot zou zijn. Ik denk dat hij er vooral geen zin in had. De straat is prima toegankelijk. Ik ben de machine vervolgens zelf met een aanhangwagen gaan ophalen op het depot, 8 kilometer vanaf mijn huis. Ik ben verder niet boos of verontwaardigd, en besloot er niets over te zeggen, maar nu ik via uw email van zojuist gelegenheid krijg om mijn oordeel te geven, wil ik toch kwijt dat ik denk dat de levering en de communicatie daarover stukken beter moeten kunnen. Succes daarmee en beschouw dit graag als opbouwende kritiek. Groet!
Beste Alex

Wij waren hier niet van op de hoogte en gaan de transporteur hierover aanspreken. Want dit is inderdaad niet de bedoeling. We gaan je ook een kleinigheidje opsturen voor de moeite. Onze excuses voor de overlast.

Davy.
Alex

Gepubliceerd op: 29/05/2019

Pluspunten

Kreeg een korting code (€10) dus dacht ik ga een aantal dingen bestellen met een bedrag van €470 maar de code werkte niet vervolgens gebeld maar kreeg te horen dat het niet op deze order kon inwisselen omdat er een product bij zat met en paar procent korting.
Stuur dan niets
Lie

Gepubliceerd op: 07/05/2019

Pluspunten
Snelle levering goede prijs
De beloofde accu kan niet geclaimd worden
Beste John

Dat is niet normaal. Heb je de procedure op https://www.klium.nl/makita-acties-gratis-accu-c69111#Makitagratisaccu gevolgd?
John
Bergen

Gepubliceerd op: 29/04/2019

Pluspunten
Prijs is ok
Omdat klium waarschijnlijk een Belgisch bedrijf is heb ik de promotie aanbieding van gratis accu voor mijn makita machine nog ateeds niet binnen als Nederlandse klant. De zelfde aanbiedingen voor de makita machines in Nederland gekocht zijn al lang binnen. Conclusie ik koop nooit meer bij Klium als het gaat om aanbiedingen die vanuit de fabriek aangeleverd moeten worden. Heb er zelfs aan gedacht om de zending terug te sturen en opnieuw bij een Nederlands te bestellen.
Beste Noël

Makita heeft helaas een probleem. De actie loopt veel te goed en ze lopen 1.5 maand achter met de leveringen van de gratis batterijen. Maar je krijgt deze accu zekeropgestuurd.

Mvg.

Davy
Noel pijls
Venlo

Gepubliceerd op: 09/03/2019

Pluspunten
Goede prijs
Ik heb festool gereedschap gekocht, aangeven dat ik het door jullie wilde laten regristreren. Normaal gesproken krijg je dan een mail van festool waarin de registratie vermeld staat. Nu heb ik nog niks ontvangen. Hebben jullie nu wel mijn apparatuur van festool aangemeld of niet? Straks is er wat mee of word het gestolen en ben ik de klos omdat het niet geregistreerd stond. Graag verneem ik ook of jullie wat met de feedback doen enactie ondernemen.
Beste Patrick

Dat is wel degelijk in orde en je krijgt er ook nog bericht van.

Mvg

Davy
Klusbedrijf Patrick plomp

Gepubliceerd op: 03/03/2019

Pluspunten
Veel op voorraad en snelle levering.
Werd mij beloofd het product zaterdag geleverd te krijgen maar helaas was dit niet het geval, moest dan door verstuurder extra betaald worden en dus daarom denk ik niet geleverd op zaterdag dat was jammer want had het snel nodig en had er voor gebeld!
Van der stel klusbedrijf
Wouwse plantage