Website: http://www.klium.nl
Adres: Ekkelgaarden 26 3500
Plaats: Hasselt
Telefoon: 085 760 32 22

Klium biedt alle professioneel gereedschap aan over heel Nederland en Belgiƫ. We beschikken over een grote voorraad en leveren snel. Op werkdagen voor 16 uur betalen is morgen in huis. Enkele van onze topmerken: Gedore, Facom, Bosch, Knipex, SKf, Makita, Loctite, ... Keuze uit 15.000 stock artikelen

Klium

Pluspunten

Speciaal voor 19:30u besteld omdat er gezegd wordt dat producten voor 20:00u betaald dezelfde werkdag verzonden worden. Om 20:04 verzendbevestiging gekregen, maar de Track & Trace geeft aan dat het pakket nog niet aangeboden is bij PostNL en pas op dinsdag geleverd gaat worden.

Tegenvaller dus.
Beste Eric

Hier is jammer genoeg 2 keer iets mis gegaan. Door Hemelvaart klopte er iets niet in de data van orderbevestigingen. Dus hij is hier vrijdag wel degelijk vertrokken. Maar bij PostNL is helaas ook iets mis gegaan en zij leveren een dag later uit. Dus je krijgt hem vandaag ipv dinsdag. We gaan kijken wat er juist mis gelopen is zodat dit in de toekomst niet meer kan gebeuren.

Mvg en excuses voor de overlast.
Eric

Gepubliceerd op: 15/06/2019

Pluspunten

Ze spammen je dat je een beoordeling moet geven, dus hierbij. hopelijk ben ik er nu vanaf.

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Pluspunten
Scherpe prijzen.
PAS OP!! het is wel een webshop met .NL maar het blijft een buitenlander met geen nederlands btw nummer dus voor de zakelijke aanschaf betaal je de btw alsnog en is NIET aftrekbaar!!
Beste Maranus.

Ik vrees dat er een vergissing in het spel is. Als je bij ons je btw nummer doorgeeft , krijg je als Nederlands bedrijf de prijzen en facturen zonder btw. Omdat de btw verlegd wordt. Je hoeft de btw dus niet voor te schieten. Kunnen wij je helpen met dit uit te klaren?

Mvg

Davy
Maranus Bouw
Middelburg

Gepubliceerd op: 10/03/2019

Pluspunten
Snelle levering, goede prijs
Service bij defect. Twee week geleden een Makita invalzaag met geleide linealen gekocht bij Klium. Bij het uitpakken bleek van beide geleiders een punt omgebogen. Hiervan melding gemaakt en het antwoord was we nemen dit op met Makita u hoort nog van ons. Dit vond ik erg vreemd, als consument doe ik zaken Klium en niet met Makita. Wat ik verwacht is dat Klium meld "erg vervelend dat uw product defect is wij sturen u zo snel mogelijk een nieuw product". Na twee week nog maar eens geinformeerd waar de geleiders blijven maar men wacht op de levering van Makita terwijl de geleiders op voorraad zijn bij Klium. Erg jammer dat ik nu twee week wacht op nieuwe geleiders. Men kan best bij Klium bestellen maar verwacht geen service bij defect.
Nieboer

Gepubliceerd op: 25/12/2018

Pluspunten
Nog geen.
Zorgen dat de levering correct is en als dat niet het geval is snelheid maken om op te lossen. Men geeft in reactie de standaard opmerking dat Postnl overloaded is. Echter ligt het probleem niet bij de afhandeling door Postnl maar de snelheid binnen Klium. Jammer.
Beste Peter

Helaas staan wij ook met de rug tegen onze muur. Door de sint drukte heeft Postnl enorm veel achterstand.

Mvg

Davy
Sint Agatha

Gepubliceerd op: 18/12/2018

Pluspunten
Nog geen.

Sint Agatha
04/12/2018

Pluspunten
goedkoop
Vergeten terug te bellen nadat is afgesproken dat ze contact met mij op zouden nemen over de vertraagde verzending die er uiteindelijk 6 dagen over heeft gedaan ondanks dat er wordt geadverteerd met "vandaag besteld morgen in huis".
Beste Sven

Onze excuses. Dit had niet mogen gebeuren. Het is/was ongelooflijk druk in deze tijd van ht jaar. Zowel voor ons als voor de pakjesbezorgers.

We gaan er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen.

Mvg.

Davy.
Sven

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
goedkoop

26/11/2018