Bedrijfsgegevens

Website: http://www.klium.nl
Adres: Ekkelgaarden 26 3500
Plaats: Hasselt
Telefoon: 085 760 32 22

Klium biedt alle professioneel gereedschap aan over heel Nederland en Belgiƫ. We beschikken over een grote voorraad en leveren snel. Op werkdagen voor 16 uur betalen is morgen in huis. Enkele van onze topmerken: Gedore, Facom, Bosch, Knipex, SKf, Makita, Loctite, ... Keuze uit 15.000 stock artikelen

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Klium
totaal score
9.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
986 beoordelingen (12 maanden)
6199 beoordelingen (totaal)
33907 keer bekeken
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
80% (788)
17% (164)
2% (18)
1% (6)
1% (8)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 11/06/2019
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Handige web-site
Verbeterpunten
Maken absoluut niet waar wat op de website staat en zijn ook niet genegen om leveringen te bevorderen.
Verschuilen zich graag achter de kleine lettertjes
Antwoord Klium
Beste Louis

Omwille van Paasmaandag konden we je levering niet op maandag bij jou krijgen. Er wordt dan niet gewerkt door de koerierdiensten. Dat hadden we vermeld en kunnen we met de beste wil van de wereld helaas niets aan doen.

Mvg

Davy
Louis van der Steen
Waddinxveen

Gepubliceerd op: 19/05/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Geen inclusief en exclusief BTW prijzen laten zien als er vervolgens 0% BTW op de factuur staat. Zo kan iedereen natuurlijk de goedkoopste zijn.
Johan
Franeker

Gepubliceerd op: 01/03/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Niks
Verbeterpunten
We hadden op 8 december een cadeau besteld dat in voorraad was. En na 2 weken nog steeds niks binnen. We hebben de klantenservice gebeld, maar die zei dat het heel druk was. We gaan nooit meer hier bestellen. Ik zou een betere service heel erg sterk aanraden. Stuur op zijn minst een update.
Antwoord Klium
Beste Heleen

Is er misschien een vergissing in het spel? Met dit e-mail adres kunnen we nl niets terugvinden. Het verhaal wat je beschrijft lijkt me ook heel vreemd. Wij sturen normaal altijd updates.

Mvg

Davy
Klant

Gepubliceerd op: 05/01/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Meer als een week geleden besteld en betaald en nog niet alles binnen hoe kan dit alles was op voorraad en binnen een dag zou alles geleverd worden ??? Ik wacht nog maar even met me volgende bestelling tot alles geleverd wordt
Mvg A.Don
Antwoord Klium
Peter

Helaas staan wij ook met de rug tegen onze muur. Door de sint drukte heeft Postnl enorm veel achterstand.

Mvg

Davy
Donnaparket
Nieuw-vossemeer

Gepubliceerd op: 18/12/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
geen
Verbeterpunten
Aan mij afleveren waar ik voor heb betaald en als ik mail waarom ik niks heb ontvangen, zou een reactie welkom zijn. Mijn zwijgt in alle toonaarden.
Michiel
Utrecht

Gepubliceerd op: 11/12/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik heb de levering niet ontvangen
Antwoord Klium
Beste Ben

Dat is niet normaal. We gaan j via mail contacteren om het op te lossen.

Mvg en excuses voor de overlast.

Davy
Ben
Wezup

Gepubliceerd op: 27/11/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Belachelijk dat je retourkosten zelf moet betalen als je het verkeerde product hebt besteld. Laatste keer dat ik hier iets heb gekocht!
Antwoord Klium
Beste Frank

Jammer dat je er zo over denkt. Maar we kunnen door onze scherpe prijssetting inderdaad niet zomaar gratis retouren aanbieden. Natuurlijk is dit wel het geval als er iets mis is.

Mvg

Davy
Frank
Munstergeleen

Gepubliceerd op: 26/11/2018
Aanbeveling: nee


Copyright © 2008 - 2019 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ