Website: http://www.klium.nl
Adres: Ekkelgaarden 26 3500
Plaats: Hasselt
Telefoon: 085 760 32 22

Klium biedt alle professioneel gereedschap aan over heel Nederland en Belgiƫ. We beschikken over een grote voorraad en leveren snel. Op werkdagen voor 16 uur betalen is morgen in huis. Enkele van onze topmerken: Gedore, Facom, Bosch, Knipex, SKf, Makita, Loctite, ... Keuze uit 15.000 stock artikelen

Klium

Gepubliceerd op: 11/06/2019

Pluspunten
Handige web-site
Maken absoluut niet waar wat op de website staat en zijn ook niet genegen om leveringen te bevorderen.
Verschuilen zich graag achter de kleine lettertjes
Beste Louis

Omwille van Paasmaandag konden we je levering niet op maandag bij jou krijgen. Er wordt dan niet gewerkt door de koerierdiensten. Dat hadden we vermeld en kunnen we met de beste wil van de wereld helaas niets aan doen.

Louis van der Steen
Waddinxveen

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Pluspunten
Geen inclusief en exclusief BTW prijzen laten zien als er vervolgens 0% BTW op de factuur staat. Zo kan iedereen natuurlijk de goedkoopste zijn.
Johan
Franeker

Gepubliceerd op: 01/03/2019

Pluspunten
Niks
We hadden op 8 december een cadeau besteld dat in voorraad was. En na 2 weken nog steeds niks binnen. We hebben de klantenservice gebeld, maar die zei dat het heel druk was. We gaan nooit meer hier bestellen. Ik zou een betere service heel erg sterk aanraden. Stuur op zijn minst een update.
Beste Heleen

Is er misschien een vergissing in het spel? Met dit e-mail adres kunnen we nl niets terugvinden. Het verhaal wat je beschrijft lijkt me ook heel vreemd. Wij sturen normaal altijd updates.

Gepubliceerd op: 05/01/2019

Pluspunten

Meer als een week geleden besteld en betaald en nog niet alles binnen hoe kan dit alles was op voorraad en binnen een dag zou alles geleverd worden ??? Ik wacht nog maar even met me volgende bestelling tot alles geleverd wordt
Mvg A.Don
Antwoord Klium

Helaas staan wij ook met de rug tegen onze muur. Door de sint drukte heeft Postnl enorm veel achterstand.

Donnaparket
Nieuw-vossemeer

Gepubliceerd op: 18/12/2018

Pluspunten
Aan mij afleveren waar ik voor heb betaald en als ik mail waarom ik niks heb ontvangen, zou een reactie welkom zijn. Mijn zwijgt in alle toonaarden.
Michiel

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten

Ik heb de levering niet ontvangen
Beste Ben

Dat is niet normaal. We gaan j via mail contacteren om het op te lossen.

Mvg en excuses voor de overlast.

Ben
Wezup

Gepubliceerd op: 27/11/2018

Pluspunten

Belachelijk dat je retourkosten zelf moet betalen als je het verkeerde product hebt besteld. Laatste keer dat ik hier iets heb gekocht!
Beste Frank

Jammer dat je er zo over denkt. Maar we kunnen door onze scherpe prijssetting inderdaad niet zomaar gratis retouren aanbieden. Natuurlijk is dit wel het geval als er iets mis is.

Frank
Munstergeleen