Website: http://www.klikaanklikuit.nl

7.8
7.6
2028 beoordelingen (totaal)

Pluspunten

Zeer ontevreden. Ik bestelde en betaalde een draadloze deurbel. Kreeg alleen het gonggedeelte, terwijl in de bestelling duidelijk staat 'deurbel'. Ook in de advertentie in het blad Plus staat het binnen- en buitengedeelte afgebeeld, met de totaalprijs die ik heb betaald. Na reclame van mijn kant geen excuus voor de onduidelijkheid. Ik heb het fout gedaan, wordt mij gezegd. Ik beveel uw bedrijf zeker niet aan.
M. van der Klaauw
Voorschoten

Gepubliceerd op: 20/04/2019

Pluspunten
Producten zijn goed.
De beantwoording van mijn vraag/verzoekt ervaar ik als dat de medewerker mij te makkelijk probeert af te schepen. Om die reden ben ik zeer onteverden over het antwoord. Over jullie producten ben ik wel tevreden.
Beste klant,

Bedankt voor uw review en dat u onze producten goed vindt.

Wat vervelend om te horen dat u echter niet tevreden bent met de communicatie met de helpdesk. Dat is zeker niet de bedoeling.

Kunt u ons meer uitleg geven over uw ervaringen? Wij hebben u geprobeerd te bereiken maar we hebben nog geen antwoord ontvangen helaas.

Raymond

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten

Slechte communicatie. Altijd bandje ervoor dat er niemand bereikbaar is. Mail word ook niet op gereageerd.
Beste Erik,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak met de telefonische helpdesk.

Kunt u ons meer informatie geven over de communicatie die u heeft gehad zodat wij dit verder kunnen onderzoeken? Wij kunnen alleen een correspondentie over een herroeping gekoppeld aan dit email adres terugvinden, waar wederzijds contact is geweest.

Erik

Gepubliceerd op: 20/11/2018

Pluspunten
telefoon wordt niet opgenomen,apparatuur stuk ingewikkeld om terug te sturen.
tot nu toe alles
Beste klant,

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over ons. Het kan momenteel druk zijn aan de telefoon, onze excuses daarvoor. Wij nemen uw feedback mee om dit proces te optimaliseren.

U gaf aan dat de apparatuur stuk ging en dat het ingewikkeld is om het terug te sturen. Dat is natuurlijk niet zo mooi en niet de bedoeling. Echter heeft u niet ons gemaild, maar naar een derde partij: Giftnation. Een emailbericht hierover hadden wij dus niet ontvangen helaas.

Na emailcontact daarna met u zou u de producten terugsturen naar ons, maar deze hebben wij helaas niet ontvangen. Omdat wij dit graag met u oplossen hebben wij u toch de nieuwe producten toegestuurd.

Wij wensen je er veel plezier van.

zaandam

Gepubliceerd op: 15/11/2018

Pluspunten
Snelle en nette levering
6 lampen besteld, waarvan 2 niet te koppelen met Hue Bridge. Communicatie met klantenservice is traag en stuurt na drie emails geen antwoord meer terug.
Beste Martijn,

Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je de communicatie met onze klantenservice als traag ervaart. Dat is niet de bedoeling. Onze excuses daarvoor.

Het kan echter gebeuren wanneer er veelvuldig contact nodig is en meerdere teams betrokken zijn bij het ticket, dat het contact over een langere tijd kan plaatsvinden.

Wij nemen je feedback mee om dit proces te optimaliseren.

Martijn
Nieuwerkerk aan den IJssel

Gepubliceerd op: 13/11/2018

Pluspunten
Prima spul, maar belachelijk veel duurder dan in bouwmarkt.
de prijzen zouden gelijk moeten zijn aan die van de bouwmarkten
Antwoord KlikAanKlikUit
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling.

Voor alle KlikAanKlikUit producten hanteren wij adviesprijzen, die ook gecommuniceerd worden naar onze verkooppunten.

Helaas kunnen wij hen bij wet niet verplichten om deze prijzen aan te houden.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

KlikAanKlikUit support
klant
Heerlen

Gepubliceerd op: 09/09/2018

Pluspunten

Pech of toeval: heb diverse malen geprobeerd de klantenservice telefonisch te bereiken. Maar telkens 'zijn de lijnen bezet'. Zeer ongeloofwaardig.
Beste Berry,

Bedankt voor uw beoordeling. Als u een probleem heeft met uw bestelling of een andere vraag en door ons teruggebeld wilt worden om dit op te lossen, kunt u ons een bericht sturen met uw telefoonnummer en geschikte terugbelmomenten via info@klikaanklikuit.nl.

KlikAanKlikUit Support
Berry