Bedrijfsgegevens

Website: http://www.klikaanklikuit.nl
Adres: Laan van Barcelona 600 3317 DD
Plaats: Dordrecht
Telefoon: 078-7111260

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

KlikAanKlikUit
totaal score
8.3
Communicatie
7.8
Nazorg & Garantie
7.6
Kennis & Vakmanschap
8.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
31 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
275 beoordelingen (12 maanden)
2028 beoordelingen (totaal)
12270259 keer bekeken
92% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
48% (133)
40% (109)
7% (19)
3% (7)
3% (7)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Zeer ontevreden. Ik bestelde en betaalde een draadloze deurbel. Kreeg alleen het gonggedeelte, terwijl in de bestelling duidelijk staat 'deurbel'. Ook in de advertentie in het blad Plus staat het binnen- en buitengedeelte afgebeeld, met de totaalprijs die ik heb betaald. Na reclame van mijn kant geen excuus voor de onduidelijkheid. Ik heb het fout gedaan, wordt mij gezegd. Ik beveel uw bedrijf zeker niet aan.
Communicatie
M. van der Klaauw
Voorschoten

Gepubliceerd op: 20/04/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Producten zijn goed.
Verbeterpunten
De beantwoording van mijn vraag/verzoekt ervaar ik als dat de medewerker mij te makkelijk probeert af te schepen. Om die reden ben ik zeer onteverden over het antwoord. Over jullie producten ben ik wel tevreden.
Communicatie
Nazorg & Garantie
Kennis & Vakmanschap
Antwoord KlikAanKlikUit
Beste klant,

Bedankt voor uw review en dat u onze producten goed vindt.

Wat vervelend om te horen dat u echter niet tevreden bent met de communicatie met de helpdesk. Dat is zeker niet de bedoeling.

Kunt u ons meer uitleg geven over uw ervaringen? Wij hebben u geprobeerd te bereiken maar we hebben nog geen antwoord ontvangen helaas.

Met vriendelijke groet,
KlikAanKlikUit
Raymond

Gepubliceerd op: 04/12/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Slechte communicatie. Altijd bandje ervoor dat er niemand bereikbaar is. Mail word ook niet op gereageerd.
Communicatie
Nazorg & Garantie
Kennis & Vakmanschap
Antwoord KlikAanKlikUit
Beste Erik,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak met de telefonische helpdesk.

Kunt u ons meer informatie geven over de communicatie die u heeft gehad zodat wij dit verder kunnen onderzoeken? Wij kunnen alleen een correspondentie over een herroeping gekoppeld aan dit email adres terugvinden, waar wederzijds contact is geweest.

Met vriendelijke groet,
KlikAanKlikUit

Erik

Gepubliceerd op: 20/11/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
telefoon wordt niet opgenomen,apparatuur stuk ingewikkeld om terug te sturen.
Verbeterpunten
tot nu toe alles
Communicatie
Nazorg & Garantie
Kennis & Vakmanschap
Antwoord KlikAanKlikUit
Beste klant,

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over ons. Het kan momenteel druk zijn aan de telefoon, onze excuses daarvoor. Wij nemen uw feedback mee om dit proces te optimaliseren.

U gaf aan dat de apparatuur stuk ging en dat het ingewikkeld is om het terug te sturen. Dat is natuurlijk niet zo mooi en niet de bedoeling. Echter heeft u niet ons gemaild, maar naar een derde partij: Giftnation. Een emailbericht hierover hadden wij dus niet ontvangen helaas.

Na emailcontact daarna met u zou u de producten terugsturen naar ons, maar deze hebben wij helaas niet ontvangen. Omdat wij dit graag met u oplossen hebben wij u toch de nieuwe producten toegestuurd.

Wij wensen je er veel plezier van.

Met vriendelijke groet,
KlikAanKlikUit
Klant
zaandam

Gepubliceerd op: 15/11/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Snelle en nette levering
Verbeterpunten
6 lampen besteld, waarvan 2 niet te koppelen met Hue Bridge. Communicatie met klantenservice is traag en stuurt na drie emails geen antwoord meer terug.
Communicatie
Nazorg & Garantie
Antwoord KlikAanKlikUit
Beste Martijn,

Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je de communicatie met onze klantenservice als traag ervaart. Dat is niet de bedoeling. Onze excuses daarvoor.

Het kan echter gebeuren wanneer er veelvuldig contact nodig is en meerdere teams betrokken zijn bij het ticket, dat het contact over een langere tijd kan plaatsvinden.

Wij nemen je feedback mee om dit proces te optimaliseren.

Met vriendelijke groet,
KlikAanKlikUit
Martijn
Nieuwerkerk aan den IJssel

Gepubliceerd op: 13/11/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Prima spul, maar belachelijk veel duurder dan in bouwmarkt.
Verbeterpunten
de prijzen zouden gelijk moeten zijn aan die van de bouwmarkten
Antwoord KlikAanKlikUit
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling.

Voor alle KlikAanKlikUit producten hanteren wij adviesprijzen, die ook gecommuniceerd worden naar onze verkooppunten.

Helaas kunnen wij hen bij wet niet verplichten om deze prijzen aan te houden.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
KlikAanKlikUit support
klant
Heerlen

Gepubliceerd op: 09/09/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Pech of toeval: heb diverse malen geprobeerd de klantenservice telefonisch te bereiken. Maar telkens 'zijn de lijnen bezet'. Zeer ongeloofwaardig.
Communicatie
Antwoord KlikAanKlikUit
Beste Berry,

Bedankt voor uw beoordeling. Als u een probleem heeft met uw bestelling of een andere vraag en door ons teruggebeld wilt worden om dit op te lossen, kunt u ons een bericht sturen met uw telefoonnummer en geschikte terugbelmomenten via info@klikaanklikuit.nl.

Met vriendelijke groet,
KlikAanKlikUit Support
Berry
Zutphen

Gepubliceerd op: 28/07/2018
Aanbeveling: nee


Disclaimer