Website: http://www.klikaanklikuit.nl

7.8
7.8
8.2

Pluspunten

Er is geen telefonisch contact mogelijk. Ik heb 3 producten besteld en er is maar 1 product geleverd. Heb meerdere malen proberen te bellen maar krijg geen contact.
Antwoord KlikAanKlikUit
Beste heer Klaassen, dank voor uw beoordeling.

Door een fout in het magazijn is er helaas iets mis gegaan met de levering waardoor u maar 1 product geleverd kreeg. De ontbrekende producten zijn inmiddels bij u afgeleverd.

Wij betreuren zeer dat is mis gegaan en bieden u nogmaals voor het ontstane ongemak onze welgemeende excuses aan.

Maick klaassen / QDP
Duiven

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Pluspunten
1e levering snel, wel een enorm grote doos voor een paar kleine dingen.
Na terugzending van onderdelen vorige week nog niets gehoord. Een reactie per email had ik wel verwacht, maar wellicht is door de paasdagen wat vertraging ontstaan.
Antwoord KlikAanKlikUit
Beste heer Daems, allereerst bedankt voor uw beoordeling.

Onze excuses voor de vertraging die is ontstaan. Het afleveren was helaas niet gelukt i.v.m. een onvolledig adres. Inmiddels heeft u de zending gelukkig in goede orde mogen ontvangen.

Jan
Sneek

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Frans van Deurzen
Budel-Dorplein.

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten
Leuke apparatuur, service erg slecht.
Geen of nauwelijks reactie op vragen over problemen met instellingen. Ook de 'service-telefoon' wordt NOOIT beantwoord.
Haal dan het nummer van de site!
Op klachten wordt niet gereageerd!
De dienstverlening verbeteren en zorgen dat de 'service-telefoon' wordt beantwoord.
Reageer op klachten, ik wacht al bijna 1 maand op antwoord van mijn klacht.
Beste klant,

U heeft met ons support team veelvuldig, direct contact gehad, waarop zij u hebben geholpen met uw producten en samen met onze developers ook fouten uit de door u gemaakte regels in uw control station hebben gehaald.

Dit contact werd door u plotsklaps in een negatief en emotioneel beladen bericht beeindigd, inclusief de boodschap dat u geen contact meer wenste.
De producten werkten, maar niet zoals u het voor ogen had, en u bracht het binnen de zichttermijn terug naar de winkel waar u het gekocht had.

In reactie op deze review hebben wij wederom contact met u gezocht en bleek dat u het laatste bericht tot beeindiging van de communicatie anders bedoeld had. Dit is voor ons niet duidelijk geweest, vandaar dat u geen reactie heeft ontvangen. Onze excuses.

Daarnaast hebben wij u o.a. uitgelegd dat wij bezig zijn met onze telefonie partner om de problemen met het niet correct doorschakelen van de telefoon op te pakken, aangezien onze medewerkers van maandag tot vrijdag tussen 9 en 17 uur beschikbaar zijn.

Wij bedanken u nogmaals voor uw feedback en hopen uw vertrouwen uiteindelijk weer terug te zullen winnen.

Ben

Gepubliceerd op: 17/04/2018

Gepubliceerd op: 17/04/2018

Ronald
SWIFTERBANT

Gepubliceerd op: 15/04/2018

Pluspunten
om het even wat je vraagt, ze hebben geduld en antwoorden heel vlug. De bestellingen zijn goed verzorgd en vlug geleverd. IK woon in België en kreeg mijn bestellingen reeds de dag nadien.

EDDY
HARELBEKE

Gepubliceerd op: 15/04/2018

Pluspunten
Laagdrempelige domotica, onopvallend en het werkt!
Er zouden wmb iets geavanceerdere keuze’s mogen zijn. Bv een verlichtingssensor met meerdere instelmogelijkheden.
Gerrit Altena
Wijk en Aalburg

Gepubliceerd op: 14/04/2018

Willem

Gepubliceerd op: 12/04/2018

Pluspunten

Mijn product werkt niet. Ik heb daar een mail over gestuurd via de contact mogelijkheid. Ik heb echter nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag. Mijn product werkt dus nog steeds niet.
Antwoord KlikAanKlikUit
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling.

Wat vervelend om te horen dat uw product niet werkt. Vanwege het foutieve email adres in het formulier heeft u geen bevestiging gehad van het invullen van het formulier. En is ook het antwoord niet eerder aangekomen.

Wij hebben helaas na onze laatste mail niet meer vernomen van u of het product nu wel werkt. Zo niet, dan kijken we graag hoe we dit kunnen oplossen met u. Zou u dat ons via mail willen laten weten a.u.b.?

Leo van den Bos
Naaldwijk