Bedrijfsgegevens

Website: http://www.klikaanklikuit.nl
Adres: Laan van Barcelona 600 3317 DD
Plaats: Dordrecht
Telefoon: 078-7111260

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

KlikAanKlikUit
totaal score
8.2
Communicatie
7.8
Nazorg & Garantie
7.7
Kennis & Vakmanschap
8.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
466 beoordelingen (12 maanden)
1384 beoordelingen (totaal)
12264182 keer bekeken
93% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
48% (224)
39% (180)
7% (32)
5% (22)
2% (8)

Klantbeoordelingen

9
Pluspunten
Na eerst een verkeerd besteld product (op advies van anderen) zonder problemen kunnen omruilen voor het correcte product.
Verbeterpunten
 
Communicatie
Nazorg & Garantie
Kennis & Vakmanschap
Zeelen Service
Meerssen

Gepubliceerd op: 26/06/2017
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 24/06/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
Henk
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 24/06/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Bestellen is eenvoudig.
Goede producten.
Verbeterpunten
Stop met DHL als verzender maar stap over op TPG Pakketpost.
Communicatie
Nazorg & Garantie
Kennis & Vakmanschap
Antwoord KlikAanKlikUit
Beste klant,

Bedankt voor uw beoordeling. Indien u bij de levering van uw bestelling tegen een specifiek probleem bent aangelopen, zou u dat dan willen melden via info<at>klikaanklikuit.nl? Dan kunnen we hier naar kijken. Bedankt alvast!

Vriendelijke groet,
KlikAanKlikUit.nl
Vos
Zwolle

Gepubliceerd op: 23/06/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Prima webshop
Overzichtelijke informatie
Bestelling snel en correct afgehandeld
Verbeterpunten
 
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
Jouke

Gepubliceerd op: 22/06/2017
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Zorgen telefonisch bereikbaar te zijn ipv 2 dagen doordeweeks de telefoon niet op te nemen. Reactie op email nam ook meerdere dagen in beslag en uiteindelijk geen antwoord op mijnvraag/klacht gekregen.
Communicatie
Nazorg & Garantie
Kennis & Vakmanschap
R. Van Veen
Amsterdam

Gepubliceerd op: 20/06/2017
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
 
J. den Hoed
Den Helder

Gepubliceerd op: 18/06/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Goede spullen die op tijd geleverd worden en gewoon werken zoals aangegeven op de site.
Verbeterpunten
 
Communicatie
Nazorg & Garantie
Kennis & Vakmanschap
Paul
Molenhoek

Gepubliceerd op: 18/06/2017
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 17/06/2017
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Goed product, raadde het iedereen aan, nu niet meer, zie verbeterpunten
Verbeterpunten
Bij vragen niet bereikbaar over phone. App voor ics 2000 zeer verouderd, doet me denken aan een Festo app van 2002. Niet logisch en niet gebruikers vriendelijk. Zonder hulp van service niet uit te komen en deze zijn niet bereikbaar.
Ze sturen de verkeerde producten op, 2 x gebeurt en dan de onvriendelijke oplossingen aangeboden.
Communicatie
Nazorg & Garantie
Kennis & Vakmanschap
Antwoord KlikAanKlikUit
Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling. Onze telefooncentrale is goed bemand en het verbaast ons dan ook dat u ons desondanks niet hebt kunnen bereiken. Onze excuses daarvoor. Onze ICS-2000 app wordt regelmatig geupdatet, mocht er iets specifieks zijn dat u niet logisch/gebruikersvriendelijk vindt, dan kunt u een mail sturen naar info<at>klikaanklikuit.nl en zullen we dit doorgeven aan onze developers.
Wat betreft het leveren van verkeerde producten kunnen we helaas op dit moment niets meer doen maar dit is wel gecommuniceerd naar de betreffende afdelingen, ook in verband met de geboden oplossingen, zodat we onze service kunnen verbeteren. Uiteraard begrijpen we dat u hier ontevreden over bent. Met vriendelijke groet, KlikAanKlikUit.nl
M.Cornet
Sitterd

Gepubliceerd op: 17/06/2017
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer