Bedrijfsgegevens

Website: http://www.klikaanklikuit.nl
Adres: Laan van Barcelona 600 3317 DD
Plaats: Dordrecht
Telefoon: 078-7111260

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

KlikAanKlikUit
totaal score
8.3
Communicatie
7.8
Nazorg & Garantie
7.7
Kennis & Vakmanschap
8.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
368 beoordelingen (12 maanden)
1795 beoordelingen (totaal)
12267927 keer bekeken
92% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
48% (178)
40% (149)
7% (24)
3% (11)
2% (6)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Communicatie
Nazorg & Garantie
hennie
harbrinkhoek

Gepubliceerd op: 15/08/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Theo
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 15/08/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
rob
amsterdam

Gepubliceerd op: 15/08/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Leverden niet alleen afstandsbediening maar ook noodzakelijke draadloze inbouw dimmer
Verbeterpunten
Nadruklijk dat draadloze inbouw dimmer óók de blauwe neutrale pool nodig heeft
Rik
Utrecht

Gepubliceerd op: 15/08/2018
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
Klant

Gepubliceerd op: 14/08/2018
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Goede spullen, werken makkelijk en goed. Eenvoudige installatie.
Verbeterpunten
Mijn Klacht over de slechte DHL bezorging is niet serieus genomen. Een paar keer op meerdere dagen van DHL een bezorgtijdstip gekregen, maar ze kwamen niet opdagen. Bij de tweede bestelling was de levering door DHL wederom slecht, met dezelfde problemen. Policy van KlikaanKlikuit is: als wij het hebben verzonden dan is het uit onze handen. Blijkbaar interesseert het KlikaanKlikuit niet of DHL het dan wel of niet goed doet richting mij als klant, en zijn ze zeker niet voornemens DHL daarop aan te spreken. Deze houding is dus volstrekt belachelijk en ik voel me als klant niet serieus genomen.
Communicatie
Nazorg & Garantie
Antwoord KlikAanKlikUit
Beste erik, onze excuses voor het ongemak. Wij nemen elke klacht serieus. Van elke bezorgklacht wordt melding gemaakt bij logistiek, die deze klachten bij de bezorgdienst neerlegt. Door overmacht is het DHL niet gelukt om uw bestelling op vr. 13-7 te leveren, en is op ma. 16-7 geleverd. Dit is in de track&trace (bij show details) vermeld. Wellicht dat dit onduidelijk is geweest.

Helaas hebben wij geen informatie gehad op onze vraag, n.a.v. uw bericht over uw order, of wij gegevens en ordernummer mochten ontvangen om na te kunnen gaan (als ook, na te mogen gaan i.v.m. privacy-regelgeving) wat er aan de hand was. Graag had ons support team met u meegekeken wat er aan de hand was, en deze situatie voor u tot een fijner einde weten te brengen
Erik
Dirksland

Gepubliceerd op: 13/08/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Frans
Beek

Gepubliceerd op: 12/08/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Communicatie
Kennis & Vakmanschap
Klant

Gepubliceerd op: 08/08/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Mogelijkheden
Verbeterpunten
Mis een web interface of een windows app
Communicatie
Nazorg & Garantie
Kennis & Vakmanschap
louis
Lelystad

Gepubliceerd op: 05/08/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Nu ook zigbee producten
Verbeterpunten
Meer zigbee producten
Jan
Workum

Gepubliceerd op: 04/08/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer