Website: https://www.kleurmijninterieur.nl
Adres: Kanaaldijk-Noord 13 5613DH
Plaats: Eindhoven

Kleurmijninterieur, de gróótste woonbeleving in behang en raamdecoratie.
Bezoek onze showroom in Eindhoven. Onze stylisten voorzien u gratis van kleur en interieuradvies.
Ook bieden wij advies aan huis in de regio.

Leuke foto van uw aangekocht product ?! Stuur 'm ons via foto@kleurmijninterieur.nl

Kleurmijninterieur

Pluspunten

Meer communicatie over de levertijd.
Ella

Gepubliceerd op: 13/05/2019

Pluspunten
Vele soorten behang
We hebben een staaltje aangevraagd om te kijken hoe groot het patroon uitvalt. Het staaltje is zo klein, daar past het patroon niet op. We hebben er feitelijk niets aan. Jammer, zeker omdat je er ook voor betaald.
Beste Sandra,

Een knipstaal is doorgaans ± 15 x 25 cm en hoofdzakelijk bedoeld om kleur en materiaal te ervaren. Een patroon kan veel groter zijn tot wel 140cm en bij gordijnen zelfs groter.

Het product waarvan u een knipstaal heeft ontvangen heeft een patroon van 53 cm. Dit geven we aan bij het product op onze website. Tevens wordt het patroon inzichtelijk weergegeven met een groot interieurvoorbeeld. Ook vermelden we alle info betreft knipstalenservice uitgebreid op onze website.

De knipstaal die wij voor u hebben besteld is vrij standaard, en dus ook niet afwijkend van hetgeen u heeft ontvangen. We doen ons best om dit zo goed mogelijk af te stemmen maar zijn ook afhankelijk van de fabrikant.

Met vriendelijk groet
kleurmijninterieur

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Gepubliceerd op: 01/03/2019

Pluspunten
Website
De winkel in Eindhoven straalt geen kwaliteit uit. Personeel zou iets meer plezier mogen uitstralen.
Beste Pieter,

Bedankt voor uw reactie.

De aankleding is de laatste weken inderdaad wat kariger. Helaas zijn de meubels die onze showroom recent nog aankleedde door Verouden Meubelen opgehaald. Dit bedrijf, waarmee we de laatste jaren goed hebben kunnen samenwerken, stop ineens na 60 jaar.

Samen met het aanbrengen van nieuwe nieuwe collecties kan het een beetje rommeliger zijn overgekomen maar binnenkort zal onze showroom weer geheel op orde zijn en nog mooier dan voorheen. Vooral aan onze afdeling stijlvol behang wordt (achter de schermen) hard gewerkt.

Pieter
Helmond

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Pluspunten

Ga aub in zee met een andere vervoerder! Dit is de tweede keer dat ik iets besteld heb en het niet op afgesproken dag geleverd werd. En dit ligt niet aan jullie maar wel aan vervoerder dpd!
Beste Sabine,

Het komt helaas wel eens voor dat de vervoerder zich niet houdt aan een afspraak. We vinden dit ook heel vervelend en hebben uw bericht doorgegeven aan DPD.

Uit ervaring weten wij dat dit bij andere vervoerders ook voorkomt. Gelukkig wordt het online volgen van een bezorging (door DPD) steeds inzichtelijker.
Ons advies is om een volgende keer een (werk)adres op te geven waar altijd iemand aanwezig is waardoor je er niet echt op hoeft te wachten.

Met vriendelijk groet,
Sabine
Rozenburg

Gepubliceerd op: 03/11/2018

Pluspunten
Overzichtelijke site
Levertijd, en duidelijker plaatjes. Het leek er niet op. En achteraf was om verhouding nog best duur.
Beste Martin,

We hebben de afbeelding gecontroleerd maar deze komt heel goed overeen met het werkelijke product. Daarom begrijpen we uw opmerking niet. Ook uw levering komt ook overeen met op de website aangegeven levertijd.

Naast het interieurvoorbeeld is ook een productvergroting toegevoegd zodat we het product nog duidelijker presenteren. Om in de toekomst een verschil in perceptie te voorkomen adviseren wij u in het vervolg eerst een knipstaal te bestellen.

Martin
Klaaswaal

Gepubliceerd op: 10/09/2018

Gepubliceerd op: 29/08/2018

Pluspunten
Plakfolie is van prima kwaliteit
Als je van een artikel meer toevoegd aan de winkelwagen dan er op voorraad is, past de website het aantal zonder enige melding aan.
Bij het afrekenprocess heb ik zelf niet meer de aantallen gecontroleerd, waardoor ik nu maar 1 meter plakfolie heb in plaats van 3.
Denny
Venlo