Bedrijfsgegevens

Website: https://www.kleurmijninterieur.nl
Adres: Kanaaldijk-Noord 13 5613DH
Plaats: Eindhoven
Telefoon: 040-2468417

Kleurmijninterieur, de gróótste woonbeleving in behang en raamdecoratie.
Bezoek onze showroom in Eindhoven. Onze stylisten voorzien u gratis van kleur en interieuradvies.
Ook bieden wij advies aan huis in de regio.

Leuke foto van uw aangekocht product ?! Stuur 'm ons via foto@kleurmijninterieur.nl

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Kleurmijninterieur
totaal score
8.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
254 beoordelingen (12 maanden)
939 beoordelingen (totaal)
6880 keer bekeken
96% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
72% (182)
22% (56)
3% (8)
2% (4)
1% (3)

Klantbeoordelingen

3
Pluspunten
Groot assortiment
Verbeterpunten
Product komt niet overeen met beschrijving en foto: betere beschrijvingen, zeker omdat er niet geretourneerd kan worden.
Antwoord Kleurmijninterieur
Beste Lianne,

U geeft aan dat we niet vermelden dat betreffend behang geen reliëf bevat.
Ook geeft u aan dat u de gratis behangset niet heeft ontvangen.

Betreffend behang heeft inderdaad geen reliëf maar er staat ook nergens vermeld dat het behang een reliëf zou hebben.
De rede dat u geen behangset heeft ontvangen is omdat u daar niet voor heeft gekozen. De gratis behangset wordt aangeboden in de winkelwagen, direct onder behanglijm welke u wél heeft toegevoegd.

Met vriendelijke groet,
kleurmijninterieur
lianne
gouda

Gepubliceerd op: 06/05/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Produkt is zoals beschreven.
Verbeterpunten
Stuur het pakket niet na 1 keer niet thuis niet direct door naar een ver weg dpd winkel. Nu moest ik helemaal de stad in... parkeergeld betalen tijd etc etc dat was echt waardeloos. Dpd heb ik dit gemeld en dat zou aan het pakket liggen die de verkoper kiest. U dus.
Antwoord Kleurmijninterieur
Beste Jeroen,

Wij vinden het zeer spijtig te vernemen dat DPD niet heeft gehandeld volgens afspraak en aan u onjuiste informatie heeft verstrekt.

Dé procedure van DPD is (zoals ook beschreven op onze website) als volgt:
- Bij een vergeefse afleverpoging biedt DPD de zending de volgende (werk)dag nogmaals aan.
- Ontvanger heeft de mogelijkheid om tussentijds de voorkeur te wijzigen van zowel datum, tijdstip als locatie.
- Pas na een vergeefse 2de afleverpoging gaat de zending naar een dichtstbijzijnd pick-up-point.

DPD heeft geen afwijkend pakket waarbij zij een zending slechts 1 keer aanbieden. Los daarvan zou dit ons niet passen en ontoereikend zijn. Ook wij hebben uw klacht gemeld bij DPD.

Met vriendelijk groet,
kleurmijninterieur
Jeroen
Nijmegen

Gepubliceerd op: 30/04/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
heel veel fouten in de rollen behang in de vorm van geel bruine vlekken
Antwoord Kleurmijninterieur
Beste Jolanda,

Producten met een fabrieksfout worden uiteraard vervangen. Onze klantenservice zal u daarbij informeren over het verloop.

Met vriendelijke groet,
kleurmijninterieur.
jolanda
Thorn

Gepubliceerd op: 26/11/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Op beide artikelen waren fouten in het papier. Bij de panda een blauwe dot die enkele keren terug kwam. Bij de superhelden 2 rollen met fouten de ene een rand wit te veel aan de zijkant daardoor komt de tekst niet uit en bij de andere rol herhaaldelijk plekken....daardoor een rol verspilt!
Antwoord Kleurmijninterieur
Beste Sandra,

Een fabrieksfout komt wel eens voor maar 2 fouten in 1 bestelling is wel heel zeldzaam.
Wanneer de klacht gegrond is zullen we uiteraard nieuwe rollen sturen, van een andere aanmaak.

We helpen u heel graag verder maar helaas krijgen we geen contact met u,
sinds we uw waardering hebben ontvangen op 16 juli.

Met vriendelijk groet,
kleurmijninterieur.
Van Hoeyland Sandra
Drieschouwen 79 9190 Stekene

Gepubliceerd op: 30/07/2018
Aanbeveling: nee


Disclaimer