Website: http://www.kindermodehuis.nl
Adres: Genieweg 62 3641RH
Plaats: Mijdrecht

In september 2011 zijn wij een babyspeciaalzaak gestart in Mijdrecht, gemeente De Ronde Venen. Op de tweede etage van het indrukwekkende (industriele) pand heeft de SUITE baby, kids & home (voorheen "de baby SUITE") een oppervlakte van zo'n 850m2 in gebruik. U vindt hier alles dat u nodig heeft als (aanstaande) ouders. Meubels, kinderwagens, autostoelen, badjes, bed-en badgoed, kleding, flessen etc. etc.

In de zomer van 2014 hebben wij ons assortiment van de babyspeciaalzaak uitgebreid met kinderkleding tot en met maat 140 en diverse home-artikelen. Zo kunt u bij ons terecht voor hippe kinderkleding tot en met een jaar of 10 en kunt u ook diverse leuke artikelen voor in uw woonkamer of eigen slaapkamer bij ons kopen.

In 2015 zijn wij een nieuwe webshop gestart, deze shop kindermodehuis.nl biedt u de mogelijkheid om ons gehele assortiment online bij ons te kopen. Wij zijn trots en blij dat wij bekende merken zoals Baby's only, Koeka, Cottonbaby en nog vele andere zoals Bugaboo, Joolz en Maxi-cosi online kunnen aanbieden. Ons kleding assortiment is ook steeds uitgebreider. Baby- en kinderkleding verkopen wij vanaf maat 44 tot en met maat 152 van diverse gerenormeerde merken zoals Z8, Feetje, Petit Bateau, Retour en Claesen's, maar er zijn ook veel nieuwkomers bij zoals Dress like Flo en Brian and Nephew. Kijk bij merken voor ons gehele merkenpakket.

Wij zien uit naar uw online bestelling of graag tot ziens in onze winkel in Mijdrecht.

Kindermodehuis.nl

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
snelle levering en prima in orde

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Bianca
Mijdrecht

Gepubliceerd op: 17/03/2019

Pluspunten
Snelle behandeling en fijn dat ze contact opgenomen hebben ivm leverings problemen.

Antoinette

Gepubliceerd op: 08/03/2019

Pluspunten
Prima service

Gepubliceerd op: 07/03/2019

eveline
Mijdrecht

Gepubliceerd op: 02/03/2019

Pluspunten
Snelle verzending
Gratis verzending bij 20 euro of meer.
Leuke kortingsactie voor nieuwe klanten.
Mariƫtte
EINDHOVEN

Gepubliceerd op: 24/02/2019

Pluspunten
Snelle levering,netjes verpakt

Chantal
Wierden