Website: http://www.kindergordijnen.nl
Plaats: Hoogeveen

KinderGordijnen.nl

Lieneke

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Bij vragen via e-mail of telefoon word je snel en netjes te woord gestaan. Mooie duidelijke website die gebruiksvriendelijk is.
Ga zo door!!
Ingrid

Gepubliceerd op: 18/12/2018

Pluspunten
Fantastic product and great professionality!

TdS

Gepubliceerd op: 16/12/2018

Pluspunten
Wij zijn heel blij met onze mooie keukengordijnen. Leuke originele stof van goede kwaliteit, goed gemaakte gordijnen binnen 4 weken.

Gineke

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
Goede duidelijke communicatie! Regelmatig statusupdate via de mail over de gordijnen! En natuurlijk prachtige gordijnen binnen gekregen!
Tip: tijdens het bestellen kun je kiezen voor de optie afterpay, dit is echter niet mogelijk waardoor de website aangeeft dat betaling niet is gelukt, dit is echter uiteindelijk prima opgelost

Gepubliceerd op: 09/12/2018

Pluspunten
Snelle levering, betrouwbaar en van goede kwaliteit! De gordijnen van de kinderkamers bestel ik altijd hier.
Misschien uitbreiden met accessoires voor kinderkamers. Maar hoofdzakelijk moet de kwaliteit van de gordijnen zo goed blijven.

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
zeer nette gordijnen, goede updates over bestelling, mooi gemaakt, goede en scherpe prijs

Jeroen

Gepubliceerd op: 22/11/2018

Pluspunten
zeer snelle reactie op vragen, ook in het weekend:-) Staaltjes snel geleverd. Wij hebben gordijnen voor de babykamer besteld, binnen 2 weken geleverd. Zeer goede en accurate communicatie over levering Mooie stof en zeer goede afwerking, kaarsrecht en precies op maat:-) Een paar centimeter breder om goed op de rails te passen was geen enkel probleem, helemaal top!

Alexandra
Leusden

Gepubliceerd op: 20/11/2018

Pluspunten
Prettige website. Hele goede service. Werd heel snel geantwoord op mijn e-mails. En de gordijnen erg mooi. Goede zware kwaliteit stof en de kleuren precies zoals op de foto. Plus een leuk tasje met kleine cadeautjes voor mijn jongens. Helemaal top, ik kan er niks anders van maken!

Nicoline
Leiden