Website: http://www.kindergordijnen.nl
Plaats: Hoogeveen

KinderGordijnen.nl
9.5

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Snelle reactie op email met duidelijke uitleg en besteltips.
Zeer snel producten thuis ontvangen met wat speelgoed en een extra kussentje in de gordijnstof.

Baks
Woudrichem

Gepubliceerd op: 12/10/2018

Pluspunten
Enorme keuze, hele mooie kwaliteit gordijnen geleverd. Ook leuk: we kregen er een gratis bijpassend kussentje in gordijnstof erbij!
Jammer dat je extra moet betalen als je je gordijnen netjes (hangend) bezorgd wilt hebben. Boven een bepaald bedrag zou je deze service inbegrepen verwachten..
Antwoord KinderGordijnen.nl
Hartelijk dank voor uw positieve recensie.
U geeft aan het jammer te vinden dat hangend vervoer niet gratis is.
Wij zijn in Nederland en Belgiƫ uniek met "hangend vervoer" Geen enkele online gordijnenwinkel biedt deze verzendmethode aan. De werkelijke kosten zijn meer dan twee keer zo veel, en dan hangt het gordijn ook nog aan een hangertje. Om dit gratis aan te bieden zouden we onze verkoopprijzen moeten verhogen, wat dan weer ongunstig is, zeker voor mensen die kiezen voor het verzenden in een doos.
We hopen op uw begrip.

Met vriendelijke groet, Team KinderGordijnen.nl
Bianca
Hoogeveen

Gepubliceerd op: 18/09/2018

Pluspunten
Prima webshop met duidelijke info.
De email met de bevestiging dat de bestelling was verstuurd ontving ik pas de dag nadat de bestelling al thuis was afgeleverd, de informatie voorziening zou dus tijdiger kunnen.
Michel
Uitgeest

Gepubliceerd op: 23/08/2018

Pluspunten
Grote keus in kindergordijnen, voor zowel de hele kleintjes als de wat grotere kinderen. De stof ziet er mooi uit, met vrolijke, heldere kleuren. De kadootjes bij de bestelling werden zeer op prijs gesteld.
De prijs van de stoffen wordt aangegeven in m2. Dit valt niet op als je voor kant en klaar gemaakte gordijnen kiest, maar wil je de stof los kopen dan kom je voor een onaangename verrassing te staan. Het is m.i. gebruikelijk stof te prijzen per m1.
Elske

Gepubliceerd op: 13/07/2018

Pluspunten
Mooie gordijnen. Kwaliteit lijkt heel goed te zijn
Tussen bestelbevestiging en verzendbevestiging in was er radio stilted had ik eigenlijk geen idee wat de status van mijn bestelling was.
Maartje
Hilversum

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
Duidelijke informatie bij het bestellen en het meetfilmpje is echt heel handig. 2 weken levertijd maar we hadden de gordijnen met 1 week al binnen. Echt top

Joyce
Zandvoort

Gepubliceerd op: 05/07/2018

Pluspunten
Snel en goede communicatie. Mooi afgewerkte gordijnen. Leuke extraatjes!

Zoersel

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Pluspunten
Erg groot en mooi aanbod, veel mogelijkheden, gordijnen zijn netjes gemaakt, binnen acceptabele termijn geleverd en leuk verpakt.
De kosten zijn erg hoog in vergelijking met andere aanbieders, zeker voor toevoegen van verduistering.
Beste Judith,

Bedankt voor uw positieve recensie.
Veel goedkope stoffen komen uit landen zoals China, India en Bangladesh deze producten worden vaak met chemicaliƫn ingespoten. wij willen niet dat kinderen met dergelijke stoffen in aanraking komen. Wellicht zijn onze prijzen daardoor hoger dan andere aanbieders, maar het staat een ieder natuurlijk vrij om te kopen waar hij/zij wil...
Judith

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Pluspunten
Goede service, snelle reactie
de verduisteringsgordijnen die aan de standaardgordijnen zijn vastgenaaid vallen iets ruimer dan de gordijnen zelf. Hierdoor draait het gordijn wat aan de zijkanten en zie je altijd het verduisteringsgordijn tevoorschijn komen.
Beste Elke,
Bedankt voor uw beoordeling.
Uw gordijnen horen gewoon mooi te hangen.
We zullen contact met u opnemen om het in orde te maken.

Gepubliceerd op: 24/04/2018