Website: http://www.kindergordijnen.nl
Adres: van Echtenstraat 43 7902 EL
Plaats: Hoogeveen

KinderGordijnen.nl
9.5

Pluspunten
Grote keus in kindergordijnen, voor zowel de hele kleintjes als de wat grotere kinderen. De stof ziet er mooi uit, met vrolijke, heldere kleuren. De kadootjes bij de bestelling werden zeer op prijs gesteld.
De prijs van de stoffen wordt aangegeven in m2. Dit valt niet op als je voor kant en klaar gemaakte gordijnen kiest, maar wil je de stof los kopen dan kom je voor een onaangename verrassing te staan. Het is m.i. gebruikelijk stof te prijzen per m1.
Elske

Gepubliceerd op: 13/07/2018

Pluspunten
Mooie gordijnen. Kwaliteit lijkt heel goed te zijn
Tussen bestelbevestiging en verzendbevestiging in was er radio stilted had ik eigenlijk geen idee wat de status van mijn bestelling was.
Maartje
Hilversum

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
Duidelijke informatie bij het bestellen en het meetfilmpje is echt heel handig. 2 weken levertijd maar we hadden de gordijnen met 1 week al binnen. Echt top

Joyce
Zandvoort

Gepubliceerd op: 05/07/2018

Pluspunten
Snel en goede communicatie. Mooi afgewerkte gordijnen. Leuke extraatjes!

Zoersel

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Pluspunten
Erg groot en mooi aanbod, veel mogelijkheden, gordijnen zijn netjes gemaakt, binnen acceptabele termijn geleverd en leuk verpakt.
De kosten zijn erg hoog in vergelijking met andere aanbieders, zeker voor toevoegen van verduistering.
Antwoord KinderGordijnen.nl
Beste Judith,

Bedankt voor uw positieve recensie.
Veel goedkope stoffen komen uit landen zoals China, India en Bangladesh deze producten worden vaak met chemicaliƫn ingespoten. wij willen niet dat kinderen met dergelijke stoffen in aanraking komen. Wellicht zijn onze prijzen daardoor hoger dan andere aanbieders, maar het staat een ieder natuurlijk vrij om te kopen waar hij/zij wil...
Judith

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Pluspunten
Goede service, snelle reactie
de verduisteringsgordijnen die aan de standaardgordijnen zijn vastgenaaid vallen iets ruimer dan de gordijnen zelf. Hierdoor draait het gordijn wat aan de zijkanten en zie je altijd het verduisteringsgordijn tevoorschijn komen.
Antwoord KinderGordijnen.nl
Beste Elke,
Bedankt voor uw beoordeling.
Uw gordijnen horen gewoon mooi te hangen.
We zullen contact met u opnemen om het in orde te maken.

Gepubliceerd op: 24/04/2018

Pluspunten
Snelle levering, mooie stof. Gratis kussentje was een leuke verrassing!

Gepubliceerd op: 02/02/2018

Pluspunten
De keus uit stoffen is ruim. De stoffen zijn van goede kwaliteit. Op mails en telefoontjes wordt snel gereageerd.
Als de bestelling vertraging oploopt, neem dan zelf het initiatief om dat te melden aan de klant.
Niki

Gepubliceerd op: 25/01/2018

Pluspunten
Veel keuze, duidelijke communicatie, netjes geleverd, goede kwaliteit gordijnen. En leuke extras voor de kinderen erbij
Levertijd stond ca 2 weken, maar duurde 4 weken. Bij ca ga ik er vanuit dat het iets langer kan duren, maar max 1 week. Gelukkig wel snelle duidelijke reactie op de vraag wanneer ik ze kon verwachten.
Marloes
Vianen

Gepubliceerd op: 22/09/2017

Pluspunten
Goede communicatie, prettig dat er samples worden opgestuurd
Wel erg veel informatie over stappen in proces terwijl het prettiger is om eerder een concrete bezorgdatum te krijgen.

Gordijnen bestaan elk uit 2 lappen stof waarbij het stiksel op de naad zo grof is dat er toch licht doorheen komt ook al is de rest van de stof goed verduisterend.

Gepubliceerd op: 19/09/2017