Website: http://www.kindergordijnen.nl
Adres: van Echtenstraat 43 7902 EL
Plaats: Hoogeveen

KinderGordijnen.nl

Pluspunten
Gebruiksvriendelijke webwinkel met handige tips voor meten en bestellen. De service was echt fantastisch toen er iets met de levering niet helemaal goed bleek te zijn gegaan.
Met de vervoerder/bezorgdienst betere afspraken maken, ook zorgdragen voor correcte statussen in track&trace

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
Mooie kwaliteit gordijnen en een leuke verrassing bij het openen van het pakketje. Gordijnen laten afleveren in doos, maar ze waren zo netjes en zorgvuldig verpakt dat ze meteen opgehangen konden worden.
Lever tijd was iet wat lang, of wij iets wat ongeduldig om de kinderkamer af te maken, Levertijd was 3 volle weken.
Antwoord KinderGordijnen.nl
Beste Nick en Linda,

Bedankt voor uw positieve recensie:-)
Verzending in doos is ook prima, zeker voor de soepele gordijnstof waar uw gordijnen mee zijn gemaakt.
Over het algemeen komen gordijnen met hangend vervoer nét even mooier over dan vervoer in een doos. dit geldt zeker voor de wat dikkere of stuggere stoffen.
Meestal leveren we gordijnen binnen 2 weken.
Op de door u gekozen gordijnstof stond een levertijd van ± 3 weken en is inderdaad een dikke 3 weken geworden, veroorzaakt door de vele bestellingen in die periode.
L

Gepubliceerd op: 26/11/2018

Pluspunten
Na het doorgeven van een klacht werd het snel opgelost. Het was uiteindelijk bij postnl misgegaan. Het bedrijf heeft ze opnieuw laten maken samen met een presentje werd het na 2 dagen alsnog geleverd
Communicatie naar klant als het langer duurt
Michiel

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Communicatie naar klant als het langer duurt

31/10/2018

Pluspunten
Snelle service en duidelijke communicatie

Gepubliceerd op: 31/10/2018

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Snelle reactie op email met duidelijke uitleg en besteltips.
Zeer snel producten thuis ontvangen met wat speelgoed en een extra kussentje in de gordijnstof.

Baks
Woudrichem

Gepubliceerd op: 12/10/2018

Pluspunten
Enorme keuze, hele mooie kwaliteit gordijnen geleverd. Ook leuk: we kregen er een gratis bijpassend kussentje in gordijnstof erbij!
Jammer dat je extra moet betalen als je je gordijnen netjes (hangend) bezorgd wilt hebben. Boven een bepaald bedrag zou je deze service inbegrepen verwachten..
Antwoord KinderGordijnen.nl
Hartelijk dank voor uw positieve recensie.
U geeft aan het jammer te vinden dat hangend vervoer niet gratis is. Echter zijn we in Nederland en België uniek met "hangend vervoer" Geen enkele online gordijnwinkel biedt deze verzendmethode aan. De werkelijke kosten van deze verzending is ook meer meer dan twee keer zo veel, daarnaast mag u de multifunctionele gordijnhanger en de afsluitbare hoes waar in het gordijn in verpakt zit houden. Om deze manier van verzending gratis aan te bieden zouden we onze prijzen moeten verhogen wat weer nadelig zou zijn voor klanten die kiezen voor het verzenden in doos.
U moet hangend vervoer daarom zien als een luxe vorm van het bezorgen van uw gordijnen.
Met vriendelijke groet, Team KinderGordiinen.nl
Bianca
Hoogeveen

Gepubliceerd op: 18/09/2018

Pluspunten
Prima webshop met duidelijke info.
De email met de bevestiging dat de bestelling was verstuurd ontving ik pas de dag nadat de bestelling al thuis was afgeleverd, de informatie voorziening zou dus tijdiger kunnen.
Michel
Uitgeest

Gepubliceerd op: 23/08/2018

Pluspunten
Grote keus in kindergordijnen, voor zowel de hele kleintjes als de wat grotere kinderen. De stof ziet er mooi uit, met vrolijke, heldere kleuren. De kadootjes bij de bestelling werden zeer op prijs gesteld.
De prijs van de stoffen wordt aangegeven in m2. Dit valt niet op als je voor kant en klaar gemaakte gordijnen kiest, maar wil je de stof los kopen dan kom je voor een onaangename verrassing te staan. Het is m.i. gebruikelijk stof te prijzen per m1.
Elske

Gepubliceerd op: 13/07/2018

Pluspunten
Mooie gordijnen. Kwaliteit lijkt heel goed te zijn
Tussen bestelbevestiging en verzendbevestiging in was er radio stilted had ik eigenlijk geen idee wat de status van mijn bestelling was.
Maartje
Hilversum