Website: http://www.kindergordijnen.nl
Adres: van Echtenstraat 43 7902 EL
Plaats: Hoogeveen

KinderGordijnen.nl

Pluspunten
Enorm veel keuze, webwinkel is heel gebruiksvriendelijk, alles wordt duidelijk uitgelegd (bv. instructies voor opmeten).
De beloofde levertijd werd nageleefd en de gordijnen zelf zijn prachtig, mijn zoontje is er heel gelukkig mee

Katleen
Belgiƫ

Gepubliceerd op: 16/10/2017

Pluspunten
Allereerst de complimenten over de prachtige kindergordijnen op de site, na een tijd zoeken kom je diverse andere sites tegen met kindergordijnen maar jullie hebben echt wel een hele mooie gordijnen voor de kinderkamer die duidelijk is in alle opzichten. foto's, meetinstructie zelfs met een filmpje maar ook na een bestelling wordt je prima op de hoogte gehouden van de status van voortgang, helemaal top! ik heb jullie al doorgegeven aan enkele vrienden en familie, mijn broer heeft nu ook bij jullie besteld. ik wens jullie veel goeds

Mevr. De Vries
Purmerend

Gepubliceerd op: 28/09/2017

Pluspunten
Veel keuze, duidelijke communicatie, netjes geleverd, goede kwaliteit gordijnen. En leuke extras voor de kinderen erbij
Levertijd stond ca 2 weken, maar duurde 4 weken. Bij ca ga ik er vanuit dat het iets langer kan duren, maar max 1 week. Gelukkig wel snelle duidelijke reactie op de vraag wanneer ik ze kon verwachten.
Marloes
Vianen

Gepubliceerd op: 22/09/2017

Pluspunten
Goede communicatie, prettig dat er samples worden opgestuurd
Wel erg veel informatie over stappen in proces terwijl het prettiger is om eerder een concrete bezorgdatum te krijgen.

Gordijnen bestaan elk uit 2 lappen stof waarbij het stiksel op de naad zo grof is dat er toch licht doorheen komt ook al is de rest van de stof goed verduisterend.

Gepubliceerd op: 19/09/2017

Pluspunten
Geweldige webshop! Erg blij met m'n gordijnen. Ze zijn netjes afgewerkt en je kan goed zien dat het topkwaliteit stof is. Blij verrast door de persoonlijke service en snelle levering, ook de informatievoorziening tussendoor is heel fijn. Zeker een aanrader!

Erica
Zwolle

Gepubliceerd op: 08/09/2017

Pluspunten
Goed bereikbaar,, ook telefonisch., klantvriendelijk!
Fantastische service, wij hadden een bijzonder verzoek gedaan, daar werd heel allert op gereageerd en binnen een paar dagen werd de stof bezorgd. Wij raden deze internetwinkel zeker aan! .Ook is de kwaliteit van de stof heel goed.!

Marion
Capelle aan den Ijssel

Gepubliceerd op: 05/09/2017

Pluspunten
Snelle levering en hoge kwaliteit materiaal. Verduisterend is ook echt verduisterend.

Eduard

Gepubliceerd op: 28/08/2017

Pluspunten
Goede informatie over de status van de bestelling. Gordijnen van goede kwaliteit, geleverd binnen de gestelde termijn.

DJ

Gepubliceerd op: 21/08/2017

Pluspunten
Heldere communicatie, snelle levering, mooi product!

Gepubliceerd op: 15/08/2017

Pluspunten
Ik had de gordijnen te kort besteld, ze hebben heel fijn meegedacht en ik kreeg de nieuwe gordijnen voor de kostprijs, super!

H.

Gepubliceerd op: 21/07/2017