Website: http://www.kindergordijnen.nl
Plaats: Hoogeveen

KinderGordijnen.nl
9.5

Gepubliceerd op: 07/12/2017

Pluspunten
Goede communicatie over het verloop van de bestelling. En naast de bestelde gordijnen die zeer mooi zijn geworden ook nog wat leuke kleine extras om onze kleine meid nog meer te verwennen.
Kan er geen bedenken
Jeroen

Gepubliceerd op: 04/12/2017

Pluspunten
Leuke kleine kado'tjes bij de geleverde gordijnen, ons mannetje was er blij mee!
Makkelijk bestellen, goed op de hoogte gehouden van de leverstatus.
Vlijmen

Gepubliceerd op: 29/11/2017

Pluspunten
Snelle levering (dan verwacht) en erg leuk de extra's die bij de bestelling zaten. Gordijnen zijn er mooi geworden.

Stephanie
Heteren

Gepubliceerd op: 23/11/2017

Pluspunten
Super bedrijf

Sjack Roeda
Hoogeveen

Gepubliceerd op: 22/11/2017

Pluspunten
Ruim assortiment, je wordt goed op de hoogte gehouden, goede kwaliteit, goede afhandeling.

Ans
Gouda

Gepubliceerd op: 16/11/2017

Pluspunten
Gordijnen van mooie kwaliteit, netjes afgewerkt. We hebben ook nog een kussentje in dezelfde stof erbij gekregen en een paar leuke kinderkadootjes. Echt top!
levertijd was ongeveer 2 weken. Een kortere levertijd zou nog beter zijn.
Marianne

Gepubliceerd op: 16/11/2017

Pluspunten
Super netjes en vaak ge-update over onze bestelling, prachtige gordijnen en een leuke extra verrassing in de doos. Uitstekende dienstverlening!

Barbara
H.I. Ambacht

Gepubliceerd op: 08/11/2017

Pluspunten
TOP webshop, snelle service, super kwaliteit!!

Johannes
Hoogeveen

Gepubliceerd op: 31/10/2017

Pluspunten
Geachte heer Jelmer de Vries,

Graag wil ik U bedanken en een groot compliment maken betreffende uw geweldige service en de door u geleverde, schitterende gordijnen. Prachtige kwaliteit en keurig genaaid. De verstelbare haken zijn geweldig en de gordijnen zijn perfect van maat. Vanochtend heb ik ze ontvangen. Dat heeft dus wat lang geduurd, maar dat is waarschijnlijk de schuld van huricane Ophelia. De courier kon mijn oprijlaan niet op, zelfs niet lopend, omdat er 4 hoge bomen dwars over mijn oprijlaan geveld lagen.
Het was spannend om de gordijnen uit te pakken, want ik had alleen maar de kleine staal gezien, maar wist dus wel dat het paars van de gordijnen goed kleurde bij de paarse muur in mijn slaapkamer. Mijn vriendin, Jolanda de Kok, interieur styliste (in Vlaardingen, NL) had ze voor mij (in Glengarriff, Ierland) uitgezocht. Het grappige is, dat het “kindergordijnen” zijn. Ik ben al lang geen kind meer, (op 70 jarige leeftijd, maar gelukkig nog steeds niet “kinds”)

Nomaals Hartelijk dank !

Tineke van Leeuwen