Website: http://www.kindergordijnen.nl
Adres: van Echtenstraat 43 7902 EL
Plaats: Hoogeveen

KinderGordijnen.nl
9.5

Pluspunten
Beste Jelmer,

de gordijnen hangen er alweer een tijdje, en wat zijn we er blij mee!! Je hebt ons perfect geholpen, heel veel dank daarvoor. En de kinderen waren helemaal door het dolle van al die mooie presentjes. :D Ik ga zeker eens snuffelen bij je andere site, om te kijken of er nog wat moois tussenzit voor mijn kantoor.
Je moet je andere site gordijnenwinkel.nl meer promoten.
Corrie
Waddinxveen

Gepubliceerd op: 03/02/2018

Pluspunten
Snel en persoonlijk contact. Denken mee in oplossingen wanneer er fouten gemaakt worden.
De reclame op de losse stof tot daar aan toe, dat was netjes geweest om te vermelden, maar te korte, op maat gemaakte, gordijnen kan natuurlijk niet. Uiteindelijk wel naar tevredenheid opgelost
Antwoord KinderGordijnen.nl
Beste Joia,
Bedankt voor het aanpassen van uw beoordeling.
Door bijzondere omstandigheden waren uw bestelde gordijnen inderdaad te kort geleverd, we hebben u binnen enkele dagen nieuwe gordijnen gestuurd.
De losse stof is ± 140cm dat kan inderdaad zoals bij u 138,5cm zijn geweest. Merknamen staan meestal aan de één of beide zijden van de stof, hier kunnen wij verder niets aan doen. Tijdens de confectie valt dit vanzelf weg zodra de banen op patroon worden genaaid.
J.
Geldrop

Gepubliceerd op: 03/02/2018

Pluspunten
Snel en persoonlijk contact

Geldrop
20/01/2018

Pluspunten
Snelle levering, mooie stof. Gratis kussentje was een leuke verrassing!

Gepubliceerd op: 02/02/2018

Pluspunten
Met één woord GEWELDIG, wat hebben we boven verwachting mooie kindergordijnen gekregen! Wij en onze kinderen zijn bijzonder blij mee :-) zo uit de doos en alles past en is compleet. Helemaal tevreden.
Er zaten wel schroefjes maar geen geen plugjes bij de rails. Gelukkig hadden we die nog.
Corrie
Heilige Landstichting

Gepubliceerd op: 26/01/2018

Pluspunten
De keus uit stoffen is ruim. De stoffen zijn van goede kwaliteit. Op mails en telefoontjes wordt snel gereageerd.
Als de bestelling vertraging oploopt, neem dan zelf het initiatief om dat te melden aan de klant.
Niki

Gepubliceerd op: 25/01/2018

Pluspunten
prima site, regelmatig contact over je bestelde goederen zodat je weet wat ze ermee aan het doen zijn. nette levering, alles prima verpakt en zelfs nog een gratis kussentje erbij! zeker aan te bevelen!

marianne

Gepubliceerd op: 25/01/2018

Pluspunten
Ruime keuze. Mogelijkheid om een selectue te maken. Duidelijke uitleg om de juiste maten door te geven.
De mogelijkheid om een proef stukje aan te vragen zou wellicht twijfelende klanten over de streep trekken gezien de kosten snel oplopen.
Ik heb de rails ergens anders besteld omdat ik geen schuif systeem wou. Wellicht kun je de rails uitbreiden.
Sette
Deurne

Gepubliceerd op: 22/01/2018

Pluspunten
Prachtige kwaliteit geleverd, zowel de stoffen zelf als het maakwerk.
Duidelijke communicatie over status en levering.
Geen, zeer tevreden
Mark
Delfgauw

Gepubliceerd op: 19/01/2018

Pluspunten
Snelle service, makkelijke manier van gordijnen bestellen, maatwerk, een paar cadeautjes gekregen bij het bestellen van kindergordijnen.

Lisa

Gepubliceerd op: 03/01/2018

Pluspunten
Zeer goed service. Gewenste stof was niet voorradig en ze hebben mij goed geholpen. Kon kiezen tussen andere stof of de bestelling annuleren

Annabel
Assebroek