Website: http://www.kindergordijnen.nl
Adres: van Echtenstraat 43 7902 EL
Plaats: Hoogeveen

KinderGordijnen.nl
9.6

Pluspunten
Geweldige service en prachtige gordijnen geleverd!!!!!

Kim

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten
Supersnelle klantenservice, via mail zeer goed bereikbaar voor vragen. Leveren erg mooie stof, netjes afgewerkt en verpakt. Persoonlijke service.
Enige verbeterpunt wat ik nu kan noemen is iets vaker een statusupdate verzenden. Ik kreeg een melding dat de stof besteld was bij de leverancier en daarna enkele weken niets. Na zelf gemaild te hebben, kreeg ik heel snel reactie dat de gordijnen klaar waren voor verzending.
Suzan

Gepubliceerd op: 04/04/2018

Pluspunten
Goede service
Mooie kwaliteit gordijnen
Leuke verrassing voor mijn dochter bij de bestelling
Mooi kussentje in dezelfde stof als de gordijnen

Judith
Rosmalen

Gepubliceerd op: 27/03/2018

Pluspunten
Werkelijk prachtige babygordijnen, goede kwaliteit, super levering en past perfect! Echt heel blij met mijn bestelling, echt klasse! Als ik weer gordijnen nodig heb, zal ik zeker aan deze webwinkel denken!
Melissa
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 22/03/2018

Pluspunten
We hebben al meerdere keren gordijnen besteld naar volle tevredenheid.
Geen verbeterpunten.
Corrie
Heilige Landstichting

Gepubliceerd op: 21/03/2018

Pluspunten
Ze leveren goede kwaliteit en zijn erg klantvriendelijk. Er ging iets mis met bestelling, maar dit is meteen opgelost. Ook zaten er een paar leuke cadeautjes voor mijn dochtertje toegevoegd in pakket, super!

Margo
Nijmegen

Gepubliceerd op: 06/03/2018

I.
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 26/02/2018

Pluspunten
Beste Jelmer,

de gordijnen hangen er alweer een tijdje, en wat zijn we er blij mee!! Je hebt ons perfect geholpen, heel veel dank daarvoor. En de kinderen waren helemaal door het dolle van al die mooie presentjes. :D Ik ga zeker eens snuffelen bij je andere site, om te kijken of er nog wat moois tussenzit voor mijn kantoor.
Je moet je andere site gordijnenwinkel.nl meer promoten.
Corrie
Waddinxveen

Gepubliceerd op: 03/02/2018

Pluspunten
Snel en persoonlijk contact. Denken mee in oplossingen wanneer er fouten gemaakt worden.
De reclame op de losse stof tot daar aan toe, dat was netjes geweest om te vermelden, maar te korte, op maat gemaakte, gordijnen kan natuurlijk niet. Uiteindelijk wel naar tevredenheid opgelost
Antwoord KinderGordijnen.nl
Beste Joia,
Bedankt voor het aanpassen van uw beoordeling.
Door bijzondere omstandigheden waren uw bestelde gordijnen inderdaad te kort geleverd, we hebben u binnen enkele dagen nieuwe gordijnen gestuurd.
De losse stof is ± 140cm dat kan inderdaad zoals bij u 138,5cm zijn geweest. Merknamen staan meestal aan de één of beide zijden van de stof, hier kunnen wij verder niets aan doen. Tijdens de confectie valt dit vanzelf weg zodra de banen op patroon worden genaaid.
J.
Geldrop

Gepubliceerd op: 03/02/2018

Pluspunten
Snel en persoonlijk contact

Geldrop
20/01/2018

Pluspunten
Snelle levering, mooie stof. Gratis kussentje was een leuke verrassing!

Gepubliceerd op: 02/02/2018