Website: www.kindercompagnie.nl
Plaats: Lithoijen
Telefoon: 0412 - 48 28 75

Kindercompagnie.nl
9.5

Pluspunten
Telefonisch goed bereikbaar. Ik werd direct goed, eerlijk en vriendelijk geholpen. Producten snel verzonden.
Prima webshop ga zo door!
Niels
Noordwijk

Gepubliceerd op: 20/04/2019

Pluspunten
Supervriendelijke service, de producten die ik nodig had stonden nergens ook goedkoper. Normaliter moest ik nog een tijd wachten op de kast voor de kinderkamer van m’n zoontje, maar omdat ik zijn kamertje na vier maanden eindelijk op orde kon maken, belde Dick me op met het voorstel om het toonzaalmodel (dat in perfecte staat verkeerde) meteen naar ons toe te sturen. De vriendelijke chauffeur kwam deze zaterdag naar ons toegereden (Mechelen in België) en heeft de kast zelfs terug mee gemonteerd. Het zijn de kleine dingen die het vaak doen. Ik bestel zeker opnieuw bij jullie! Bedankt voor de uitstekende zorgen!
Ze waren me enkel vergeten terug te bellen om de levering te confirmeren, maar dit was snel vergeten en vergeven.
Else
Mechelen

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Pluspunten
Goed bereikbaar, vriendelijke medewerker, komt afspraken na
Geen, ben heel tevreden. Misschien iets minder verpakkingsmateriaal gebruiken? Stoel was wel heel goed ingepakt ;)
Esther
Assendelft

Gepubliceerd op: 01/04/2019

Pluspunten
Pakket wordt netjes ingepakt geleverd. Het bedrijf voegt een hand geschreven kaart toe, dit vond ik een erg toffe actie!

Niels
Nijkerk

Gepubliceerd op: 01/04/2019

Pluspunten
Wij zijn geholpen door Amanda! Erg fijn en professioneel.
Ook fijn dat er zoveel keus is!

Elena
Winkel

Gepubliceerd op: 01/04/2019

Pluspunten
Klantvriendelijkheid en een goede en snelle service staan bij de Kindercompagnie hoog in het vaandel. Bij het bestelde product zat nog een extra kadootje en een heel leuk persoonlijk kaartje.
Mariëlle

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
Mooi product, goed servicev en leuk persoonlijk bericht bij de bestelling.
Vera
Reutum

Gepubliceerd op: 11/03/2019

Pluspunten
Persoonlijk, snel en leuke spullen!

Lisa
Santpoort-Zuid

Gepubliceerd op: 04/03/2019

Pluspunten
Goed klantcontact toen 1 artikel niet leverbaar bleek te zijn. Spullen zeer goed en zorgvuldig verpakt, persoonlijke benadering.
Geld voor het artikel wat niet leverbaar was snel retour.
Voorraad van webshop was niet helemaal actueel (een bepaald artikel was er nog maar 1x terwijl ik er 2 kon bestellen).
Ik had het laatste exemplaar van een bepaald artikel. Er werd keurig aangegeven dat er geen verpakking meer bij was (en ze hebben het goed verpakt). Toch zie je een heel klein beetje (wat vage kleine vlekjes) dat ie niet nieuw in doos was.

Gepubliceerd op: 03/03/2019

Pluspunten
Het persoonlijke belde met een vraag over wat de levertijd van de kinderkamer was de gene die de telefoon op nam wist het niet ze moest het even na kijken werdt na 15 min al terug gebeld het antwoord. Groot plus punt ze vervoeren zelf hun spullen.
Angeren

Gepubliceerd op: 26/02/2019