Website: https://www.kijoo.nl
Telefoon: 0413 - 23 20 24

KiJoo.nl
9.5
9.6

Pluspunten
Dit was mijn eerste kennismaking met KiJoo
Prima prijs, fijn werkende website. Goede communicatie per e-mail. Vlak na bestellen telefonisch op de hoogte gebracht dat item door verse voorraad waarschijnlijk net de aansluiting met de bezorger zou missen(geen probleem). Ipv muurbeugel schoonmaakset mogen kiezen. Op dag van bezorging mailtjes met informatie over tijdvak bezorging en naam id van bezorger. Bezorging verliep vlekkeloos en aardige nette bezorger en de vrachtwagen is perfect te volgen via het Track en Trace systeem.
Al bij al heel tevreden over KiJoo.
Nee geen verbeterpunten alles was perfect
Jan Verbeek
Asten

Gepubliceerd op: 17/12/2018

Pluspunten
Snelle levering en goede communicatie.
Ander type tv geleverd dan besteld. Was wel zo netjes geweest om dit vooraf te vermelden.
Antwoord KiJoo.nl
Geachte heer/mevrouw,

We hebben u het zelfde type toestel gestuurd met de zelfde specificaties maar dan met een extra Satelliet tuner er in en wij zijn het eens met u dat we dit van te voren bij u even hadden moeten aangeven, daarvoor ons excuses.

Wij wensen u heel veel kijk plezier met uw nieuw toestel.

Team KiJoo.nl
Kari
Epe

Gepubliceerd op: 16/12/2018

Pluspunten
gekocht een Samsung 4 K UHD TV ue55nu7400sxxn. Zeer mooie tv en prima beeld. Zeer kleine afstandsbediening. Eerst gebeld, meteen reactie, goede informatie, goedkoopste aanbieder, zelf opgehaald in Uden, leuke communicatie, goede service met gratis ophangbeugel en omdat ik de tv zelf ophaalde gratis HDMI kabel, dank daarvoor.
Ophangbeugel is niet de allerbeste en uren mee bezig geweest, 8 mm geboord, pluggen passen niet, pluggen van mijzelf paste wel, schroeven bijgeleverd voor achterkant TV te kort, moet lengte 45 mm zijn, bij bouwmarkt gekocht, wel op zondag nog contact gehad, nam netjes telefoon op en wist van dit probleem bij samsung TV, had dit even aan mij medegedeeld toen ik de tv ophaalde, in beugel zitten lange schroeven bij om vast te zetten, als tv hangt, zeer moeilijk bereikbaar. al bij al flink afzien.
Urszula
Oss

Gepubliceerd op: 16/12/2018

leveringsproblemen vanwege Black friday, TV werd later geleverd dan aangegeven
Marc
Didam

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten

Wacht al een week op mijn bestelling, afspraken worden niet nagekomen en zonder opgave van reden gewijzigd

29/11/2018

Pluspunten
Op Black Friday een LG OLED TV besteld en nog even gebeld en te woord gestaan door een vriendelijke medewerker of dat ik hem ook daadwerkelijk op zaterdag bezorgd kon krijgen daar dit een verrassing was voor mijn vrouw haar verjaardag, ze gingen daar hun best voor doen en warempel zaterdagmorgen om 10 uur bezorgd Wat een Service van KiJoo tijdens deze drukte, en mijn vrouw haar verjaardag kon niet meer stuk.

Ik had bij dit toestel een gratis muurbeugel gekozen en omdat mijn vrouw jarig was hebben ze er ook nog een extra accessoires pakket bijgedaan helemaal geweldig !!
Helemaal geen !! Topklasse hoe persoonlijk jullie omgaan met klanten.
Bert
Amstelveen

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Gepubliceerd op: 26/11/2018

Pluspunten
Goeie prijs en houden hun aan hun afspraak qwa levering
ben heel tevreden , betrouwbaarheid moeten we nog afwachten tot dat er wat mis loopt ,dan zullen we ondervinden hou het verloopt ,hopelijk hebben we geen probleem

Danny
Heule

Gepubliceerd op: 22/11/2018

Pluspunten
Levering was iets vertraagd. Echter netjes en tijdig op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling. Betrouwbare webshop.

Simon
Baarn

Gepubliceerd op: 21/11/2018

Pluspunten
De beoordeling is aangepast omdat ik beoordelingen door elkaar gehaald heb. De bestelling van dit bedrijf is perfect verlopen. Prijzen zijn scherp, service is ongelofelijk goed en levering super snel. Zeker aan te raden voor iedereen.
Géén!
Eerste&laatste keer

Gepubliceerd op: 21/11/2018

Pluspunten
Geen communicatie, bied 4 maanden van te voren pre order aan met on day levering garantie. Je moet wel betalen maar ze leveren nog niet op tijd. Klantenservice zuigt, je krijgt pas na 6x mailen een keer antwoord. Stop met het misleiden van klanten.

21/11/2018

Pluspunten
Goede en snelle communicatie en betrouwbaarheid.
Goede service lijkt belangrijk te zijn voor dit bedrijf, en gelijk hebben ze.
niets dan lof.
Enige verbetering zou kunnen zijn de snelheid van leveren.
Zoiets als: voor 2200 besteld de volgende dag in huis..
Jos
Bleiswijk