Website: www.kidsgigant.nl
Adres: Kwadijkerkoogweg 16a 1442LA
Plaats: PURMEREND

KidsGigant B.V.
7.8

Pluspunten
Ik heb telefonisch uitleg gekregen over de doorbouw mogelijkheid van het kinderbed Flexa. Na bestelling is er spoedig contact opgenomen wanneer ik het product geleverd wil hebben. Kidsgigant 1 van de weinigen die het bed op voorraad heeft staan. Een zeer vriendelijke bezorger die het bed netjes heeft bezorgd en de pakketten heeft gestapeld zodat het geen gevaar vormt voor de kleine kinderen die ik heb.

Myrie

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
niet
Bestelling is niet bezorgd. Op de dag van levering werd ik opgebeld met het bericht dat een onderdeel niet meer leverbaar. Helaas was ik hier dus de hele dag voor thuis gebleven. Klantenservice gaf aan dat ze een alternatief zouden zoeken en zo spoedig mofelijk contact zouden opnemen. We zijn nu een week verder en ik heb nog steeds niets vernomen.

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
Snelle levering, behulpzame leverancier !

Desire
Wolvega

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Pluspunten

Verkoop met lattenbodem zou ik handiger vinden.

Gepubliceerd op: 06/06/2018

Gepubliceerd op: 04/06/2018

Pluspunten
Alles super vlot verlopen!

Lies

Gepubliceerd op: 04/06/2018

Pluspunten
Mooi bed. Heb van de montageservice gebruik gemaakt, met dit weer had ik het echt niet zelf willen doen ;-) Super, zijn heel tevreden.

Katie Knol
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 29/05/2018

Pluspunten
Snelle levering, aardige klantenservice
Bed (hoogslaper) is krom, staat te wankelen en valt om als je erin klimt, wacht nu op de afhandeling van de klacht daarna kan ik meer zeggen.
Jessica

Gepubliceerd op: 23/05/2018

Gepubliceerd op: 20/05/2018

Pluspunten

Ik heb nog nooit ergens een recentie achtergelaten, ik hou er helemaal niet van om te zeuren maar dit was echt ontzettend slechte service en wil mensen daarop attenderen. Tot twee keer toe een dag gereserveerd omdat er geleverd zou moeten worden. Beide keren gewoon geen bericht ontvangen dat er een deel niet op voorraad is, en daardoor niet geleverd zou worden, moest zelf erachteraan. Snap dat er iets onverhoopt niet op voorraad is, maar het is echt gewoon te slecht voor woorden dat je je klant dan tot twee maal gewoon niet bericht, en gewoon vrij laat nemen. Het telefonisch contact was ook heel bijzonder. Bel om half 5,krijg je een bandje of je na 7 kunt terugbellen. Vervolgens bel je na 7, kunnen ze niks inzien. 'kan alleen tot 5'. . Was na dit verhaal zo klaar met dit bedrijf, dat ik de order heb gecancelled, had niet betaald nog,had aangegeven dat ik dat zou doen bij leveren. De 10% korting die ik kreeg als ik toch nog zou wachten tot begin mei is natuurlijk gewoon lachwekkend. (dat was dus nog 2 weken wachten, en dan maar hopen dat het dan wel goed gaat.) Heb mijn bed bij een andere shop besteld, was er binnen een week, keurige communicatie. Dochter is nu na weken wachten helemaal blij. 't bed is prachtig, dat is het probleem niet. Hopelijk hebben anderen hier betere ervaringen.
Antwoord KidsGigant B.V.
Dank u voor uw uitleg en excuses voor het ongemak. We hebben u verteld wat er mis is gegaan. We snappen helemaal dat vervolgens zelfs kleine zaken frustratie verhogend zijn. Uw dochter is nu blij, gelukkig is dat goed gekomen.
Sabine
Monnickendam