Website: www.kidsgigant.nl
Adres: Kwadijkerkoogweg 16a 1442LA
Plaats: PURMEREND

KidsGigant B.V.

Pluspunten
Prachtige hoogslaper gekocht. Dochterlief is zeer blij.

Miriam Post
Woerden

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Pluspunten
Prachtige hoogslaper met een heel leuk kussen eronder besteld en geleverd gekregen. We hebben uw showroom in Hoofddorp bezocht en zijn er naar tevredenheid geholpen.

Joke den B.
Aerdenhout

Gepubliceerd op: 06/02/2019

Pluspunten
Lifetime bed gekocht, was op voorraad en binnen een paar dagen geleverd. mijn dochter is er erg blij mee dank u voor het advies!!

Petra
Dongen

Gepubliceerd op: 02/02/2019

Pluspunten
De Lifetime Hoogslaper is echt van prachtige kwaliteit. Dit is ons tweede bed van hun.

Ingrid Pauwen
Neck

Gepubliceerd op: 26/10/2018

Pluspunten
Jullie showroom in Breda is heel mooi. Vanmorgen hebben we het bed in elkaar gezet, heel mooi hoor!

Tiny Tol
Tholen

Gepubliceerd op: 06/09/2018

Pluspunten
scherpe prijs
communiceren; moest er zelf achter komen dat er niet geleverd ging worden op de aangegeven dag, er miste een onderdeel, op de website staat daarna dan "snel weer op voorraad"... ik weet niet wat zij snel vinden, maar we zijn nu een maand verder, en ze geven geen afdoende antwoord op vragen, kunnen ze dan echt niks achterhalen bij hun leverancier...?
Antwoord KidsGigant B.V.
Dank u voor uw reactie. De leverancier was gesloten gedurende de vakantie. Het was frustrerend u geen adequaat antwoord te geven, wij begrijpen uw frustratie volledig. Excuses voor het ongemak.
W.
Haarlem

Gepubliceerd op: 06/09/2018

Pluspunten
Vanmorgen zijn ze langs geweest. Hebben het bed mooi in elkaar gezet, was nog een beste klus volgens mij. We hebben nu een prachtige hoogslaper met een huisje erop voor onze zoon. Zijn broertjes maken al ruzie wie er bij hem mag logeren ;-)

Marijke Schoon
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 05/09/2018

Pluspunten
Onze dochter is helemaal gelukkig, wat een mooi bed! Chauffeur was goed behulpzaam, hij krijgt een pluim met dit weer!

Annet Groothuizen
Edam

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten
Duidelijke website. Ik twijfelde over een product en besloot de klantenservice te bellen. Ik werd netjes en vriendelijke te woord gestaan. Levering ging snel en de chauffeur was vriendelijk

Rebecca
Alkmaar

Gepubliceerd op: 03/07/2018

Pluspunten
Ik heb telefonisch uitleg gekregen over de doorbouw mogelijkheid van het kinderbed Flexa. Na bestelling is er spoedig contact opgenomen wanneer ik het product geleverd wil hebben. Kidsgigant 1 van de weinigen die het bed op voorraad heeft staan. Een zeer vriendelijke bezorger die het bed netjes heeft bezorgd en de pakketten heeft gestapeld zodat het geen gevaar vormt voor de kleine kinderen die ik heb.

Myrie

Gepubliceerd op: 19/06/2018